U sistema operativu di Microsoft ùn hè mai statu perfettu, ma a so ultima versione, Windows 10, per mezu di i sforzi di i sviluppatori, hè lentamente ma certamente spustà versu sta. È ancu, à volte funziona in maniera instabile, cù alcuni errori, fallimenti è altri prublemi. Pudete ricercà a so causa, l'algoritimu di correzione per un bellu tempu è ghjustu provà à riparà tuttu, o pudete rimborsà à u puntu di recuperu, chì discuprà oghje.
Vede ancu: Soluzione di risoluzione di problemi in Windows 10
Ripristinare Windows 10
Cominciamo cù l'oviu - pudete rimborsà Windows 10 per un puntu di riparazione solu sì hè statu creatu anticipatamente. Cumu hè fattu questu è ciò chì vantaggi ci dà hè statu discursu in precedenza nantu à u nostru situ web. Sì ùn ci hè micca una copia di backup in u vostru computer, e istruzzioni quì sottu saranu inutili. Perciò, ùn siate pigghiati è ùn vi scurdate di fà almeno tali copie di backup - in futuro aghjunghja à evità parechji prublemi.
Leggi più: Creà un puntu di riparazione in Windows 10
Chì a necessità di un rollback à un backup si pò accunsentà micca quandu u sistema hè principiatu, ma quandu ùn hè micca pussibile entrà in esse, tenemu in considerazione l'algitimu di azzioni in ognuna di sti casi.
Opzione 1: U sistema principia
Se Windows 10 installatu nant'à u vostru PC o laptop hè sempre esciatu è cumincia, pudete lancia è torna à u puntu di riparazione in solu pochi clic, è ci hè duie manere cumunite.
Metudu 1: Pannello di cuntrollu
U modu più faciule hè di scorrere l'utellu chì ci interessi "Pannello di cuntrollu", per chì avete bisognu di effettuà i seguenti passi:
Vede ancu: Cumu aprite u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10
- Run "Pannello di cuntrollu". Per fà quessa, pudete aduprà a finestra Run (causatu da e chiavi "WIN + R"), dumandate un cumandamentu
cuntrollu
e premete "OK" o "ENTER" per a cunfirmazione. - Modificare a vista di vista à "Piccole Icone" o "Icone grandi"Fate dunque cliccate nantu à a sezione "Recuperu".
- In a prossima finestra, selezziunate l'elemento "Running System Restore".
- In l'ambiente "Ripristinà sistema"Per esse lanciatu, cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu".
- Selezziunu u puntu di recuperu à chì vulete rimborsà. Fighjate nantu à a data di a so creazione - deve pricede u periodu induve u sistema operativo hà cuminciatu à avè prublemi. Avendu fattu a vostra scelta, cliccate "Prossimu".
Nota: Se vulete, pudete familiarizzà cù a lista di prugrammi chì pò esse influenzati durante u prucessu di recuperu. Per fà quessa, cliccate "Ricerca di prugrami affettuati"Aspettate chì a scansione sia compie è riviscia i so risultati.
- L'ultima cosa chì avete bisognu di rimborsà hè per cunfirmà u puntu di riparazione. Per fà quessa, scappate l'infurmazioni in a finestra sottu e cliccate "Fatti". Dopu à quellu, resta solo per aspettà finu chì u sistema sia restituitu à u so statu operativo.
Metudu 2: Opzioni Speciali di l'iniziu di l'OS
Andà à a restaurazione di Windows 10 pò esse un pocu diversu, chì si riferisce à ella "Parametri". Nota chì questu opzione suppone l'arrinimentu di u sistema.
- Cliccate "WIN + I" passà a finestra "Opzioni"in chì và a sezione "Aggiorna è Sicurezza".
- In a barra laterale, aprite a tab "Recuperu" è cliccate nantu à u pulsante Ora ripartisce.
- U sistema esisterà in un modu particulare. In u schermu "Diagnostica"chì ti vederà prima, selezziunu "Opzioni avanzate".
- Dopu, aduprate l'opzione "Ripristinà sistema".
- Ripetite i punti 4-6 di u metudu precedente.
Tip: Pudete avviare u sistema operativu in a cosi chiamata modalità speciale direttamente da u schermu di serratura. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Cunsumante"situatu in u angulu inferiore dirittu, tenite premutu u tastu "SHIFT" è selezziunate l'elemento Reboot. Dopu u lanciate vedete u listinu strumenti. "Diagnostica"cum'è quando si usa "Parametri".
