A creazione di un Login di Skype: Situazione attuale


Instagram hè un serviziu estremamente cuncepitu chì hè assai popu à i utilizatori di smartphone. Dunque, ùn si capisce micca chì l'applicazione riesci in certi volte a travagliu in furia o à ricusà di funzià. Fortunatamente, ci sò ancu i via chì permettenu à u serviziu di travaglià.

U prugramma di u istagramma senza travagliu hè abbastanza generale, perchè ùn pudete micca lanciare l'applicazione, è ùn funziona micca, per esempiu, a publicazione di immagini. In st'articulu, avemu provatu à copre più efficacemente tutti i possibili malfunzioni in Instagram, affinchì pudessi tornà à l'usu normale di u serviziu.

Optionu 1: l'applicazione ùn principia

Per principiu, cunsiderate u casu quandu Instagram rifiuta di ghjunghje nantu à u vostru gadget à tutti. Un prublema simile pò esse presente per vari motivi.

Reason 1: application (sistema operativo) crash

A prima cosa da fà hè basta à riavviate u vostru dispositivo. Nantu à a maggior parte di i casi, st'azione simile hè abbastanza per u prugramma à travaglià. Per regula, per ciò chì avete bisognu di tenere premutu u tastu di accensione per un bellu pezzu, è poi passà u schermu (per IOS) o selezziunate u vocale in u menu di u fermu (per Android).

Se questu ùn aiuta micca, avete bisognu di reinstallà Instagram. In i mudelli diversi, stu prucessu pò esse eseguitu in modu differente, per esempiu, nantu à l'iPhone d'Apple, avete bisognu di tene l'icona di l'applicazione per un tantu tempu, e poi cliccate nantu à l'icona cù una crucetta è cunfirmi a cancellazione.

Razia 2: versione antica di l'applicazione

Se avete disattivatu l'aggiornamentu auto di i prugrammi installati, allora ghjudicate l'incompatibilità di a vecchia versione di Instagram è di a versione attuale di u sistema operativu mobile.

In stu casu, avete bisognu di aprite u vostru magazinu di applicazioni è andate in a sezione "Aggiornamenti". Se circa l'elemento Instagram hè listatu "Refresh"Prova à installà l'aggiornamentu o reinstallà Instagram à tutti, cum'è descrittu sopra.

Reason 3: Outdated OS Version

I prugrammi di Instagram tentanu di copre u numeru massimu di versioni di u sistema operativu, ma prima o doppu i vecchi OS ùn sò più supportati da sti.

In casu chì sì un utilizatore di u gadget Android, chì hà una versione di u sistema operativu sottu à u quartu, hè prubabile chì u prugramma ùn accuminci micca da issu.

A soluzione più sicura hè a ricerca in Internet per a vecchia versione di Instagram, chì era ancu supportata da u vostru dispositivo è a so stallazione successiva nantu à un smartphone. Devi esse capitu quì, s'è utilizza a vecchia versione di Instagram, ùn avete micca più novità.

Sì vo un utente di iPhone sottu à l'ottava versione, ùn puderete micca accada a nova versione di Instagram. Per furtuna, l'App Store deve prumova di scaricà l'ultima versione dispunibile per u vostru dispositivo, perciò bisognu disinstallà l'applicazione da u dispositivo, poi scaricà è accettà di stallà l'ultima versione.

Reason 4: software conflict (settings)

In casi più rari, u prugramma ùn pò esse principiatu per mezu di un cuntrastu software o impostazioni configuratu nantu à u smartphone. L'upzione più efficace in questo casu hè di resettà tutte e impostazioni (u cuntenutu resterà in situ).

Ripristinare l'Uscurazione iPhone

  1. Aprite i parametri di u vostru smartphone è andate in a sezione "Highlights".
  2. In u rughjonu inferiore, avete bisognu di aprite una sottusezzione "Reset".
  3. Selezzi un item "Reset all all settings"è dopu accettà cun a continuazione di a prucedura selezionata.

Ripristina i parametri in Android

A differenza di IOS, l'inserimentu di Android hà diversi parassiti da i fabbricanti terzu chì ponu cambià appena l'aspettu di u sistema è u nome di i parametri, dunque e istruzioni seguenti sò approssimative.

  1. Vai à u smartphone in l'impostazioni è in u blocu "Sistema è dispositiu" selezzione articulu "Avanzate".
  2. Apertu a sezione "Ripristinare è resettà".
  3. À u fondu di a finestra chì si apre, selezziunate a sezione "Reset Settings".
  4. Assicuratevi chì u vostru articulu hè inattivu "Cancella a memoria di l'apparecchiatura"selezziunate u pulsu "Informazione Personale" è cunfirmate a vostra intenzione di resettà i parametri.

Opzione 2: l'applicazione parte, ma l'infurmazioni ùn caricate micca

Dopu avè lanciatu Instagram, a cinta hè automaticamente visualizzata nantu à u schermu, in cui carregate e foto di i profili à chì sò abbonati.

