Cume riparazione di Windows XP bootloader

Se per un qualchì ragu avete smaratu di fà u Windows XP, vedi messaghji cum'è ntldr manca, un discu nè sistema o un fallimentu di u discu, un fallimentu d'arrestamentu o un dispositivo di boot, o forse ùn vedite micca alcun messagiu, allora pudete decidere A riparazione di u boot loader di Windows XP vi aiuta.

In più di l'errori descritti, ci hè un'altra opzione quandu avete bisognu di ripristinà u caricatore di avvicinamentu: s'ellu ci hè una serratura in un computer chì esegue Windows XP, chjamendu chjamatu "Computer chjaratu" ancu prima di u sistema operativu si stende; cusì indica chì u virus hà cambiatu u cuntenutu di u MBR (master boot record) di a partizione di u sistema di discu dur.

Recuperazione di u carregatore di Windows XP in a cunsulta di recuperu

Per ripurizà u carregatore di avvicinamentu, avete bisognu di un kit di distribuzione di qualsiasi versione di Windows XP (micca necessariamente quella installata annantu à u vostru computer) - pò esse un drive flash USB di avviatore o un dischjettu. Istruzioni:

  • Cumu fà un drive flash aviabile di Windows XP
  • Cumu fà un discu di avviatore Windows (in l'esempiu di Windows 7, ma adeguatu per XP)

Boot da sta unità. Quandu apparisce a schermata "Benvenuti à l'installatore", premete a chjave R per avviare a console di ripruduzione.

Se avete molte copie di Windows XP installatu, allora hà ancu bisognu di specificà quale di e copie chì avete bisognu di entrà (hè cù questu e azzioni di recuperu saranu eseguite).

Ulteriori passi sò abbastanza semplici:

  1. Fate u comando
    fixmbr
    in a cunsulta di recuperu - stu cumpru scrive u novu loader di Windows XP;
  2. Fate u comando
    stabilboot
    - scriverà u codice di partiziu in a partizione di sistema di u discu duru;
  3. Fate u comando
    bootcfg / reconstruction
    per aggiornà e opzioni di boot di u sistema operativu;
  4. Rinvite u computer cù u digitu di uscita.

Recuperazione di u carregatore di Windows XP in a cunsulta di recuperu

Dopu, dopu, se ùn vi scurdate di sguassà u scaricamentu da u kit di distribuzione, Windows XP deve avè cum'è da solitu - a ripresa hè stata riesce.