Eliminà i vecchi punti di riparazione
Avendu rinnuvatu à u puntu di recuperu, pudete, se vulete, cancellà i backup già esistenti, liberendu spaziu di u discu è / o rimpiazzendu per novu. Questu hè fattu di a siguente:
- Ripetite i punti 1-2 di u primu metudu, ma sta volta in a finestra "Recuperu" cliccate nantu à u ligame "Restore Setup".
- In a finestra di dialogo chì si apre, selezziunate u discu, u puntu di riparazione per chì avete l'intenzione di eliminà, è cliccate nantu à u bottinu "Personalizza".
- In a prossima finestra, cliccate "Elimina".
Ora sapete micca solu i dui modi per rinnuvà Windows 10 in u puntu di recuperu quandu parte, ma ancu cume rimuovere backups inutili da u discu sistema dopu dopu à a so situazione.
Opzione 2: U sistema ùn principia
Benintesa, assai più spessu a necessità di ripristinà u sistema operativu di u sistema operativu hè generatu quandu ùn principia. In stu casu, per vultà torna à l'ultimu puntu stabile sarà necessariu entrà "Modu sicuru" o aduprà una unità flash USB o un discu cun una immagine registrata di Windows 10.
Metudu 1: "Modu pratettu"
Nanzu, avemu parlatu di cume scuppisce u OS in "Modu sicuru"dunque, in u quadru di stu materiale, procederemo immediatamente à e azzioni chì devenu esse eseguite per un rollback, esse dirette in u so ambiente.
Leggi ancu: Esecuzione di Windows 10 in "Modu pratettu"
Nota: Di tutte e opzioni di avvale dispunibule "Modu sicuru" avete à sceglie unu chì sustene "Linea di cumannu".
Vede ancu: Cumu gestisce a "Linea di Commandu" per nome di l'amministratore in Windows 10
- Tuttu u modu pratice per curriri "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Per esempiu, avendu trovu à traversu a ricerca è di sceglie l'elemento corrispondente da u menù contestuale chjamatu l'elemento trovatu.
- In a finestra di consolazione chì si apre, inserisci u cumandatu sottu è iniziate a so esecuzione premendu "ENTER".
rstrui.exe
- L'utunile standard esisterà. "Ripristinà sistema"in cui avete bisognu di fà e azzioni descritte in i paragrafi n. 4-6 di u primu metudu di a parte precedente di st'articulu.
Una volta riprisentatu u sistema, pudete andà "Modu sicuru" e dopu avè riaviatu, procedi à l'usu normale di Windows 10.
Leggi ancu: Cumu usciri di "Modu Furu" in Windows 10
Metudu 2: Unità di discu o USB flash cù l'immagine di Windows 10
Se per una ragione ùn pudete micca iniziare u sistema operativo "Modu sicuru", pudete rimborsà à u puntu di riparazione cù un discu esternu cù Windows 10. Una situazione impurtante hè chì u sistema operativu registratu deve esse di a stessa versione è bitrezza cum'è quellu installatu nantu à u vostru computer o laptop.
- Avviate u PC, entri in u so BIOS o UEFI (dipende da chì sistema hè preinstalatu) è setate u scarpettu da una unità flash USB o un discuu otticu, dipende da ciò chì state usando.
Per sapè di più: Cumu definisce u lance da l'unità flash USB / BIOS in UEFI - Dopu à riavvicinamenti, aspettate chì l'inserimentu di Windows sia apparutu. In essa, definite i parametri di a lingua, a data è l'ora, è u metodo di entrata (preferibilmente "Russu") è cliccate "Prossimu".
- In u prossimu tappa, cliccate nantu à u ligame in a zona inferiore. "Ripristinà sistema".
- Poi, in tappa di selezzione di un'azione, procedi à a sezione "Risoluzione di i problemi".
- Una volta in a pagina "Opzioni avanzate"simili à quellu chì hà adupratu in a seconda metà di a prima parte di u articulu. Selezzi un item "Ripristinà sistema",
dopu chì avete bisognu di fà i stessi passaggi cum'è in l'ultimu (terzu) passu di u metudu precedente.
Vede ancu: Creazione di un discu di riparazione Windows 10
Comu pudete vede, ancu se u sistema operativu si riina di iniziare, pò esse restituutu à l'ultimu puntu di riparazione.
Vede ancu: Cumu restituite l'OS Windows 10
Conclusione
Ora sapete cume ricuperà Windows 10 in un puntu di riparazione, quandu u so travagliu accada à scopre errori è crash, o s'ellu ùn principia micca. Ùn ci hè nunda di difficiule in stu, u prublemu hè di ùn si scorda di fà una copia di salvezza in u tempu è di avè almenu una idea approssimativa di quandu e prublemu apparìvanu in u funziunamentu di u sistema operativu. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.