Installà Windows 7 cù un drive flash aviabile

In u pacchetto Microsoft Office, ci hè un prugramma spiciali per creà una basa di dati è travaglià cun elli - Access. Tuttavia, parechji utilizatori preferenu aduprà per questu scopu una applicazione più cunnannata à elli - Excel. Dighè notà chì stu prugramma hà tutti i strumenti per creà una basa di dati parturosa (DB). Scriviamu cumu fate quessa.

Processo di creazione

A basa di dati di Excel hè un serie strutturata di informazioni distribuite in colonne è righe di un stratu.

A seconda di a terminologia speciale, e stringhe di database sò nominate "registrazioni". Ogni voce include informazioni nantu à un oggettu particulare.

E colonne sò chjamate "campi". Ogni campu cuntene un parametru separatu per tutti i registri.

Hè cusì, a cornice di ogni basa di dati in Excel hè una tavula regula.

A creazione di a tavula

Allora, prima di tuttu avemu bisognu di creà una tavula.

  1. Inserite l'intrate di i campi (colonne) di a basa di dati.
  2. Indiremu u nomu di i registri di a basa di dati (righe).
  3. Avvezziamo à riempe a basa di dati.
  4. Dopu a piena di a basa di dati, formatemu l'infurmazioni in ellu à a nostra discrezione (fonti, bordi, riempimento, selezzione, posizione di u testu relativu à a cella, etc.).

Questu completa a creazione di u framework di basa di dati.

Lezione: Cumu fà un fogliu in Excel

Assignà attributi di database

Pè Excel da capisce a tavula micca solu cum'è una gamma di cellule, cioè cum'è una basa di dati, ci vole à assignà l'attributi adatti.

  1. Vai à la tabulazione "Dati".
  2. Selezziunate l'intera gamma di u tavulu. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mouse. In u menù contestuale, cliccate nantu à u bottinu "Assignà un nome ...".
  3. In u graficu "Nome" specificate u nome chì vulemu chiamà a basa di dati. Un prerequisitu hè chì u nomu deve cuminciare cù una lettera, è ùn ci vole micca spazi. In u graficu "Range" Pudete cambià l'indirizzu di a zona di a tavula, ma se avete selezionatu u correttamente, ùn avete micca bisognu di cambià tuttu quì. Optionalmente, pudete specificà una nota in un campu separatu, ma u parametru hè opzionale. Quandu tutte e cambiamenti sò state fate, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  4. Cliccate nantu à u bottinu "Salvà" in cima di a finestra o digià a scelta rapida Ctrl + Sper salvà a basa di dati nantu à un discu duru o un mezu amovibile cunnessu à un PC.

Puderemu dire chì dopu à chì avemu dighjà una basa di dati prontu. Hè pussibule di travaglià ancu in tale statu cume hè presentatu oghje, ma parechje opportunità saranu tralate. Qui di seguito spieghjaremu cumu fà rende una basa di dati più funzionale.

Sortu è filtra

U travagliu cù i basi di dati, prima di tuttu, prevede a possibilità di urganizà, selezzione è ordinà registrazioni. Connettemu queste funzioni à a nostra database.

  1. Selezziunate l'infurmazioni di u campu induve avemu da conduce l'ordine. Cliccate nantu à u bottinu "Sort" situatu nantu à u nastro in a tab "Dati" in u blocu di l'utili "Ordina è filtra".

    L'ordinazione pò esse fatta nantu à quasi tutti i parametri:

    • nome alfabeticu;
    • a data;
    • numeru, etc.
  2. Appena si truverà a finestra successiva dumandendu sì da aduprà solu a zona selezionata per ordinà o allargà automaticamente. Selezziunu l'espansione automatica è cliccate nantu à u pulsante. "Sort ...".
  3. A finestra Configurazione di l'ordinazione si aprite. In u campu "Ordina per" specificate u nome di u campu nantu à u quale hè dirittu.
    • In u campu "Sort" specificheghja cumu si sarà fattu. Per una basa di dati, a scelta migliore hè di sceglie "Valuri".
    • In u campu "Ordine" specificate l'ordine in cui l'ordinazione sarà fattu. Per i tipi diversi di informazioni, i valori diversi sò visualizzati in sta finestra. Per esempiu, per i dati di testu, questu hè u valore "Da A a Z" o "Z à A", è per numericu - "Ascendente" o "Discendenti".
    • Hè impurtante à assicurassi chì "I miei dati cuntenenu testate" ci era un zuccheru. Se no, allora avete bisognu di mette.

    Dopu avè inseritu tutti i parametri necessarii, cliccate nantu à u pulsante "OK".

    Dopu, l'infurmazioni in u database sò esse ordinate secondu e impostazioni specificate. In stu casu, avemu ordinatu per i nomi di l'impiegati di l'impresa.

