Avianzà Windows 7 da una unità flash

Quandu eseghjite spezialità specializate o quandu un urdinatore si rompe, hè necessariu piglià l'iniziu da una unità flash USB o da un CD Live. Facemu capisce cume avvicinà Windows 7 da una unità USB.

Vede ancu: Cumu installà Windows 7 da un drive flash

A procedura per l'inizializazione da un drive flash

Se per Windows 8 è per i sistemi operativi successivi ci hè una possibilità di scaricamentu da una unità flash USB via Windows To Go, allora per l'OS chì studiamu ci hè una possibilità di aduprà solu una versione ridotta di u lancio via USB - Windows PE. No meraviglia chì hè chjamatu un ambiente prestituu. Se vulete scaricà Windows 7, bisogna aduprà a versione di Windows PE 3.1.

L'intera procedura di carreggiata pò esse spartita in dui fasi. Dopu guardamu ogni dettu di elli.

Lezione: Cumu gestisce Windows da un drive flash

Passu 1: Crea un mezu USB aviabile

Prima di tuttu, avete bisognu di ricostruire u sistema operativo in Windows PE è creà un drive USB flash aviabile. A manu, questu pò esse fattu solu da i prufessiunali, ma, felicamente, ci sò prugrammi specializati chì ponu fà più faciule stu prucessu. Una di e applicazioni più pratiche di stu tipu hè u costruttore AOMEI PE.

Scaricate AOMEI PE Builder da u situ ufficiale

  1. Dopu avè scaricatu PE Builder, esegui stu prugramma. Si aprirà a finestra di installazione, in cui cliccate "Prossimu".
  2. Poi cunfirmate l'accordu cù l'accordu di licenza cun l'impostazioni di u pulsante di radio in a posizione "Sò accettatu ..." è cliccendu "Prossimu".
  3. Dopu à quessa, una finestra si aprà induve pussede selezziunà u directory di installazione di l'applicazione. Ma si consiglia di lasciare u cartulare di difettu è cliccà "Prossimu".
  4. Pudete poi specificà a visualizzazione di u nome di l'applicazione in u menù. "Start" o lasciatela per difettu. Dopu à chì cliccate "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, ponendu i segni di spuntà, pudete abilizà a visualizzazione di cumprime di programma "Desktop" è nantu à "Barre di strumenti". Per cuntinuà a prucedura di stallazione, cliccate "Prossimu".
  6. Dopu, per inizià u prucessu di stallazione direttamente, cliccate "Install".
  7. Questu accumara l'installazione di l'applicazione.
  8. Dopu à u so completu, cliccate nantu à u bottinu. "Finish".
  9. Ora lanciate u prugramma installatu di PE Builder. In a finestra di avvio aperta, cliccate "Prossimu".
  10. A finestra successiva prupone per scaricà l'ultima versione di Windows PE. Ma quandu ci vulemu custruà un OS in basu di Windows 7, in u nostru casu, questu ùn hè micca necessariu. Perciò, in casella di verifica "Scaricate WinPE" marcatu ùn deve esse messu. Puru cliccate "Prossimu".
  11. In a prossima finestra avete bisognu di specificà chì componenti saranu inclusi in l'assemblea. Blocchi "Rete" è "Sistema" avemu raccomandatu micca di toccà. Ma u blocu "File" Pudete aprà è spuntà in essi i prugrammi chì volete aghjunghje à l'assemblea, o viceversa, rimuete i marchi di spuntà accanto à i nomi di e applicazioni chì ùn avete micca bisognu. Tuttavia, pudete lasciare i setariti predefiniti, s'ellu ùn hè micca impurtante.
  12. Se vulete aghjunghje un prugramma chì ùn hè micca nantu à u listinu di sopra, ma hè dispunibule in a versione portatili di stu computer o nantu à i media cunnessi, allora in stu casu cliccate nantu à "Add Files".
  13. A finestra si aprirà in chì campu "Scrittura nome" Pudete scrive u nome di u cartulare duve sarete situati i novu prugrammi, o lascià u so nome predefinitu.
  14. Dopu, cliccate nantu à l'elemento "Add File" o "Add Folder" a seconda chì si vogliu aghjunghje un unicu prugramma di prugramma o un directory intera.
  15. A finestra si aprirà "Esploratore"induve hè necessariu passà à u cartulare induve u file di u prugramma desideratu hè situatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  16. L'elemento selezionatu sarà aghjuntu à a finestra di Builder PE. Dopu à chì cliccate "OK".
  17. Di listessa manera, pudete aghjunghje più prugrammi o driver. Ma in l'ultimu casu, invece di u bottinu "Add Files" bisognu presse "Add Drivers". È dopu l'azzione si faci in u scenario sopra ripetutu.
  18. Dopu aghjunghje tutti l'elementi necessarii, per andà à u stadiu prossimu, cliccate "Prossimu". Ma davanti à stu, assicuratevi di assicurà chì una unità flash USB sia inserita in u connettore USB di u computer, chì, in realtà, l'immagine di u sistema va esse registrata. Questu deve esse un discursu USB apposta formattatu.

    Lezione: Cumu creà una unità flash USB di avviatura

  19. Dopu, una finestra si apre per avete bisognu di specificà induve l'immagine hè scritta. Sceglite una opzione "Dispositivo di avvio USB". Se parechje unità flash sò collegate à u computer, allora ancu, devi specificà u dispositivu chì avete bisognu da u listinu in menù à menu spostatu. Ora cliccate "Prossimu".
  20. Dopu à quessa, a registrazione di l'immagine di u sistema nantu à l'unità flash USB cumincerà.
  21. Dopu avà completatu a prucedura, avete pronta media prucabile.

    Vede ancu: Creazione di una unità USB flash aviabile cù Windows 7

Stage 2: BIOS Setup

Pè affinchì u sistema sia iniziò da una unità flash USB, è micca da un discu duru o à un altru mezu, hè bisognu di adeguà u BIOS in quantu.

  1. Per entrà in u BIOS, ripartite u computer è quandu hè urtu torna dopu u bip, tenisu premutu un tasinu. Pò esse differente per e versioni di BIOS, ma più spessu hè F2 o Del.
  2. Dopu avè principiatu u BIOS, andate in a sezione in cui hè urdinatu l'ordine di carregà da u media. Di novu, per e varie versioni di stu prugrammu di sistema, sta sezione pò esse chjamata diversamente, per esempiu, "Boot".
  3. Dopu avete bisognu di mette u discu USB in u primu postu trà i dispositivi di boot.
  4. Hà ora à salvà i cambiamenti è fà una uscita da u BIOS. Per fà quessa, cliccate F10 è cunfirmi salvà i dati entrati.
  5. U computer sarà riavvitatu è sta vota si cumincerà da l'unità flash USB, se, naturalmente, ùn l'avete micca tiratu fora di u slot USB.

    Lezione: Cumu definisce a scarpa da u drive USB flash

Scaricà u sistema Windows 7 da una unità flash USB ùn hè micca una missione simile. Per risolvà questo, primu bisognu di ripristinarlo cum'è Windows PE cù un software specializatu è brusgià a immagine in un drive USB-boot. Dopu, avete da configurà u BIOS per avvicinà u sistema da l'unità flash USB, è solu dopu esaminatu tutte sti operazioni, pudete avviare u computer in u modu specificatu.