Ricunniscemu u socket di processore

U bigliettu di visita di ogni documentu hè u so nome. Stu postulatu hè ancu applicatu à e tabelle. In verità, hè assai più piacevule vede l'infurmazione chì hè marcata da un primu situ informativo è bellu disignatu. Scopri l'incentu di azzioni chì vòanu da fà, perchè quandu lavorendu cun tabulature Excel avete sempre nomi di tavule di qualità alta.

Crea nome

U fattore principali in cui u titulu eseguirà a so funzione immediata u più efficacemente possibile, hè a so cumpagnia semantica. U nomu deve purtà l'essenza principali di u cuntenutu di a matrice di tabelle, descrivila cun u più precisione cumunu, ma nant'à u tempu da esse u più corta possibile affinchì l'utente à u colpu à capisce ciò chì si tratta.

Ma in questa lezione, avemu sempre cusì di più nant'à e mumenti micca creativi, ma ci pruverà l'algoritimu per compilà u nome di a tavula.

Stage 1: Creazione di un locu per u nome

Se avete dighjà un tavulinu prontu, ma avete bisognu di capu, allora, prima di tuttu, avete bisognu di creà un postu nantu à u fogliu, attribuitu per u titulu.

  1. Se l'array tabulatu occupa a prima linea di u fogliu cù u so limite superiore, allora hè necessariu cancellà spaziu per u nomu. Per fà quessa, pone u cursore à qualunque elementu di a prima linea di a tavula è cliccate nantu à u cù u bottinu direttu di u mouse. In u menu chì si apre, selezziunate l'opzione "Incolla ...".
  2. Di fronte à noi si vede una piccola finestra in cui si deve sceglie ciò chì specificamente ti vulete aghjunghje: una colonna, una riga o un individuale di celule cù u spechju corrispondente. Chì avemu u travagliu di aghjunghje una linea, reagrupemu u passatu à a posizione adatta. Klaatsay nantu à "OK".
  3. A fila hè aghjunta sopra a array di tabella. Ma se si aghjusta solu una linea trà u nomu è a tavula, ùn ci sarà più spaziu di liberu tra chisti, ciò chì porterà à u fattu chì u titulu ùn si pò esprimà micca quant'è ne vulemu. Questu situu di cose ùn basta micca tutti i utilizatori, è cusì bisognu à aghjunghje una o duie linee in più. Per fà quessa, selezziunu ogni elementu nantu à a linea vacante chì appena aghjuntu, è cliccate u cliccavu dirittu di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate nuvamente l'elemento. "Incolla ...".
  4. Ulteriori azzioni in a finestra di a cellule aghjunte si ripetenu cum'è descritta in sopra. S'ellu ci vole, aghjunghjendu un altru linea.

Ma se vulete aghjuntu più di una linea sopra a array di tabella, allora ci hè una opzione per accelerà significativamente u prucessu è ùn aghjunghje micca un elementu à volta, ma fate l'addizione una volta.

  1. Selezziu u range verticalu di e cellule in cima à a tavula. Se avete intenzione di aghjunghje duie righe, devi selezziunate e duie celle, sì ci sò trè, poi tri, ecc. Fate un clic nantu à a selezzione, cume era fatta in precedenza. In u menù, selezziunu "Incolla ...".
  2. Di novu, una finestra si apre in cui avete bisognu di sceglie una posizione. "String" è cliccate nantu à "OK".
  3. Sopra l'array di a tavula aghjunghje u numaru di righe, quantu elementi eranu selezionati. In u nostru casu, trè.

Ma ci hè un'altra opzione per aghjunghje righe sopra a tavula per a denominazione.

  1. Selezziunu in cima di a array di tabella quantu elementi in u gamma verticale cume e linee vanu à aghjunghje. Hè cusì, facemu, cum'è in casi precedenti. Ma sta volta, andate in tab "Casa" cliccate nantu à u nastro è cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu à a destra di u bottinu Incolla in un gruppu "Cells". In a lista, selezziunate l'opzione "Appiccate e linee in fogliu".
  2. Ci hè una inserzione nant'à u schema supra a matrice tabularisu di u numaru di righe, quantu celle avete annotate prima.

In stu stadiu di preparazione pò esse consideratu cumpletu.

Lezione: Cumu aghjunghje una nova linea in Excel

Stage 2: Naming

Ora ci vole à scrivà direttamente u nome di a tavula. Chì deve esse u sensu di u tìtulu, avemu digià discuvatu nantu à sopra, per quessa in più ùn abitamiremu micca nantu à sta questione, ma ponemu attenta solu à e prublemi tecnichi.

  1. In un elementu qualchì fogliu, situatu sopra a matrice tabulata in e righe ch'ellu creu in passu precedente, inserisci u nome volu. S'ellu ci hè dui linee sopra a tavula, allora hè megliu à fà u in u primu di elli, s'ellu ci hè trè, allora hè in u mezu.
  2. Ora avemu bisognu di mette stu nome in mezu à a matrice di tabella per dughjà apparente più presentable.

