Aperazione di file DBF in Microsoft Excel

Un di i formati di archiviazione più diffusi per i dati strutturati hè DBF. Stu furmatu hè universale, cioè hè supportatu da parechji sistemi DBMS è altri prugrammi. Ùn hè micca adupratu solu cum'è un elementu per conservà i dati, ma ancu cum'è mezu per i cumpartite trà applicazioni. Dunque, a questione di l'apertura di i lima cun una determinata estensione in un fogliu di Excel diventa abbastanza pertinente.

Modi per apri file DBF in Excel

Dunque, sapete chì in u furmatu DBF ci sò parechje modifiche:

  • dBase II;
  • dBase III;
  • dBase IV;
  • FoxPro è altri

U tippu di documentu influisce dinò à a giustizia di i so prugrammi di apertura. Ma ci vene à serviziu chì Excel sustene u curgugliu di u funziunamentu cù quasi tutti i tipi di file DBF.

Dunque, in a maggior parte di i casi, Excel hà a coppa cù l'apertura di stu furzariu abbastanza à u furmatu, cusì apru stu documentu cume stu prugramma apria, per esempiu, u so propriu formatu "nativo" di xls. Tuttavia, Excel hà smessu di salvà i file in u furmatu DBF cù l'utili standard dopu Excel 2007. Tuttavia, questu hè un argumu per una lezzione separata.

Lezione: Cumu convertite Excel in DBF

Metudu 1: scorri trà a finestra di file aperta

Unu di i modi più facili è più intuitivi di aprite i documenti cù l'estensione .dbf in Excel hè di lanciare a traversa a finestra aperta di file.

  1. Eseguite Excel è andate in tab "File".
  2. Dopu avè inseritu a tabulazione di sopra, cliccate nantu à l'elemento "Apertu" in u menù situatu à a parte sinistra di a finestra.
  3. A apertura di una finestra standard per l'apertura di i documenti. Si movi à u cartulare in u vostru discu duru o supporti ammissibili, induve u documentu hè aperto. In a parte inferiore destra di a finestra, in u campu di cambiamentu di estinzione di file, seted u switch à a posizione "File DBase (* .dbf)" o "Tutti i File (*. *)". Questu hè un puntu assai impurtante. Parechji utenti ùn ponu micca aprire u schedariu puru perchè ùn accadini micca à questu requisitu è ​​l'elementu cù l'estensione specifica ùn li hè micca visibile. Dopu à quessa, i documenti in u furmatu DBF apparenu in a finestra, se sò presenti in sta directory. Selezziunu u documentu chì deve esse cundutu, è cliccate nantu à u pulsante. "Apertu" in u angulu inferiore destro di a finestra.
  4. Dopu à l'ultima azzione, u documentu DBF selezionatu sarà lanciatu in Excel nant'à u schede.

Metudu 2: dopu cliccate nantu à u file

Inoltre un modu popolari per aprite i documenti hè di lanciare u dopu cliccendu dopu cliccatu nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u schedariu correspondente. Ma u fattu hè chì, per difettu, se micca prescrittu specificamente in a configurazione di u sistema, u prugramma Excel ùn hè micca associatu cù l'estensione DBF. Dunque, senza manipule supplementari in stu modu, u schedariu ùn pò esse aperto. Vedemu chì cum'è ciò chì pò esse fattu.

  1. Allora, dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse in u file DBF vulemu aprire.
  2. Se u furmatu DBF ùn hè micca assuciatu à alcun prugramma in stu computer nant'à e impostazioni di sistema, inizierà una finestra chì vi informarà chì u schedariu ùn hè micca aperto. Offrirà opzioni per l'azione:
    • Ricerca di partite online;
    • Selezziunu un prugramma da a lista di prugrammi installati.

    Cum'è si suppone chì u fogliu di calcolatore di u processore Microsoft Excel sia dighjà installatu, spostemu l'interruttore in a seconda posizione è cliccate nantu à u bottu "OK" in fondo à a finestra.

