Cume mette a scarpa da u discu

L'installazione di un computer da un DVD o CD hè una di quelle cose chì pò esse necessarie in una varietà di situazioni, in primis da installà Windows o un altru sistema operativu, uttene u discu per rialzizà u sistema o rimuovere virus, è ancu da esaminà altri travagli.

Hà scrittu dighjà nantu à cumu l'installazione di un boot da una unità flash USB in BIOS, in questu casu, e azzioni sò approssimativamente uguale, ma, tuttavia, un pocu differente. Parlendu relativamente, hè spessu un pocu più faciule da avviare da un discu è ci sò parechje sfumature in questa operazione chè quandu utilizanu una unità flash USB cum'è un'unità di boot. Ma abbastanza à discuntà, à u puntu.

Accedi à u BIOS per cambià l'ordine di i dispositivi di boot

A prima cosa chì deve fà hè di entrà in u BIOS di l'ordinatore. Hè stata una missione abbastanza simile, ma oghje, quandu l'UEFI hà rimpiazzatu u Premiu classicu è u BIOS di Phoenix, quasi tutti anu portatoghji è varii tecnulugia hardware è software di avvio rapido sò attivamente usati quì U BIOS in u scopu di mette a scarica da u discu ùn hè micca sempre un travagliu faciule.

In generale, l'ingressu à u BIOS hè cumpriatu:

  • Avete bisognu di accende u computer
  • Subitu dopu à l'accunzione, premete a chjave corrispondente. Ciò chì hè questa chjave, pudete vede in fondo à a schermata nera, l'iscrizzione legerà "Premete Del per entrà in Configurazione", "Premete F2 per entrà in Paràme di Bios". Nantu à a maggior parte di i casi, sò queste duie chiavi chì sò aduprate - DEL è F2. Un'altra opzione chì hè cumunu un pocu menu - F10.

In certi casi, chì sò spicili cum'è per i portatarii moderni, ùn vedite micca alcuna iscrizzione: Windows 8 o Windows 7 cumincianu à carregà subitu. A causa di u fattu chì utilizanu tecnologie diverse per u lance rapidu. In questu casu, pudete aduprà diversi metodi per accede à u BIOS: leghje le istruzioni di u fabbricante è disabilite u Boot Fast (Fast Boot) o altra cosa. Ma, quasi sempre una manera semplice travaglia:

  1. Spegni u laptop
  2. Preme e tenete a chiave F2 (a chjesa più cumuna da entrà in BIOS in urdinatori, H2O BIOS)
  3. Accende l'alimentazione, senza liberà F2, aspettate chì l'interfaccia di BIOS apparisci.

Di solitu funziona.

Installà l'iniziu da u discu in u BIOS di diverse versioni

Dopu avè entratu in a configurazione di u BIOS, pudete piazzà u boot da u drive desideratu, in u nostru casu - da u discu di boot. Fighjaraghju parechje opzioni per u cumprà di u scopu, dipende da e diverse opzioni di l'interfaccia di l'utilità di configurazione.

In a versione più cumuna di u Phoenix AwardBIOS BIOS in desktop, in u menu principale, selezziunate Advanced BIOS Features.

Dopu, selezziunu u primu campu di Dispositivo di partenza, cliccate Invesce è selezziunate u CD-ROM o un dispositivo chì currisponde à u to drive per leggere i dischi. Dopu, premete Esc per uscire à u menu principale, selezziunate "Salvà e Esce Setup", cunfirmi salvà. Dopu à quessa, u computer ripartisce cù u discu cum'è una periferica.

In certi casi, ùn truverete micca l'elemento Funzioni avanzate di BIOS in sè, o l'impostazioni di a configurazione di l'avvio in ellu. In questu casu, attenti à e tabuline in cima - ci vole à andà à la scheda Boot e metti a scarica da u discu, e poi salvà e impostazioni cum'è in u casu precedente.

Cumu mettere u boot da u discu in UEFI BIOS

In e interfacce moderne di BIFI BIOS, l'impostazione di l'ordine di avvicinamentu pò sembà diversu. In u primu casu, avete bisognu di andà à la scheda Boot, selezziunate l'unità per le letture di dischi (di solitu ATAPI) cum'è First Boot Option, allora salvate e impostazioni.

Posizionatu l'ordine di boot in UEFI cù u mouse

In a variante di l'interfaccia dimostrata in a foto, pudete trà semplicemente l'iconi di a pera per indicà u discu cù u primu discu duve avverrà u sistema à l'iniziu à l'iniziu di u computer.

Ùn aghju micca descrittu tutte le opzioni possibili, ma sò sicuru chì l'infurmazioni fornite saranu abbastanza per affrontà l'attività in altre opzioni di u BIOS - a scarica da u discu hè piazzata circa a stessa in ogni locu. À propiu sì, in certi casi, quandu accendi u computer, oltre à intrà e impostazioni, pudete amministra u menu di boot cù una chjave specifica, quessa vi permette di scaricà da u discu una volta, è, per esempio, questu basta per stallà Windows.

À propiu sì, se avete dighjà fattu ciò chì sopra, ma u computer ùn scarica micca da u discu, assicuratevi ch'ellu hè statuu bè bonu - Cumu fà un discu di boot da ISO.