Eliminazione di directory in Linux

I sistemi operativi basati nantu à u nucleo di Linux tipicamente ingannanu un gran numaru di cartulari vuotu è micca vuoto. Certi di elli occupanu una quantità abbastanza grande di u spaziu in u drive, è dinò diventanu spessu inutili. In stu casu, a scelta curretta sarebbe quella di rimuoverli. Ci hè parechje maniere di fà una pulizia, ognuna di esse applicabile in una situazione certa. Fighjate tutti i metudi dispunibili in più dettagliu, è sceglite u più adeguatu in i vostri bisogni.

Togliete le directory in Linux

In questu articulu parleremu di utilità di console, è di attrezzi addiziunali chì sò lanciati attraverso l'entrata di cume. Tuttavia, ùn si deve micca scurdà chì e distribuzioni grafiche sò spessu implementate in distribuzioni. Di conseguenza, per sguassà un annuariu, ghjustu bisognu di andà finu à questu per mezu di u gestore di file, cliccate à dirittu destro nantu à l'icona è selezziunate "Elimina". Dopu à ciò, ùn vi scurdate di sguassà u canastu. Tuttavia, questa opzione ùn hè micca applicabile per tutti l'utenti, cusì vi vogliu cun amparà à familiarizzà cù i seguenti manuali.

Prima di cuminciare à cunsiderà i modi, hè impurtante notate chì quandu si inserisce un comando, spicisce più spessu u nome di a cartella che si desidera cancellà. Quandu ùn sì micca in a so posizione, devi specificà u chjassu cumpletu. S'ellu ci hè una sì una opportunità, vi pruponiamo di truvà u repertoriu genitore di l'oggiu è andatelu per esse via a console. Questa azzione hè eseguita in solu pochi minuti:

  1. Aprite u gestore di file è naviga finu à a posizione di conservazione di a cartella.
  2. Cliccate nant'à u clicchjone è seleziona "Pruprietà".
  3. In a sezione "Basic" truvate u parcorsu cumpletu è ricordati.
  4. Avviate a console via u menù o aduprà a chiave d'accessu standard Ctrl + Alt + T.
  5. Usate cddi andà à travaglià in u locu. Poi a linea di entrata assume a formacd / home / user / folderè hè attivatu dopu prughjettu à a tasca Enter. Utente in stu casu, u username, è cartella - u nome di u cartulare parent.

Se ùn avete micca a capacità di determinà a situazione, quandu vi rimuete duverete inserìte a chjama piena, allora dovete sapè.

Metudu 1: Comandi di Terminal Standard

In a shell shell di ogni distribuzione Linux, ci hè un set di utilità di basa è di strumenti chì vi permettenu di effettuà una varietà di azzioni cù i parametri di u sistema è i file, cumprendu l'eliminazione di directory. Ci sò parechje pratiche è ognunu hè cusì utile quant'à una situazione certa.

Mandatu Rmdir

Prima di tutti mi piaci à tocca à rmdir. Hè prughjettu per pulì u sistema solu da cartulari vacanti. Li rimuove in permanenza, è u vantaghju di questu strumentu hè a simplicità di a so sintassi è l'absenza di errori. In a console, abbastanza per registràrmdir cartelladove cartella - nome di u cartulare in a situazione attuale. L'utunile hè attivatu premendu a tasca. Enter.

Nulla vi impedisce di specificà u chjassu cumpletu per a directory se ùn pudete navigà à a posizione richiesta o ùn ci hè bisognu. Allora a stringa prende, per esempiu, a forma seguente:rmdir / home / user / folder / folder1dove usatore - username cartella - directory parente, è folder1 - cartulare da eliminà. Per piacè, avà a nota chì ci deve esse una slash prima di a casa, è deve esse assente à a fine di u caminu.

Rm comando

L'utellu precedente hè unu di i componenti di l'utilità rm. Inizialmente, hè disegnatu per sguassà i file, ma se lu date l'argumentu adeguatu, si cancelli a cartella. Questu opzione hè gia adatta per i cartulari micca vuoti, in a console chì avete bisognu di entràrm-R folder(o cartulare cumpleta). Nota l'argumentu -R - Iniziona l'eliminazione recursiva, chì vogliu riguardu tuttu u cuntenutu di a cartella è di per sè. Hè necessariu tene cusu in cunsite quandu si entri -r - hè una opzione cumplettamente diversa.

