Cume à riparà l'errore di iTunes cù iTunes Library.itl

Spazii largi trà paroli in MS Word - u prublema hè abbastanza cumuni. Ci sò parechje ragioni perchè ghjunghjenu, ma tutti si riduce à un furmatu sbagliu di u testu o da una scrittura sbagliata.

Da una parte, hè difficiule chjamà spazi troppu grandi nant'à e parolle cumu un prublema, d'altra parte, face male à l'ochji, è ghjustu ùn guarda bellu nè a versione stampata o in a finestra di prugramma. In st'articulu discutemu cumu per sbarazzà di grandi lacune in a Parola.

Lezione: Cume scebate u "wrap wrap" in Word

Sicondu a causa di i grandi tracce in mezzu à e stradi, e scelte di sbarazzallu di elli sò differenti. Circa ognunu in ordine.

Allinea u testu in un documentu à a larghezza di a pagina

Questu hè probabilmente a causa più cumuna di lacune chì sò troppu grandi.

Se u documentu hè statu messu per allineare u testu à a larghezza di a pagina, e prima e l'ultima lettere di ogni riga saranu in a stessa linea verticale. Se l'ultima linea di un paragrafo hà pochi parolle, sò stesi à a larghezza di a pagina. A distanza trà parolle in stu casu diventa abbastanza grande.

Dunque, se tale formattazione (larghezza di a pagina) ùn hè micca necessaria per u vostru documentu, avete bisognu di smarrà. Semplicemente allineate u testu à a sinistra, per chì avete bisognu di fà u seguitu:

1. Sceglite tuttu u testu o un fragmentu chì u formatu pò esse cambiatu (aduprà a combinazione di tasti "Ctrl + A" o un bottinu "Selezziunu tutti" in un gruppu "Edità" in u pannellu di cuntrollu).

2. In un gruppu "Paragrafo" cliccate nantu à "Align Left" o aduprà e chjavi "Ctrl + L".

3. U testu allineà à a sinistra, spazi spazii spariscanu.

U tabs invece di spazi reguli

Un'altra di e ragioni hè a tabulazione messa trà e parolle invece di spazi. In questu casu, grandi indentamenti si sò micca solu in l'ultime righe di i paragrafi, ma dinò in qualunque altro locu di u testu. Per vede s'ellu hè u vostru casu, fate u seguitu:

1. Sceglite tuttu u testu è nantu à u pannellu di cuntrollu in u gruppu "Paragrafo" Cliccate nantu à u pulsante per visualizà i caratteri non stampabili.

2. Se in u testu trà una parola aghjustà à un puntu à pena di notizia ci sò ancu e frecce, cancellate li. Se i paroli dopu questu saranu scritti assai, metti un spaziu trà elli.

Tip: Ricordate chì un puntu trà parole è / o caratteri significa chì ci hè solu spaziu. Questu pò esse utili quandu verificà un testu, postu chì ùn ci vole micca spazi in più.

4. Sì u testu hè grande o ci sò solu numulose schede in essa, tutti si ponenu rimuovere immediatamente pè fà una riparazione.

  • Selezziunu un caratteru tabulazione è copia u cliccendu "Ctrl + C".
  • Aprite a finestra di dialogo "Sostituite"cliccendu "Ctrl + H" o selezionalu in u pannellu di cuntrollu in u gruppu "Edità".
  • Incolla in linea "Trova" copia di u caratteru, cliccendu "Ctrl + V" (Indentazione apparirà puru in a linea).
  • In linea "Sostitu cù" inserite un spaziu, allora cliccate u pulsante "Sostitu tutti".
  • Una finestra di dialogo apparisce, avvisendu chì a rimpiazzazione hè cumpleta. Cliccate "No"sì tutti i caratteri sò stati rimpiazzati.
  • Chiudite a finestra di rimpiazzamentu.

Simbulu “Fine di a linea”

Qualchì tempu a disposizione di u testu nantu à a larghezza di a pagina hè un prerequisitu, è in stu casu hè solu impossibile cambià a formattazione. In un tale testu, l'ultima linea di un paragrafo pò esse allargata à causa di u fattu chì à a fine ci hè un caratteru “Fine di paragrafo”. Per vede lu, avete bisognu di abilità a visualizzazione di caratteri non stampabili, cliccendu nantu à u pulsante corrispondente in u gruppu "Paragrafo".

A marca di paragrafo hè visualizata cume una freccia curva chì pò è deve esse eliminata. Per fà quessa, basta à ponu u cursore à a fine di l'ultima linea di u paragrafo è premete a chjave "Elimina".

Spazi extra

Questu hè u mutivu più evidenti è più banali di l'occasione di grandi lacune in u testu. Hè grandi in questo casu solu perchè in certi posti ci sò più di unu - duie, trè, più, ùn hè cusì impurtante. Questu hè un sbagliu ortograficu, è in a maggior parte di i casi, a Parola mette in risu tali spazii cù una linea ondulata blu (eppuru, se ùn ci sò micca spazii, ma trè spazi o più, allora u so prugramma ùn sottumette più).

Nota: Più spessu, spazii in più possono esse trovati in testi copiati o scaricati da Internet. Spessu, quessa succede quandu si copia è si incolla un testu da un documentu à un altru.

In questu casu, dopu avè abilitu a visualizzazione di caratteri non stampabili, in lochi di spazii maiò vedi più di un puntu neri tra le parole. Se u testu hè chjucu, pudete rimuovere facilmente i spazi extra tra e parole manualmente, ancu se ci sò parechje, questu pò esse ritardatu per un bellu pezzu. Aduprà un metudu simule à a cancellazione di tabs - una ricerca seguita da un sostitu.

1. Sceglite un testu o un fragmentu di testu induve truvate spazi extra.

2. In un gruppu "Edità" (tab "Casa") premete u pulsante "Sostituite".

3. In linea "Trova" mette due spazi in a linea "Sostituite" - unu.

4. Fate clic "Sostitu tutti".

5. Vedite una finestra cù una notificazione nantu à quantu u prugettu hà fattu cambiamenti. S'ellu ci sò più di dui spazii trà qualche strucciu, ripetite questu operazione finu chì vedu a finestra di dialogo seguente:

Tip: Se necessariu, u numeru di spazii in a linea "Trova" pò esse aumentatu.

6. E spazi extra saranu rimossi.

Word wrap

Se u trasferimentu di e parole hè permessu (ma ùn hè ancu stabilitu) in stu documentu, in stu casu, riduce u spaziu trà una parola in Word cumprendu:

1. Fighjunate u testu interu premendu "Ctrl + A".

2. Fate clic nantu a scheda "Layout" è in un gruppu "Impostazioni di pagina" selezzione articulu "Sittiziunazione".

3. Piazzà u parametru "Auto".

4. À a fine di e linee, vene unificatu una sillione di vene, è spazii spartuti trà parolle.

Hè tuttu, avete cunnisciutu tutte e ragioni per l'apparizione di grandi tracate, per chì vi pudete fà un spaziu inferiore in a Parola solu. Questu aiuta à dà u vostru testu un aspettu correttu, bè leggibile chì ùn duchè micca u calatu di a grande distanza trà certi parole. Vi vogliu un travagliu produttivu è un imparatu efficace.