Parechji urdinatori dispuniscenu unità CD / DVD chì, in realtà, ùn sò più necessarie da quasi tutti l'utenti moderni cumuni. Altri formati per a registrazione è a lettura di l'infurmazioni anu statu longamente sustituiti da disculi compatti, è cusì i prublemi sò diventati irrilevanti.
A differenza di un computer stazionario, induve pudete installà più dischi rigidi, i portatarii ùn anu micca scatule di riserva. Ma s'ellu ci hè una necessità di aumentà spaziu nant'à u discu senza cunnessione di un HDD esterno à un laptop, allora pudete andà un modu più difficilu - installate un discu duru invece di un lettore DVD.
Vedi ancu: Cumu installà SSD invece di DVD-drive in un laptop
Strumenti di Sostituzione di un Unità HDD
U primu passu hè di preparà è piglià tuttu u vostru bisognu per rimpiazzà:
- Adattatore adattatore DVD> HDD;
- U fattore 2.5 di u discu duru;
- Set di cacciavite.
Cunsiglii:
- Ci vole à avverà chì, sì u vostru laptop hè sempre annantu à u periodu di garanzia, tali manipolazioni ti privanu automaticamente di stu privilegiu.
- Se invece di u DVD vulete installà una unità à stati solidi, allora hè megliu per fà ciò: installate un HDD in a scatula di l'unità è SSD in u so locu. Quessa hè a causa di a differenza di velocità in i porti SATA di u drive (menu) è di u discu duru (di più). E dimensioni di HDD è SSD per un laptop sò identichi, perciò ùn ci sarà mai a differenza à stu riguardu.
- Prima di cumprà un adattatore, si consiglia di smuntà u laptop e di caccià u drive. U fattu hè chì vennu in diverse dimensioni: assai sottu (9,5 mm) è ordinariu (12,7). Di conseguenza, l'adattatore deve esse acquistatu basatu annantu à a taglia di u drive.
- Spostà l'OS à un altru HDD o SSD.
U prucessu di rimpiazzamentu u discu in u discu duru
Quandu avete preparatu tutti gli strumenti, pudete cuminciare à trasformà u discu in un slot per HDD o SSD.
- De-energizà u laptop è rimuove a batteria.
- Di solitu, per discintà u drive, ùn ci hè micca bisognu di caccià l'intera copertura. È basta à svucsà solu una o dui viti. Sì ùn puderete micca determinà cumu fà u per voi, truvate a vostra istruzione personale in Internet: inserite a query "cume si smetta di u discu (da spiegà u mudellu di u laptop)"
Staccate le viti è rimuova attentu u drive.
- Se decidite invece di un lettore DVD di stallà un discu dur, chì hè attualmente in u vostru laptop, è in u so postu ponu u SSD, allora avete bisognu di smarrerinà dopu à u lettore DVD.
Lezione: Cumu sostitu un discu duru in un laptop
Beh, se ùn pianifichi micca di fà quessa, è vulete installà un secondu discu rigiu invece di u drive, in più di u primu, allora salti stu passu.
Dopu avè ottenutu u vechju HDD è installatu u SSD, pudete inizià à stallà u discu rigiu in l'adattatore adattatore.
- Pigliate u prughjettu è rimuete u montu da u. Deve esse installatu in un locu simile à l'adattatore. Hè necessariu per l'adattatore da esse riparatu in u casu di notebook. Questu montu pò esse già impacchito cù l'adattatore, è pari à questo:
- Installate u discu duru in l'adapter è dopu cunnesse u connettore SATA.
- Inserite u distanziu, s'ellu ci hè, in u kit à l'adattatore da ch'ellu si trovi dopu u discu rigiu. Questu permetterà a spinta di guadagnà una parte interna è micca passà u da e torna.
- Se u kit hà un plug, allora installatu.
- L'assemblea hè finita, l'adattatore pò esse installatu invece di un lettore DVD è fissatu cù e viti à a parte posteriore di u notebook.
In alcuni casi, l'utenti chì anu installatu u SSD invece di u vechju HDD potrebbe ùn truvà micca u discu duru connessu in u BIOS invece di u DVD. Questu hè tipicu di certi laptop, ma dopu avè installatu u sistema operativu nantu à u SSD, u spaziu di u discu duru cumandatu via l'adattatore hè visibile.
Se u vostru laptop t'hà duie disci rigide, a infurmazione sopra ùn vi preoccupa. Ùn vi scurdate di effettuà l'inizializazione di u discu duru dopu a cunnessione in modo chì Windows ne "vede".
Per di più: cume si inizializza un discu dur