Cosa fate quandu si sincronizza cartelle lunghe in Outlook


Più spessu, a necessità di includere una seconda scheda video nasce da i proprietarii di laptop. L'utenti di u desktop ùn raramente anu tali dumande, cume i desktop sò capaci di determinà a carta di grafica chì hè in passatu utilizata. Per amore di a giustizia, bisognu notà chì l'utenti di ogni computer pò scuntrà situazioni quandu hè bisognu di lanciare manualmente una scheda video discreta.

Cunniscendu una scheda video discreta

Una potente scheda video, à diffe u unicu, hè necessariu per travaglià applicazioni chì aduprate attivamente u core graficu (prugrammi per a montazione di video è l'elaborazione di l'immagine, i pacchetti 3D), è ancu per fà ghjochi impegnativi.

I vantaghji di e schede video discreti sò evidenti:

  1. A crescita significativa di a putenza di computazione, chì permette di travaglià in applicazioni esigenti è di ghjocà moderna ghjochi.
  2. Riproduzione di cuntenutu "pesanti", per esempio video in 4K cù altu bitrate.
  3. Aduprate più di un monitor.
  4. Capacità di l'upgrade à un mudellu più putente.

Di u mussu, ponu ponu in evidenziu l'altu costu è un incremento significativu di u cunsumu energeticu di u sistema in tuttu. Per un laptop, questo significa calore più alto.

Dopu, parleremu nantu à cum'è abilità a seconda scheda di video cù u casu di l'adattatori AMD è NVIDIA.

Nvidia

Una cartulina verde verde pò esse attivata aduprendu u lugiziale inclusu in u pacchettu di driver. Hè chjamatu u Pannello di Cuntrollu NVIDIA è hè situatu in "Pannello di cuntrollu" Windows

  1. Per attivà una scheda grafica discreta, devi configurà u parametru globale cumplicatu. Andate in a sezione "Gestisce l'impostazioni 3D".

  2. In u listinu in menù "Prucratore graficu preferitu" sceglite "Processore NVIDIA di Alta Prestazione" è spingà u pulsante "Applicà" in fondo à a finestra.

Ora tutte e applicazioni chì travagliavanu cun una scheda video aduprà solu un adattatore discreta.

AMD

Una scheda grafica potente da u "rossu" hè dinò inclusa cù l'aiutu di u prugrammu proprietariu AMD Catalyst Control Center. Qui ci vole à andà à a sezione "Cunsumante" è in u blocu "Grafica scambiabile" selezziunu u parametru "Elevata prestazione di GPU".

U risultatu sarà uguale cum'è in u casu di NVIDIA.

E raccomandazioni sopra cullette ùn travaglianu chì chì ùn ci sò micca interruzzioni o malfunzionamentu. À spessu, una scheda di video discreta resta micca sfrutta per e l'opzione disattivata in a BIOS di a scheda madre, o a mancanza di un driver.

Installazione di u driver

U primu passu dopu à cunnessione di a scheda video à a scheda madre hè di stallà u driver necessariu per u funzionamentu cumpletu di l'adattatore. Una ricetta universale, adatta in a maiò situazione, hè:

  1. Andemu in "Pannello di cuntrollu" Windows è andate à "Manager di dispositivi".

  2. Dopu, aprite a sezione "Adattatori video" e sceglite una scheda grafica discreta. Premete RMB nant'à a scheda video è sceglite l'elemento menu "Aggiorna i Driver".

  3. Dopu, in a finestra d'aggiornu di u driver chì si apre, selezziunate a ricerca automatica di u lugiziale aggiornatu.

  4. U sistema operativu ghjustu truverà i schedari necessarii nantu à a rete è li installanu nantu à u computer. Dopu avè riaviatu, pudete aduprà un potente processore graficu.

Vede ancu: Cause è soluzioni per l'impossibilità di stallà u driver in a scheda video

Bios

Se a scheda video hè disattivata in BIOS, allora tutti i nostri tentativi per truvà è uttaru in Windows ùn portanu micca à u risultatu desideratu.

  1. U BIOS si pò accessu mentre u computer hà da rializà. À u mumentu di l'apparenza di u logo di u custruatore di a scheda madre, avete bisognu di preme ripetutamente CANCELLARE. In certi casi, questu metudu pò ùn funzionà micca, leghje l'istruzzioni per u dispositiu. Forse u vostru laptop aghju à utilizà un altru bottinu o una scelta di tastiera
  2. Dopu avemu bisognu di attivà cunfusioni avanzate. Questu hè fattu premendu un pulsante. "Avanzate".

  3. In a sezione "Avanzate" truvà u blocu cù u nome "Configurazione di l'agente di sistema".

  4. Eccu in interessu di l'elemento "Opzioni di grafica" o simili.

  5. In sta sezione, avete bisognu dì u parametru "PCIE" per "Mostra Principale".

  6. Hè imperativu di salvà e impostazioni premendu F10.

In i BIOS più antichi, cume AMI, avete bisognu di truvà una sezione cù un nomu simile à "Funzioni avanzate di BIOS" è per "Adapter di u Graphic primu" regolate u valore "PCI-E".

Ora sapete cum'è abilità a seconda scheda di video, garantendu cusì u stabilimentu di u travagliu di e applicazioni è di ghjochi impegnativi. L'utilizazione di una adattatore video discreta espandisce significativamente l'urizonti di l'usu di l'ordinatore, da l'editing video à a creazione di e immagini 3D.