Installà u driver per Xerox Workcentre 3220

U mondu mudernu hè pieno di prugrammi in cui i luggeri da stallà solu pesanu più di ciò chì pò tene un DVD. Ma chì faci in stu casu? Cume trasferisce i prugrammi di discu, a musica o qualchi altri file chì ponu occupà assai spaziu? A soluzione hè - questu hè ZipGenius.

ZipGenius hè un software libero per travaglià cù i file cunpressi, chjamati ancu archivi. Pò dà li criati, li aprisciate, estrà i file da elli è assai di più. U prugramma ùn hà micca una bella interfaccia, ma hà tutte e funzioni chì hà bisognu.

Crea l'archiu

ZipGenius pò creà archivi in ​​cui pudete dopu messe i file diversi. U tippu di schedariu determina quantu i so volumu si riduce. U prugramma sustene i più noti formati, tuttavia, creà archivi in ​​u furmatu * .rar ella ùn sà micca cum'è, ma si face cun a so scoperta.

Aperazione di file cunpressi

Oltre à a creazione di i nuovi archivi, ZipGenius face fronte à a scuperta di quelli. In l'archiu aperto, pudete vede i file, aghjuntu qualcosa o sguete.

Unarchivendu

Pudete unzippari cartulari cumpressi creati in stu prugramma, è in alternativa.

Spacchiatu per brucia

Hè pussibule di registrà i file in l'archiviu drittu in discu. Questu hà da accelerà significativamente stu prucessu, cume u numaru di azzioni svolte per ciò hè diminuitu.

Spedizioni

Un'altra caratteristica utativa di u prugramma hè di mandà un archiviu direttamente da ellu per e-mail, chì puderà salvà dinò tempu. Tuttavia, avete bisognu di specificà in l'impostazioni u software standard per stu scopu.

Criptografia

U prugramma hà quattru modi di cifrà i dati, ciascuna chì diffirentu da u precedente in e so caratteristiche è u livellu di sicurezza.

A creazione di una presentazione

Grazie à sta caratteristica, pudete creà una mostra di diapositive di foto o di imagini è divertite cu un prugramma spiciali.

Pruprietà di l'archivio

ZipGenius ti permette di visualizzare e pruprietà di una cartulina cumpressa o aperta. Per esempiu, pudete vede a percentuale di compressione, u so massimu è u minimu, è ancu altre informazioni utili.

SFX archiviu

U prugramma hà a capacità di creà archivi self-extracting chì ponu esse uti in diverse situazioni. Per esempiu, se reinstallate u sistema operativu, allora ùn avete micca un archivatore installatu dopu. È in l'archivio di SFX, pudete aghjunghje prugrammi chì pudereu avè bisognu dopu a reinstallazione.

Pruvà l'archiviu

Questa caratteristica aiuta à verificà u cartulare cunpressu per l'errore. Pudete verificà cum'è un archiviu creatu in stu prugramma, è in qualunque altra.

Verificare l'antivirus

In l'archiviu, u virus ùn pone micca una minaccia speciale, ma vale a stima da stà, chì pò fà subitu subitu terribbili conseguenze. Tuttavia, per mezu di a scansione integrata in ZipGenius, pudete prutestà da aduprà un file virus à u vostru discu rigiu.

Per questu cuntrollu, avete bisognu di avè un antivirus installatu è specificà u caminu ad elli in l'impostazioni.

Cerca di l'archive

U prugramma pò ricercà tutte e cartelle cumpressate conservate nantu à u vostru discu duru. Duvete specificà u furmatu di u schedariu è a so posizione approssimativa per limità a zona di ricerca.

Benefiti

  • Multifunzionale;
  • Distribuzione gratuita;
  • Interfaccia personalizabile;
  • I metodi di crittografia multipli.

Inconvenienti

  • Un'interfaccia leggermente sconfortata;
  • Longa assenza di aggiornamenti;
  • Ùn ci hè lingua rusa.

ZipGenius hè attualmente unu di i archiveri più preziosi. U numeru di strumentu pò sembra un pocu inutile per parechji utilizatori, è u so pesu per i prugrammi di stu tipu hè leggermente più altu di a normale. Dunque, stu prugramma hè un strumentu eccellente per u travagliu cù l'archivi di più per prufessiunisti chè per i principianti.

Scaricate ZipGenius gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Winrar J7z Cumu risolte l'errore cù manca window.dll IZArc

Share l'articolo in reti sociali:
ZipGenius hè un archiveru libaru chì presenta e funzioni, un'interfaccia personalizabile, è parechji modi per cifrà i dati.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Archivisti per Windows
Sviluppatore: U Team ZipGenius
Costu: Free
Dimensione: 27 MB
Lingua: inglese
Versione: 6.3.2