    Se questu estensione hè dighjà associata à un altru prugramma, ma vulemu mandà u so in Excel, allora aghju un pocu altru. Cliccate nantu à u nome di u documentu cù u cliccatu dirittu di u mouse. Lancia u menù contestuale. Sceglite una posizione in esse "Aprite cù". Un'altra lista si apre. S'ellu hà un nome "Microsoft Excel", poi cliccate nantu à ellu, ma s'ellu ùn truvate micca un tale nome, allora passà per l'elemento "Selezziunu un prugramma ...".

    Ci hè un'altra opzione. Cliccate nantu à u nome di u documentu cù u cliccatu dirittu di u mouse. In a lista chì si apre dopu l'ultima azzione, selezziunà a posizione "Pruprietà".

    In a finestra di corsa "Pruprietà" move in tab "Generale"sì u lance era accadutu in qualchì altra scheda. Circa u parametru "Applicazione" preme u pulsante "Cambia ...".

  3. Se sceglite una di e trè opzioni, a finestra di apertura di u file si aprirà. Ancora una volta, s'ellu ci hè a lista di i prugrammi consigliati in a parte superiore di a finestra, u nome "Microsoft Excel"Fate dunque cliccate nantu à ellu, altrimenti fate un clic nantu à u pulsante "Revisione ..." in fondo à a finestra.
  4. In u casu di l'ultima azzione in u cartulare di posizione di u prugramma in u computer, una finestra si apre "Aprite cù ..." in a forma di Explorer. In questu, andate in a cartella chì contene u file di avvale di Excel. L'indirizzu esattu di u caminu per questa cartella dipende da a versione di Excel chì avete installatu, o piuttostu in a versione di Microsoft Office. U mudellu di u parcorsu globale assucerà questu:

    C: Archivi prugrammi Microsoft Office

    Invece di un caratteru "#" Hè necessariu sostitu u numeru di versione di u pruduttu di u vostru ufficiu. Cusì per Excel 2010 stu hè u numeru "14"E u parcorsu esatta di u cartulare sarà simile à sta:

    C: Archivi prugrammi Microsoft Office Office14

    Per Excel 2007, u numeru sarà "12"per Excel 2013 - "15"per Excel 2016 - "16".

    Dunque, andate in u cartulare sopra è guardate u schedariu cù u nome "EXCEL.EXE". Se a mappazione di l'estensione ùn stà micca in u vostru sistema, u so nome pò esse simule "EXCEL". Selezziunate u nome è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu".

  5. Dopu, avemu automaticamente trasferitu à a finestra di selezione di prugramma. Sta volta u nome "Microsoft Office" si viverà esattamente quì. Se l'utente quessa chì questu applicazione apru sempre i documenti DBF dopu cliccendu nantu à elli per impostazione predefinita, allora avete bisognu di assicurà chì "Usate u prugramma selezionatu per tutti i file di stu tipu" vale a marcata. Se planifichi solu una apertura di un documentu DBF in Excel, è allora apri à aprà stu tipu di file in un altru prugramma, allora, à u contru, sta casella deve fussura rimossa. Dopu chì tutte e impostazioni specificate sò state fatte, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  6. Dopu, dopu cliccatu automaticamente dopu cliccatu nantu à u file dopu cliccate nantu à u librariu di DBF in Excel, è se l'utente aghjuntu cumandatu u locu pertinente in a finestra di selezione di i prugrammi, i file di questa estensione si apriranu in Excel cum'è dopu cliccà nantu à u.

Comu pudete vede, l'apertura di i file DBF in Excel hè abbastanza sèmplice. Ma, purtroppu, parechji utilizatori novizi sò cunfiniti è ùn sàvanu micca di fà. Per esempiu, ùn ghjunghjanu à definisce u furmatu micca in a finestra per aprite un documentu per l'interfaccia di Excel. Ancu più difficili per alcuni utilizatori hè l'apertura di documenti DBF, dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu di sinistra, perchè per questo avete bisognu di cambià alcune impostazioni di sistema cù a finestra di selezione di prugramma.