PDF Candy

U furmatu di i documenti PDF hè assai cumunu in i utilizatori. E persone di diverse prufessioni, studenti è genti cumpiè travaglianu cun ellu, chì di volta in volta pò necessità di fà qualchì manipolazione di u schedariu. L'installazione di un software specializatu pò ùn hè necessariu per tutti, perciò hè assai più faciule è più faciule da trasfurterà à i servizii in linea chì furnite una gamma simile o ancu più larga di servizii. Unu di i siti più funziunali è facili à usà hè PDF Candy, chì discuprà più in dettu quì sottu.

Vai à u situ di PDF Candy

Conversione in altre extensioni

U serviziu pò trasformà PDF in altri furmati, se necessariu. Questa caratteristica hè spessu bisognu per vede un file in un software specializatu o nantu à un dispositivu chì supporta un numeruu di estensioni, per esempiu in un libru elettronicu.

Ùn raccomandemu chì aduprate prima l'altre funzioni di u situ per cambià u documentu è solu dopu cunvertirle.

PDF Candy supporta a cunversione à e seguenti extensioni: Word (Doc, Docx), immagini (Bmp, Tiff, Jpg, PNG), formatu di testu RTF.

U modu più praticu hè di truvà a direzzione di ghjustu attraversu u menu corrispondente in u situ. "Conversu da PDF".

Convertitore di Documentu à PDF

Pudete aduprà u cunvertitore inversu, convertendu un documentu di qualunque altra furmazione in PDF. Dopu a cambiamenti di l'estensione in PDF, altre funzioni di serviziu diventeranu dispunibuli per l'utente.

Pudete aduprà u cunvertitore se u vostru documentu hà una di e seguenti extensioni: Word (Doc, Docx) Excel (Xls, Xlsx), formati elettronichi da lettura (Epub, FB2, Tiff, RTF, MOBI, Odt), immagini (Jpg, PNG, Bmpmarcatu HTML, presentazione Ppt.

L'elenco interu di direzzione hè in a lista di menù. "Conversu in PDF".

Estraggi l'imagine

Spessu PDF ci sò micca solu testi, ma dinò imagini. Salvà u componente graficu cum'è una maghjina, appena aprite u documentu sè, hè impossibile. Per uttene e immagini, avete bisognu di un strumentu speciale chì PDF Candy hà. Si pò truvà in u menù. "Conversu da PDF" o in u serviziu principale.

Scaricate u PDF in un modu pratiziu, dopu chì iniziera a l'estrazione automatica. Quandu hè finitu, scaricate u schedariu - si salverà nantu à u vostru PC o nuvule cum'è una cartella cumpressata cù tutte e foto chì eranu in u documentu. Ùn resti solu per spaccà e uttene e immagini à a so discrezione.

Estrarre u testu

Simile à l'upportu di nanzu - l'usu pò "caccia" in granta necessità da u documentu, lascendu solu u testu. Adatta per i documenti diluiti cù l'image, i publicità, i fogli di calculu è altri detagli inutili.

Compressione PDF

Certi PDFs ponu pesà assai in quantu da u numeru di numerose immagini, pagine o alta densità. PDF Candy hà un cumpressore chì cumpressisce i file di alta qualità, in cunsultu di u quali diventanu più leggeri, ma ùn si sguperanu micca. A differenza pò esse veduta solu cù una scala forte, chì di solitu ùn hè necessariu da l'utenti.

Un elementu di u documentu ùn sarà micca cancellatu durante a compressione.

A scissione di PDF

U situ furnisce duie modi di cumpartimentu di i file: per pagine per pagina o cù l'aggiunta di intervalli, pagine. Grazie à ciò, pudete fà più file da un schedariu, travaglià cù elli separatu.

Per navigà rapidamente in e pagine, cliccate nantu à l'icona di a lente cunglutendu u mouse sopra u schedariu. A anteprima si apre per aiutà determinà u tipu di partizione.

Raccolta di i file

I PDF ponu esse inquadrati per adeguà a dimensione di i fogli per un dispositiu specificu o per rimuovere l'infurmazioni inutili, per esempio, unità di annunci da sopra o sottu.

U strumentu di ritmentu Candy PDF hè assai semplice: cambiate solu a posizione di a linea punta per rimuovere i margini da ogni latu.

Notate chì a ritirata si applica à u tuttu u documentu, micca solu a pagina chì hè visualizzata in l'editor.

Aduprà è sfruttendu

Un modu sicuru è pratiziu per prutestà PDF da copia illegale hè di definisce una password per un documentu. L'utenti di u serviziu ponu trà prufittu di dui opportunità assuciate à sta missione: impostà a prutezzione è rimuovere a password.

Com'è già chjaramente, l'aggiunta di prutezzione hè utile chì si pensa di carregà un file à Internet o à una unità flash USB, ma ùn vulete micca chì nimu aduprale. In questu casu, avete bisognu di carregà u documentu à u servitore, inserite a password per duie volte, premete u pulsante "Set Password" e scarica u schedariu prutezzione.

In u casu contrariu, s'è avete già un PDF sicu, ma ùn avete più bisognu di a password, aduprate a funzione di rimuovere u còdice di sicurezza. L'utellu hè in a pagina principale di u situ è ​​in u menù. "Altri Strumenti".

L'utunile ùn permette micca di pirà in seriu protetto, per cui ùn elimina micca le password chì ùn sò micca cunnoscute per l'utente per preservà i diritti d'autore.

Addu filigrana

Un altru modu di conservà l'auturità hè di aghjunghje una filigrana. Pudete scrive manualmente u testu chì sarà in sovrapposizione annantu à u schedariu, o scaricà una immagine da u vostru computer. Ci sò 10 opzioni per u locu di prutezzione per a praticità di visione di u documentu.