Se vulete visualizzare una lista di tutti i file eliminati è cartulari quandu usanu rm, allora avete bisognu di cambià u linea un pocu. Entrate in "Terminal"rm -Rfv folderè dopu attivate u comando.

Dopu chì a cancellazione hè cumpleta, verrà visualizzata l'infurmazione nantu à tutti i cartulari è l'ogni individui situati in precedenza in una posizione specifica.

Trova comando

U nostru situ hà dighjà materiale cù esempi di l'usu di a ricerca in i sistemi operativi sviluppati nantu à u kernel Linux. Benintesa, ci hè solu infurmazione basica è più utile. Pudete familiarizzarti cun u cliccatu nant'à u ligame chì seguita, è ora vi propemu di scopre cumu questu strumentu funziona quandu avete bisognu di cancellà e cartine.

Leggi ancu: Esempii d'usu di u comando find in Linux

  1. Comu hè cunnisciutu truvate serve per ricercà oggetti in u sistema. Attraversu l'usu di opzioni addizionali, pudete truvà cartulari cù un nome particulare è li rimuovere immediatamente. Per fà quessa, entrate in a consoletruvate. -tipu di u nomu "cartella" -exec rm -rf {};- nome di u catalogu. Assicuratevi di scrive e virgulette.
  2. Talvolta una linea separata mostra l'infurmazioni chì ùn ci sò micca tali file o directory, ma quessa ùn significa chì ùn era micca trovu. Just truvate Ci hà fattu di più una volta dopu cancellazione di u catalogu da u sistema.
  3. truvate ~ / -empty -type d -deletepermette di sguassà tutte e cartelle vuote in u sistema. Alcuni di elli sò dispunibili solu à u superusu, cusì prima truvate Duvà aghjunghjesudo.
  4. A schermata mostra i dati nantu à tutti l'ogni trovu è u successu di l'operazione.
  5. Pudete ancu specificà solu una directory specifica in chì l'utellu cercarà è pulisce. Allora a string hè esposta, per esempiu, cumu:truvà / home / user / Folder / -empty -type d -delete.

Questu cumpleta l'interazione cù e utilità di a console standard in Linux. Comu pudete vede, ci hè un gran numaru di elli è ognunu hè applicabile in certe situazioni. Sì avete un desideru di cunniscialu cù altre squadre popolari, leghje u nostru materiale separatu nantu à u ligame sottu.

Vede ancu: Comandi frequenti in Terminal Linux

Metudu 2: U pulitu di l'utilità

Se l'utenti anziani sò integrati in a shell shell, allora l'upplicazione di pulitura bisognu installà u so propriu repository ufficiali. U so vantaghju hè chì permette di sguassà in permanenza u catalogu senza a pussibilità di a so risturmentu cù un prugrammu spiciali.

  1. Aprite "Terminal" è scrivite quìsudo apt install install wipe.
  2. Inserite a password per confermà u vostru contu.
  3. Aspetta chì i nuovi pacchetti da aghjunghjendu à e librerie di sistema.
  4. Ùn manca solu per andà à u locu desideratu o abbità u cumandamentu cù u chjassu cumpletu per a cartella. Sembra questu:pulisce -rfi / home / user / foldero soluasciugare -rfi cartellaà e prestazioni preliminaricd + path.

Sì cun travagliu in u strumentu asciugate avia a furtuna per prima volta, scrive in a consolepulisce-aiutauttene infurmazioni nantu à aduprà questu utilità da i sviluppatori. Una descrizione di ogni argumentu è opzione sarà visualizata quì.

Adesso avete a voglia di cumandà i cumanduli terminali chì permettenu di cancellà i directory senza u vuoto o di i directory senza u sguardo nantu à i sistemi operativi sviluppati nantu à Linux. Comu pudete vede, ogni strumentu presentatu funziona in modi diversi, è cusì ottimale in diverse situazioni. Prima di esecuzione di l'utili, cunsiglii fermamente di verificà a curretta di u nomu di chjassu è cartulare specificatu in modo chì errori o eliminazioni accidentali ùn accadini.