RaidCall 8.2.0

BlueStacks ha la migliore compatibilità cù u sistema operativu Windows, paragunatu à peers. Ma in u stallu di stallazione, di esecuzione è di travaglià cù u prugramma di volta in volta ci sò problemi. Spessu, l'utenti avianu a capisce chì l'applicazione ùn hà micca carregatu e l'inizialisazione infinita si faci. Ùn ci hè micca parechje ragioni per questo. Vedemu chì ciò chì hè a questione.

Scaricate BlueStacks

Cumu risolve u prublema di l'inizialisazione senza fine di BluStaks?

Riavvi BlueStacks è emulatore di Windows

Se truverete un prublema di inizializazione, ripartite l'applicazione prima. Per fà quessa, bisognu fermà a finestra di prugramma è terminà i processi BluStax in Task Manager. Avvicinà l'emulatore di nuovo, s'è vedemu u listessu prublema, ripartemu u computer. Talvolta tali manipuli risolunu un prublema per un pezzu.

Chiudite applicazioni in più

Più spessu, stu prublema si faci quandu ci hè una mancanza di RAM. Tutti i emulatori sò prugrammi abbastanza capaci è chì necessitanu assai risorse di sistema, micca un'eccezione, è BlueStacks. Per u so funzionamentu normale impone 1 gigabyte di minimu di RAM libero. Se à u mumentu di l'installazione, stu parametru rispetta i requisiti, allora à u mumentu di u lancio, altre applicazioni ponu sovraccaricà u sistema.

Allora, sì l'inizializazione dura di più di 5-10 minuti, ùn hè micca prudente aspettà più. Vai in Task ManagerQuestu hè fattu cù una scorcia "Ctr + Alt + Del". Passa à tab "Velocità" è vede quantu a memoria libera avemu.

S'ellu hè necessariu, chiudite altre applicazioni è terminate i prucessi inutili per liberà a memoria per accende l'emulatore.

Libera u spaziu di u discu duru

A volte si faci chì a memoria ùn sia micca abbastanza nantu à u discu duru. Per u funziunamentu normale di l'emulatore ci vole circa 9 gigabyte di spaziu libaru. Assicuratevi chì questi requisiti sò veri. S'ellu ùn hè micca spaziu, liberate i gigabyte.

Disattivà l'antivirus o aghjunghjite processi di emulatore à eccezioni

Se a memoria hè OK, pudete aghjunghje i prucessi principali di BlueStacks à a lista, chì a prutezzione antivirus ignoreghja. Pruveraghju nantu à l'esempiu di Microsoft Essentials.

Sì ùn ci hè nisunu risultatu, pudereste pruvà à sfruttà a prutezzione di l'antivirus.

Restart BlueStacks Android Service

Inoltre, per risolve u prublema, scrivemu in a ricerca di un computer "Servizi". In a finestra chì si apre, truvemu U servizio di BlueStacks per Android e smetta di.

Dopu, accuminci u mode manualu è lancia u serviziu. In u prucessu di sta manipolazione, missaghji d'errore addiziunali ponu cumparisce chì faciliteranu assai u prucessu di trovà un prublemu. Se u serviziu hè bellu attivatu, fighjate l'emulatore, forse l'inizializzazione infinita hè finita?

Verificate a cunnessione Internet

Una cunnessione internet ponu ancu fà un errore di avvallamentu BlueStax. In a so assenza, u prugramma ùn pò micca accumincia. Cù una cunnessione assai lente, u scaricamentu hà da dughje un pezzu.

Se avete un router wireless, ripetemu u dispositivo per cuminciare. Dopu, buttamu u cavumu d'alimentazione direttamente à u computer. Sò cunvintu chì ùn ci sò nunda di prublemi cù Internet.

Verificate u sistema per a presenza di driver disinstallati è obsoleti.

L'assenza di certi piloti in u sistema pò fà l'emulatore à travaglià male. I piloti micca installati vene scaricati da u situ ufficiale di u fabbricante di dispositivi. Necessità obsoleta di fà fà l'upgrade.

Pudete vede u statu di i vostri driver à traversu "Pannello di cuntrollu", "Manager di dispositivi".

Aghju parlatu di i prublemi più cumuni di l'inizialisazione di BluStax. In casu chì nè altra opzione hè stata utile, scrive una lettera à u serviziu di supportu. Attaccà un screenshot è descrivite l'essenza di u prublema. I specialisti di BlueStacks vi cuntattanu per email è vi aiutanu a risolve u problema.