A descrizzione di u serviziu SuperFetch dice chì hè responsabile di mantene è di migliorà e prestazioni di u sistemu, dopu un certu tempu hà passatu trà u so lanciu. I sviluppatori stessi, è cusì Microsoft, ùn furniscenu micca infurmazioni precise nantu à u funziunamentu di questu strumentu. In Windows 10, un tale serviziu hè ancu dispunibile è hè in travagliu attivu in u background. Determina i prugrammi chì sò usati più spessu, è poi li mette in una sezione speciale è preloads in RAM. C'è ancu cunsiderà di cunnuscite ancu altre azzioni di SuperFetch è di determinà s'ellu hè necessariu discusce.
Vede ancu: Ciò chì hè Superfetch in Windows 7
U rolu di u serviziu SuperFetch in u sistema operativu Windows 10
Se Windows 10 OS hè installatu in un computer cun caratteristiche di prima classe o almenu medie, SuperFetch hà da influenzà nisuna a prestazioni di u sistema sana è ùn mai dà nunda à l'attaccu è à altri prublemi. Tuttavia, se sì u pruprietariu di un ferru di piacè, allora quandu u serviziu hè in modalità attiva, incontrarà e seguenti difficoltà:
- SuperFetch utilizza costantemente una certa quantità di RAM è risorse di processore, chì interferisce cun u funziunamentu normale di altri prugrammi è servizii più necessarii;
- U travagliu di questu strumentu hè basatu nantu à u caricatu di un software in RAM, ma ùn hè micca piazzatu quì, cusì quandu si apri u sistema, u sistema hà da ricaricà è u freno si puderà osservà;
- Un lanciu cumpletivu di l'OS impiegarà assai tempu, cume SuperFetch ogni volta trasmette una quantità enorme di informazioni da u discu interna à a RAM;
- U pre-caricatu di i dati ùn hè micca necessariu quandu u OS hè installatu nantu à un SSD, postu chì u so serva abbastanza rapidamente, perchè u serviziu in questione hè inefficente;
- Quandu fendite prugrami o ghjochi impegnativi, ci pò esse una situazione cù una mancanza di RAM, perchè u strumentu SuperFetch hà pigliatu u so postu per e so necessità, è u scaricamentu è u scaricamentu di novu dati carreganu più i componenti.
Vede ancu:
E se SVCHost carica u processore 100%
A risoluzione di i problemi: Explorer.exe carica u processore
Disattivà u serviziu SuperFetch
Di sopra, eri familiarittu cù e difficoltà incontrate da l'utenti di Windows 10 OS quandu u serviziu SuperFetch hè attivu. Allora, hè pussibule chì parechji abbia avè una dumanda per disattivà questu arnesi. Benintesa, pudete fermà stu serviziu senza prublemu, è ùn causerà micca danneggiamenti à u vostru PC, ma avete da fà solu in casi chì quandu avete principiatu à vede i prublemi cù a carica alta HDD, velocità e mancanza di RAM. Ci hè parechje maniere di spegnere u strumentu in questu.
Metudu 1: Menu "Servizi".
In Windows 10, cum'è in versione precedente, ci hè un menu speciale chjamatu "Servizi"induve pudete vede è gestisce tutti i strumenti. Ci hè ancu SuperFetch, chì hè disattivatu cumandatu:
- Aprite u menu "Start" e scrive in a linea adatta "Servizi"è dopu eseguite l'applicazione classica trovata.
- In u listinu visualisatu, truvà u serviziu impiegatu è dopu cliccate cù u bottinu sinu di u mouse per andà à e proprietà.
- In a sezione "Stato" cliccate nantu à “Stop” è "Startup Type" selezziunate "Disabled".
- Prima di usciri, ùn vi scurdate di applicà i cambiamenti.
Resta solu per riavvià u computer in modo chì tutti i processi eseguibili sò fermamente esitati è l'utensu ùn carica più u sistema operativu. S'ellu ùn avete altru accunsentu per qualchì ragu, vi propemu di fighà attenzione à u seguitu.
Metudu 2: Editor di u Registru
Pudete spegne u serviziu SuperFetch in Windows 10 modificendu u Registro di sistema, ma per certi utenti questu prucessu hè difficiule. Allora, vi propemu di fà aduprà a nostra prossima guida, chì aiuterà à evità difficoltà in aduprà a missione:
- Fighjate a combinazione di tasti Win + Rpè esceva l'utilità Run. In questu, entrate u cumandamentu
regedit
è cliccate nantu à "OK". - Seguite u caminu sottu. Pudete incolla in a barra di indirizzu per ghjunghje à u rughjolu desideratu più veloce.
HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controllo Gestore di sessione MemoryManagement
- Truvatu un parametru "EnableSuperfetch" e dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
- Imposta u valore à «1»per disattivà a funzione.
- I cambiamenti anu effettu solu dopu à riavvià u computer.
Oghje avemu provatu à spiegà u scopu di SuperFetch in Windows 10 in quant'è dettellu pussibule, è dinò mostrau dui modi per disattivarlo. Speremu chì tutte le istruzioni di sopra sia chjaru, è ùn avete più dumandate nantu à u sughjettu.
Vede ancu:
Fissà l'errore "Explorer nò risponde" in Windows 10
L'errore di avvio di Windows 10 ripara dopu aghjurnazione