A navigazione cunforta cù un accessu praticu è rapidu à i siti hè difficiule à imagineghja senza salvà password, è ancu Internet Explorer hà una tale funzione. Hè veri, questi dati sò conservati luntanu da u locu più evidenti. Quale? À prusu, spieghjaremu ancu di più.
Guarda le password in Internet Explorer
Cum'è IE hè strettamente integratu in Windows, i logins è e password salvate in esse ùn sò micca in u browser, ma in una sezione separata di u sistema. È tuttavia, pudete andà in essa da e l'impostazioni di stu prugramma.
Nota: Seguite i cumplimenti sottu sotto u account Amministratore. Cumu uttene questi diritti in diverse versioni di u sistema operativu hè descritta in i materiali presentati in i ligami sottu.
Per di più infurmatu: Ottenere diritti di amministratore in Windows 7 è Windows 10
- Aprite a sezione di configurazione di Internet Explorer. Per fà quessa, pudete sì cliccate nant'à u bottinu situatu in u angulu in dirittu superiore "Servizio", fatte in forma di ingranaggio, o aduprà e chjavi "ALT + X". In u menu chì vene, selezziunate l'elemento "Pruprietà di u navigatore".
- In una scatena chì si apre, andate in tab "Contenutu".
- Una volta in i, cliccate nantu à u bottinu "Opzioni"chì hè in blocco "Autocomplete".
- Un'altra finestra si aprirà induve avete cliccatu "Gestione di password".
- Aghjunghjerai à a sezione sistema. Manager di Credenziali, hè in stu chì tutti i logins è e password chì avete salvatu in Explorer sò situate. Per vederli, cliccate nantu à a freccia giù situata in direzzione di l'indirizzu di u situ,
è dopu u ligame "Mostra" oppositu a parola "Password" è i punti dietro cui si sente.
Simili, pudete vede tutte le altre password da siti chì sò stati precedentemente conservati in IE.
Nota: Se avete Windows 7 è in seguitu installatu, u pulsante "Gestione di password" assente assente. In sta situazione, agiselu in un modu alternativu, indicatu à a fine di l'articolo.
Vede ancu: Configurazione di Internet Explorer
Optional: Avè accesso à Manager di Credenziali pò è senza lanciari Internet Explorer. Appena apri "Pannello di cuntrollu"cambia u so mode di visualizzazione à "Piccole Icone" è truvate una rùbbrica simile quì. Questu opzione hè particolarmente impurtante per l'utenti di Windows 7, cum'è in a finestra "Pruprietà di u navigatore" pò esse mancu un bottinu "Gestione di password".
Vede ancu: Cumu aprite u "Pannello di cuntrollu" in Windows 10
Risolvendu i problemi prublemi
Come dicemu à l'iniziu di st'articulu, a visualizzazione di password salvate in Internet Explorer hè pussibule solu da un account Amministratore, chì, ancu, deve esse protettatu da password. Se ùn l'imposta, In Manager di Credenziali o ùn vedete micca una sezione à tutti "Credenziali d'Internet"o ùn vedite micca solu l'infurmazioni salvate in essa. Ci hè dui soluzioni in questo casu - stabilendu una password per un account locale o inaccessu à Windows cù un account Microsoft, chì per difettu hè già prutettatu cù una password (o codice PIN) è hà autorità sufficiente.
Subitu dopu avè accurdatu cumunamentu in un account pre-protettatu è riapplicate i raccomandazioni sopra cullati, pudete vede i passwords richiesti da u navigatore IE. In a settima versione di Windows per sti scopi vi fate bisognu di parlà "Pannello di cuntrollu"Similmente, pudete fà in u "top ten", ma ci sò altre opzioni. Avemu scrittu in un articulu separatu nantu à ciò chì e passi specifichi sò necessarii per assicurà a prutezzione di u contu, è cunsiglii di leghjale.
Per di più: Impostà una password per un account in Windows
Hè quì quì avemu finitu, perchè avete sapete esattamente induve e furmazioni entrate in Internet Explorer sò salvate è cume si cunduce in sta sezione di u sistema operativu.