Bonu ghjornu.
Spessu, parechji utilizatori ponu dumande per Secure Boot (per esempiu, sta opzione hè necessariamente disattivata quandu installa Windows). S'ellu ùn hè micca disattivatu, allora questa funzione protettiva (sviluppata da Microsoft in 2012) verificherà e riceriterà e spezie. Chiavi chì sò solu dispunibili in Windows 8 (o supranu). Di conseguenza, ùn pudete micca avvicinassi u laptop da nantunu trasportatore ...
In questu picculu articulu vogliu considerà parechje marche popolari di urdinatori (Acer, Asus, Dell, HP) è mostranu cù un esempiu cumu per disattivà u Secure Boot.
Nota importante! Per disattivà u Bootu Sicuro, avete bisognu di entrà in u BIOS - è per questo fate cliccate nantu à i bottoni adatti dighjà dopu avè acceso u laptop. Unu di i mo articuli hè dedicatu à sta edizione - Cuntene i pulsanti per i diversi fabricanti è discrive in dettaglio cume entri in u BIOS. Allora, in st'articulu ùn aghju micca bè nantu à sta questione ...
U cuntenutu
- Acer
- Asus
- Dell
- HP
Acer
(Screenshots da Aspire V3-111P laptop BIOS)
Dopu avè entratu in u BIOS, avete bisognu di aprire la scheda "BOOT" è vede se a scheda "Secure Boot" hè attiva. Più probabilmente, sarà inattivu è ùn pò esse cambiatu. Questu accade perchè a password d'amministratore ùn hè micca impostata in a sezione Sicurezza BIOS.
Per installà, aprite sta sezione è selezziunate "Piazzate a Parola di Supervisore" è premete Invescia.
Poi inserisci è cunfermà a password è premete Invescia.
In realtà, dopu à ciò, pudete aprire a sezione "Boot" - a scheda "Secure Boot" sarà attiva è pò esse cambiata in Disabled (vale a dire, spegne, vede a screenshot sottu).
Dopu avè l'impostazioni, ùn vi scurdate di salvarli - bottinu F10 permette di salvà tutte e modifiche fatte in u BIOS è uscite da.
Dopu avè riavvitatu u portatile, avia da fà bootà da qualchì apparitu di avvicinamentu (per esempiu, da una unità flash USB con Windows 7).
Asus
Certi mudelli di urdinatori Asus (in particulare i novi) piglianu cunnosciuti utenti novizi. In fatti, cumu pudete annullà i scarichi sicuri in esse?
1. Prima, andate in BIOS è aprite a sezione "Sicurezza". À u fondu hè l'italia "Secure Boot Control" - deve esse cambiata à disabilitatu, i.e. spegni.
Next, cliccate nantu à u pulsante F10 - L'impostazioni saranu salvate è u laptop andrà ripartitu.
2. Dopu avè riavvicinatu, entrate dinù in u BIOS è dopu in a sezione "Boot", fate quì:
- Fast Boot - impostatu in Modu Disabled (i.e., disattivu l'avvio rapidu. A tab non hè in ogni locu! Se ùn avete micca, fate saltà sta raccomandazione);
- Lanciate CSM - cambia in modalità Enabled (i.e., abilite u supportu è a compatibilità cù "vechju" OS è software);
- Dopu cliccate torna F10 - Salvà e impostazioni è riavanu u laptop.
3. Dopu avè riaviatu, entremu in u BIOS è apri a sezione "Boot" - in a sezione "Boot Option", pudete selezziunà u supportu di avvicinamentu cunnessu à a porta USB (per esempiu). A schermata sottu.
Poi salvemu l'impostazioni di u BIOS è ripartemu u laptop (bottinu F10).
Dell
(Screenshots da u laptop Dell Series Inspiron 15 3000)
In i portatili Dell, a disabilitazione di Secure Boot è probabilmente una di e più facili - solu una visita à Bios hè abbastanza è micca password è necessarie per l'amministratori, etc.
Dopu avè entratu in u BIOS - aprite a sezione "Boot" è ponu i parametri seguenti:
- Opzione Lista Boots - Legacy (questu include u supportu per OS più vechju, cioè compatibilità);
- Boot Boot - disattivatu (disattivà l'avvio sicuru).
In realtà, allora pudete editare a coda di download. A più installazione un novu sistema operativo Windows da urigine USB bootable bootable - cusì sottu I furnisce un screenshot di a linea chì avete bisognu di spostà in cima, affinchì pudete avizià da l'unità flash USBDispositivo di Memorizzazione USB).
Dopu avè i parametri entrati, cliccate F10 - Questu salverà i parametri entrati, è dopu u pulsante Esc - grazie à questu, uscite da u BIOS è ripartite u laptop. Infatti hè quì chì a disconnessione di u staccamentu sicuru nantu à un computer portatile Dell hè completa!
HP
Dopu avè entratu in u BIOS, aprite a sezione "Configurazione di u sistema", è andate dopu à a "Opzione di Boot" (vede a screenshot sottu).
A seguitu, cambia "Avvio Prudentu" à Disabled, è "Supportu Legacy" à Enabled. Poi salva e impostazioni è ripartite u laptop.
Dopu u reiniziziu, u testu "A cambiamentu in u modu di avvicinamentu sicuru di u sistema operativu hè pendente ...".
Ci avveremu nantu à i cambiamenti in i parametri è offre a cunfirmazione di u so codu. Avete ghjustu à inserite u codice chì si vene in u schermu è cliccate nant'à Enter.
Dopu à stu cambiamentu, u laptop riavanu, è Stivale sicuro sarà disattivata.
Per fà un boot da un lettu flash o di un discu: quandu accendi u laptop HP, cliccate nantu à ESC, è in u menu di avvicinamentu selezziunate "F9 Boot Device Options", allora pudete selezziunate u dispositivu da cui vulete inizià.
PS
Fondamentalmente, in altre marche di urdinatori off Stivale sicuro passa in un modu simile, ùn ci sò micca differenze particulari. L'uniculu: in certi mudelli, entrà in BIOS hè "complicatu" (per esempio, in i portatili Lenovo - Pudete leghje in st'articulu: Averu girà nantu à sta, tuttu e megliu!