    Selezziunu tutta a gamma di cellule situate sopra a matrice tabulata in a linea in cui u situ hè situatu. In listessu tempu, i bordi sinu è dirittu di a selezzione ùn devianu micca supera i bordi cumpresi di a tavula. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Unisci è mette in centro"chì si trova in a tabulazione "Casa" in blocu "Alignment".

  3. Dopu, l'alterni di a linea in cui si trova u nome di a tavula sò unificati, è u titulu hè piazzatu in u centru.

Ci hè un'altra opzione per a cumbinazione di celle in a riga cù u nomu. A so implementazione impieghja un pocu più tempu, ma, ancu questu metudu deve esse citatu.

  1. Fate una selezzione di elementi di a linea di fogliu, in u nome di u documentu. Fà cliccà nantu à u fragmentu marcatu cù u cliccu giuvule di u mouse. Selezziunate u valore da a lista "Formatà e cellule ...".
  2. In a finestra di formattazione andemu a sezione. "Alignment". In blocu "Mostra" spuntà a casella vicinu à u valore "Cunsunimentu cellulare". In blocu "Alignment" in u campu "Horizontally" setatu u valore "Centru" da a lista di azzioni. Cliccate nantu à "OK".
  3. In stu casu, e celle di u frammu sceltu saranu dinò cunfusi, è u nomu di u documentu hè messu in u centru di l'elemento cumpressu.

Ma in certi casi, l'integrazione di e cellule in Excel ùn hè micca piacè. Per esempiu, quandu utilizanu e tabelle intelligenti, hè megliu à ùn ricurghje più. È in altri casi, ogni associazione viola a struttura originale di u zuccaru. Cosa si deve fà se l'utente ùn vogliu cunfurmà e cellule, ma vole à fà chì u nome sia situatu presente in u centru di a tavula? In stu casu, ci hè ancu una via per scansione.

  1. Selezziu u spaziu di a linea sopra a tavula chì cuntene u titulu, cum'è fà. Facemu clic nantu à a selezzione per chjamà u menù contestuale in cui selezziunu u valore "Formatà e cellule ...".
  2. In a finestra di formattazione andemu a sezione. "Alignment". In a nova finestra in u campu "Horizontally" selezziunate u valore da a lista "Selezzione di u centru". Klaatsay nantu à "OK".
  3. Ora, u nomu sarà visualizatu in u centru di a matrice di tabelle, ma e cellule ùn sò micca cunfuse. Ancu s'ellu pare chì u nome sia situatu in mezu, fisicamente u so indirizzu currispondi à l'indirizzu originale di a cella in cui era discessu prima di a procedura di allineamentu.

Stage 3: Formatting

Avà u tempu di formattà u titulu in modu chì piglia immediatamente l'ochju è pari à u presentable cum'è possibile. U modu più faciule per fà ciò è cù strumentu di formatazione di nastro.

  1. Marcate u titulu cliccendu nantu à u cù u mouse. U clicu deve esse fattu esattamente per a cella induve u nome hè situatu fisicamente, se l'alignamentu per a selezzione hè statu applicatu. Per esempiu, se fate un clic nantu à u locu nantu à u fogliu in u quale si chjama u nomu, ma ùn vi vede micca in a barra di formula, quessa significa chì in realtà ùn hè micca in st'elemento di u schede.

    Pò esse una situazione opposta, quandu l'utente quessa vene una cella vuota, ma vede u testu visualizatu in a barra di formula. Questo significa chì l'alignamentu cù a selezzione hè statu applicatu è in realtà u nome hè situatu in questa cella, malgradu u fattu ch'ellu ùn guarda micca visivamente. Per a procedura di formattazione, questu elementu deve esse messu in evidenza.

  2. Ùn ti veda micca u nome in grassu. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Bold" (Pittogramma cum'è una lettera "F") in blocu "Font" in a tabulazione "Casa". Oppuru usate i battiti Ctrl + B.
  3. Dopu, pudete aumentà a dimensione di fontu di u titulu in quantu à l'altru testu in u tavulu. Per fà quessa, selezziunate di novu a cella induve u nome hè veramente situatu. Cliccate nantu à l'icona in forma di triangulu, chì si trova à a destra di u campu "Font size". A lista di dimensioni di fonti apre. Sceglite u valore chì tru tante solu per una tavola particulare.
  4. Se vulete, pudete cambià u nomu di u tippu di fontu à qualchì versione originale. Facemu clic nantu à a posizione di u nome. Cliccate nantu à u triangulu à a destra di u campu "Font" in u listessu blocu in a tab "Casa". Apre una lista larga di tippi di fonti. Cliccate nantu à quella chì pensate chì hè più adatta.

    Ma quandu sceglite u tippu di fontu avete bisognu di fà attenti. Certi anu solu esse inappropriati per i documenti di contenuti specifichi.

Se vulete, pudete formattà u nome quasi indefinitivamente: renditi corsu, cambia u culore, applica un sottolineatu, etc. Ci hè fermatu solu à l'elementi più spuntati di furmatu di capu quandu si travaglia in Excel.