U testu di prutezzione sarà grigiu chjaru, l'aspettu di a maghjina dipende da l'immagine è da a gamma di culori scelta da l'utente. Raccupate e immagini di u cuntrastu chì ùn si fondanu micca cù u culore di u testu è impediscenu di leghje.

Ordinà pagine

Talvolta a successione di pagine in u documentu pò esse rotta. In questu casu, l'usu hè data a pussibilità di riordinamentu, trascinando fogli nantu à i posti giusti in u schedariu.

Dopu avè u carrughju di u documentu nantu à u situ, una lista di pagine apri. Cliccando nantu à a pagina desiderata, pudete trascinarlo à u locu ghjustu in u documentu.

Capisce subitu ciò chì u cuntenutu si trova in una pagina specifica, pudete cliccando nantu à u pulsante cù una lente d'ingrandimento chì si vede cù ogni cursore di mouse. Quì l'usu pò rimuovere immediatamente e pagine indesceblate senza aduprà un strumentu separatu. Appena terminata a operazione di trascinamentu, cliccate nantu à u bottinu. "Sort Sort Pages"chì hè sottu à u blocu cù e pagine, è scarica u schedariu modificatu.

Rotate file

In certe situazioni, PDF deve esse rotatu programmaticamente, senza aduprà e funzionalità di u dispositivu nantu à u quale si vederà u documentu. L'orientazione predefinita di tutti i file hè verticale, ma se bisognu à girà i 90, 180 o 270 gradi, aduprate u strumentu pertinente di u Web di PDF Candy.

A rotazione, cum'è u ritruvamentu, hè appiicatu immediatamente à tutte e pagine di u schedariu.

Rinfinisce e pagine

Cum'è PDF sia un formatu universale è hè usatu per una varietà di scopi, a dimensione di e so pagine pò esse assai differente. Se avete bisognu di definisce e pagine un certu standard, cusì cumu in elli per stampà nantu à i fogli di un formatu particulare, aduprate u strumentu appositu. Supporta quasi 50 normi è hè applicatu immediatamente à tutte e pagine di u documentu.

Aghjunghje numerazione

Per a facilità di l'usu di u documentu media è larga, pudete aghjunghje a numerazione di pagine. Avete basta à specificà a prima è l'ultima pagine da numerà, selezziunate unu di i trè formati di visualizzazione di numeri, è poi scarichi u schedariu modificatu.

Modifiche di metadati

I metadati sò spessu usati per identificà rapidamente un file senza aprirle. PDF Candy pò aghjunghje una di e seguenti opzioni à u vostru discrezione:

  • Autore;
  • Nome;
  • Oggetto;
  • Parola;
  • Data di creazione;
  • Data di cambiamentu.

Ùn hè micca necessariu compilà tutti i campi, specificà i valori chì avete bisognu è scaricate u documentu cù i metadati appiecati.

Aghjunghjendu i pedi

U situ ti permette di aghjunghje a tuttu u documentu nant'à una volta un'intestazione o rigata cù certi informazioni. L'utilizzatore pò aduprà l'impostazioni di stile: tippu, culore, dimensione di u tippu è situazione di u basu (sinistra, a destra, u centru).

Pudete aghjunghje finu à duie intestazioni è pedate per ogni pagina - in cima è in u fondu. Se ùn avete bisognu di alcunu footer, basta ùn inserite micca i campi chì sò associati.

PDF merge

In cuntrastu à a possibilità di cumpartisce PDF, a funzione di cumbinà si vede. Se avete un schedariu divisu in parechje parti o capituli, è avete bisognu di uttene li unici, usa questu strumentu.

Pudete aghjunghje parechji documenti per volta, però, avete da scaricà da u sequenziale: ùn ci hè micca carregazione simultanea di parechji file.

Inoltre, pudete cambià a successione di i file, perciò ùn hè micca necessariu carattarli in l'ordine in cui vulete peghjare. Ci sò ancu i pulsanti per rimuovere u schedariu da u listinu è prevede u documentu.

Eliminazione di pagine

L'osservatori reguli ùn anu micca permettu di sguassà pagine da u documentu, è à volte alcune di elli ùn puderanu micca bisognu. Queste sò pagine publicitarie vuote o appena uninformative chì ponenu tempu per leghje u PDF è aumentà a so dimensione. Togliete e pagine impiegate cù questu arnesi.

Inserite i numeri di pagina chì vulete sbarazzà di, separati da virgule. Per tagliare un intervallo, scrivite i so numeri cù un trattinu, per esempio, 4-8. In questu casu, tutte e pagine saranu cancellate, ancu i numeri indicati (in u nostru casu, 4 è 8).

Virtues

  • Un'interfaccia semplice è moderna in russo;
  • Confidenzialità di documenti scaricabili;
  • Cunsigliu di drag & drop, Google Drive, Dropbox;
  • U travagliu senza cunnistrà un account;
  • Mancu di publicità è restrizioni;
  • A presenza di prugrammi per Windows.

Inconvenienti

Ùn si sceglie micca.

Avemu amparatu à u serviziu in PDF di Candy, chì offre à l'utenti una ricchezza di opzioni per u travagliu cù PDF, permettendu di cambià u documentu à u vostru gustu. Dopu u cambiamentu, u schedariu sarà salvatu nantu à u servore per 30 minuti, dopu allora sarà cancellatu in permanenza è ùn caderà micca in mani di terze parti. U situ site processa velocemente ancu i file grandi è ùn sovrappone micca filigrane chì indica l'indicazione di u PDF via sta risorsa.