  4. Unu di l'utili più pratici per travaglià in un database Excel hè un filtru auto. Selezziunate l'intera gamma di a basa di dati è in u blocu di impostazioni "Ordina è filtra" cliccate nantu à u bottinu "Filtrà".
  5. Comu pudete vede, dopu à ciò, l'iculi sò apparse in cella, cu u nomu di i campi in forma di trianguli invertiti. Cliccate nantu à l'icona di a colonna chì hà da filtra. In a finestra aperta ci rimuoviamo i marchi di spezioni da quelli valori, i registri cu cui vulemu aghjuntu. Dopu chì a scelta hè fatta, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

    Comu pudete vede, dopu à ciò, e linee chì cuntenenu i valori da i quali eru rimessi i segni di spuntendu sò stati nascosti da a tavula.

  6. Per rende tutti i dati à u schermu, cliccate nantu à l'icona di a colonna in cui hè andatu u filtrazione, è in a finestra aperta, selezziunate tutte le caselle davanti à tutti l'articuli. Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  7. Per rimuovere completamente a filtrazione, cliccate nantu à u bottinu. "Filtrà" nant'à u tape.

Lezione: Sortite è filtrate i dati in Excel

Ricercà

S'ellu ci hè una grande basa di dati, hè pratticu di circà da ellu cù l'aiutu di un strumentu speciale.

  1. Per fà quessa, andate in tab "Casa" è nantu à u striscia in u blocu di l'utili U editing preme u pulsante "Truvate è evidenziate".
  2. Una finestra si apre in cui avete bisognu di specificà u valore desideratu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Trova prossimu" o "Truvate tutti".
  3. In u primu casu, a prima cella in cui esiste un valore specificatu diventa attiva.

    In u secondu casu, hè aperta a lista cumpleta di e cellule contenenti stu valore.

Lezione: Cumu fà una ricerca in Excel

Zone di pinning

A conveniente quandu crei una basa di dati per riparà a cella cù u nome di i registri è i campi. Quandu travaglianu cù una grande basa - questu hè solu un prerequisitu. Altrimenti, avete costantemente di passà u tempu di scorrimentu in u strettu per vede chì riga o colonna currisponde à un valore particulare.

  1. Selezzi a cella, a zona sopra e à a sinistra di chì vulete riparà. Sò situatu immediatamente sottu à l'iniziale è à a destra di i nomi di entrata.
  2. Esiste in a tabulazione "Vede" cliccate nantu à u bottinu "Pin u zona"chì hè situatu in u gruppu di strumentu "Finestra". In l'elencu à sì, selezziunate u valore "Pin u zona".

Ora i nomi di i campi è i registri sò sempre davanti à i vostri ochji, micca quantu luntanu scurghjeru in a scheda.

Lezione: Cume riparà u spaziu in Excel

A lista in giù

Per alcuni campi di a tavula, sarà ottimale organizà un elencu di sìtule in manera chì l'utenti, aghjuntu, aghjunghjendu novu discu, ponu specificà solu certi parametri. Hè vera, per esempiu, per u campu "Paul". Dopu tuttu, pò esse sulu duie opzioni: maschile è femina.

  1. Crea un listinu addizionale. U più conveniente hè piazzatu nantu à un altru fogliu. In sti specificu a lista di valori chì appariranu in a lista di sferenze.
  2. Selezziunu stu listinu è cliccate nantu à u cù u dirittu di u mouse. In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Assignà un nome ...".
  3. A finestra chì ci hè famosa hè aperta. In u campu pertinente, assignate u nomu à a nostra gamma, secondu e cundizioni già discusse sopra.
  4. Ci ritornu à u fogliu cù a basa di dati. Selezziunate u intervinu à chì a lista di cascata hè applicata. Vai à la tabulazione "Dati". Pressu u pulsante "Verificazione di i dati"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "U travagliu cù i dati".
  5. A finestra di verifica di u valori visibile si apre. In u campu "Tipu di dati" mette u switch in situ "Lista". In u campu "Sorgente" stabilisce a marca "=" è subitu dopu, senza spaziu, scrive u nomu di a lista in disegnu, chì li dette un pocu più altu. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Ora, quandu pruvate à inserisce dati in u intervallu induve a restrizzione hè stata piazzata, un elencu apparirà in cui pudete sceglie trà valori chiaramente definiti.

Se provate à scrive caratteri arbitrari in queste cellule, un messagiu d'errore apparirà. Avete da tornà è fà una voce curretta.

Lezione: Cumu fà una lista in elencu in Excel

Benintesa, Excel hè inferiore in e so capacità à prugrami specializati per creà banche di dati. Tuttavia, hà un cuttumu chì, in a maggior parte di i casi, soddisfà e necessità di l'utenti chì vogliono creà una basa di dati. Vista u fattu chì e caratteristiche di Excel, in comparazione cù applicazioni specializzate, sò cunnisciuti da l'utenti normali assai megliu, allora in questu casu, u sviluppu di Microsoft hà ancu qualchi vantaggi.