Lezione: Formattà e tabelle in Microsoft Excel

Tappa 4: Fighjulà u nome

In certi casi si vole chì l'intestu sia sempre visibile, ancu sì andate in una tavula longa. Questu pò esse fattu à a punta di a barra di titulu.

  1. Se u nomu si trova in a linea di cima di u zuccaru, hè assai faciule di fà a cunnessione. Move to tab "Vede". Cliccate nantu à l'icona "Pin u zona". In a lista chì si apre, ci fermemu à l'elemento "Pin a rima superiore".
  2. Ora a linea di cima di u fogliu in cui si trova u nomu hè riparatu. Ciò significa chì sarà visibile ancu sì andate in u fondu di a tavula.

Ma micca sempre u nome hè messu in a linea di cima di u zuccaru. Per esempiu, sopra cunsideratu un esempiu quandu era situatu in a seconda linea. In più, hè abbastanza praticu se micca solu u nome hè fissatu, ma ancu l'intestu di a tavula. Questo permette à l'utente à navigà immediatamente ciò chì i dati in e colonne dicenu. Per implementà stu tipu di consolidazione, bisogna aduprà un algoritmu leggermente diversu.

  1. Selezziunu a cella più a sinistra sottu à a zona chì deve esse riparata. In questu casu, riparemu l'intestazione è l'intestazione di a tavula immediatamente. Allora selezziunate a prima cella sottu à l'iniziu. Dopu cliccate nantu à l'icona "Pin u zona". A stu mumentu in a lista, selezziunà a posizione, chì si chjama "Pin u zona".
  2. Ora, e righe cù u nomu di a matrice di tavula è a so intestatura saranu attaccati à u fogliu.

Se volete ancu fermà solu u nome senza un cap, allora in stu casu bisognu à sceglie a prima cella sinistra, situata sottu a linea di nome, prima di andà à l'utellu di pinning.

Tutte l'altre azzioni avè da fà esattamente esattamente u listinu algoritmu, chì era statu annantuu.

Lezione: Cumu fermà u titulu in Excel

Passu 5: Stampa u titulu in ogni pagina.

À spessu si vole chì l'intestu di u documentu stampatu sia appiicatu in ciascuna di e so schede. In Excel, questa attività hè abbastanza simpatica da implementà. In stu casu, u nomu di u documentu duverà entrà solu una volta, è ùn duverà micca esse inseritu per ogni pagine separatamente. L'utunu chì aiuta à fà sta opportunità una realtà hà un nome "Per e righe". Per finalizà u prughjettu di u nomu di a tavula, pensate à cume pudete stamparli in ogni pagina.

  1. Move a tabulazione "Marcatu". Facemu clic nantu à l'icona "Print Headers"chì hè situatu in un gruppu "Impostazioni di pagina".
  2. Attiva a finestra di configurazione di a pagina in a sezione "Foglio". Mette u cursore in u campu "Per e righe". Dopu, selezziunate ogni cella situata in a linea in cui hè inseritu l'intestazione. In questu casu, l'indirizzu di tutta a linea specifica cade in u campu di a finestra di parametri di a pagina. Cliccate nantu à "OK".
  3. Per vede cumu si vene u titulu à a stampa, andate in tab "File".
  4. Move a sezione "Stampa" usando l'utili di navigazione di u menù verticali di sinistra. In a parte diritta di a finestra ci hè una zona di previsione di u documentu attuale. Attendu chì a prima pagina vedemu u tìtulu espositu.
  5. Avemu avutu a guardà s'ellu si pò spiccà u nomu nantu à altre pagine stampate. Per questi scopi, lasciata a barra di scorrimentu in sù. Pudete ancu inserì u numeru di a pagina desiderata in u campu di visualisazione di fogli è cliccate nantu à a tasta Enter. Comu pudete vede, in a seconda e in fogli stampati successivi u titulu hè ancu visualizatu in cima di l'elemento corrispondente. Ciò significa chì se si vuenu u documentu per stampà, allora à ogni pagina di essa si vederà u nomu.

Questu travagliu nantu à a furmazione di u titulu di u documentu pò esse consideratu cumplessu.

Lezione: Stampa di un titulu in ogni pagina in Excel

Allora, avemu rintracciatu l'algitimu per formattà l'intestazione di u documentu in Excel. Benintesa, questu algoritmu ùn hè micca una furmazione chiara da a quali hè impossibile spostà un unicu passu. À u cuntrariu, ci hè un assai numeru di opzioni per l'azione. In particulare, parechje maniere di formattà u nome. Pudete aduprà vari cumminazioni di numerosi formati. In questu spaziu di attività, u limitatore hè solu l'immaginazione di l'utente quandu. Tuttavia, avemu indicatu i passi principali in a compilazione di u titulu. Questa lezzione, chì denota i reguli di base di l'azione, indica a direzzione in cui l'utente pò implementà e so idee di design.