Di regula, s'ellu hà l'imagine à rinnuvà, bisogna pensà subitu à a scarsa qualità di a cunnessione Internet. Si pudete, cambiate à un'altra rete senza filu, è dopu l'infurmazione sarà caricata rapidamente è correttamente.

Inoltre, Internet ùn funziona micca correttamente è da un malfunzionamentu di u dispositiu, dunque, per solu per un prublemu, u gadget hè sempre basatu à ripartite.

Opzione 3: ùn caricate micca e foto in Instagram

U prublemu cù u caricamentu di foto hè unu di i più cumuni è pò esse causatu da vari fattori, chì sò stati discusse in dettaglio annantu à u nostru situ web.

Vede ancu: Perchè ùn carica micca e foto in Instagram

Opzione 4: ùn carica micca i video à Instagram

In casu chì avete un prublemu in a scarica micca l'imagine, ma i video, allora dighjà a cura di u nostru altru articulu.

Vede ancu: Perchè a video ùn si carica micca in Instagram

Opzione 5: l'applicazione parte, ma rallenta (ritardi)

Se l'applicazione funziona, ma à difficiule, quì ci vole à suspettà è verificà diverse cause.

Reason 1: load load

Sì un numeru numeru di applicazioni sò in e stesse gadget, questu pò diventà facilmente u mutivu di u travagliu lente è sbagliu di Instagram.

Prima di tuttu, avete bisognu di cancellà a lista di prugrammi in esecuzione. Per esempiu, nantu à un dispositiu Apple iPhone, sta procedura pò esse eseguita dopu cliccendu dopu cliccendu nantu à u pulsante Home per u dispositiu sbloccatu, è dopu passatu e applicazioni inutili, lascendu, se possibile, solu Instagram.

Pudete fà più faciule, ghjustu ripartendu u dispositivo. Dopu u lanciu, s'ellu ci hè u prublema in a RAM, l'applicazione currerà molto più veloce.

Reason 2: low internet speed

Instagram ùn pò esse usata senza a cunnessione Internet. D'altronde, per chì u funziunamentu di l'applicazione sia còmice, a velocità di a rete deve esse à u livellu.

Verificate a vostra velocità attuale di a rete cù l'applicazione Speedtest. Se i risultati mostranu chì a velocità Internet hè inferiore à almeno un Mbps, allora avete bisognu di cunnesse à un'altra fonte di rete, chì a velocità deve esse più alta.

Scaricate l'app Speedtest per iPhone

Scaricate e app di Speedtest per Android

A volte una velocità bassa di rete pò esse causata da un fallimentu di u smartphone. Pudete risolve u prublema ripartendu.

Razia 3: operazione applicazione errata

Se l'applicazione hà forti falli, puderebbe provà a stallà, cumu descrittu in a prima versione di st'articulu.

In più, qualchì volta i sviluppatori ponu liberà l'aggiornamenti senza successu, chì vi pudenu vutà cù un'azzarizazione di l'applicazione. In questu casu, cum'è in regula, i prublemi "riparanu" rapidamente un novu, aghjurnatu immediatamente.

Optionu 6: ùn pudite micca registrà a Instagram

Cosa fate se ùn avete micca iniziatu ad aduprà l'applicazione è i prublemi esistenu dighjà? Sì ùn pudete micca registrà cù Instagram, seguite u ligame sottu per scopre ciò chì ci sò e racecussioni per risolve u prublema.

Vede ancu: Perchè ùn ponu micca registrà per Instagram

Opzione 7: ùn mi pò logà in Instagram

L'autorisazione hè u prucessu di loging in un profilo di serviziu specificendu e credenziali.

Vede ancu: Cume accede à Instagram

Sì ùn pudete micca accennà à Instagram, allora ghjudicavate una di e cause di u prublema.

Reason 1: username / password sbagliato

Prima di tuttu, avete bisognu di verificà e vostre credenziali parechje volte. Ricordate, forse avete modificatu di recente a vostra password?

S'ella ùn accede micca a log in è u sistema riporta persistenti a password sbagliata, ghjustu à pruvà à ripiglià.

Vede ancu: Cume recuperà a password in Instagram

Se u sistema riporta chì avete inseritu un nome d'utenti errò, allora u prublema pò esse assai più seriu - se questu cuntu hè statu attribuitu à u vostru contu, questu pò significà chì a vostra pagina hè stata eliminata, per esempiu, per via di l'azzioni da i frustatori.

In questo casu, purtroppu, ùn ci hè micca manera di ripristinà a pagina, per chì significa chì a sola soluzione di dispunibule hè di registrà un novu profilu.

Vede ancu: Cume si registra in Instagram

Motivu 2: Nisun Connexione à Internet

Naturalmente, u travagliu cù Instagram, avete bisognu di furnisce u vostru dispositivo cun accessu à Internet stabile è à grande velocità. Verificate s'ellu ci hè Internet nantu à u vostru smartphone sempre, è pruvate à accede à a rete in qualunque altro prugramma, per esempiu, un browser.

Reason 3: versione attuale sbagliata di l'applicazione

In casi rari, u prublema di loging in Instagram pò ghjunghje da a curpa di a versione attuale di l'applicazione. Pruvate di reinstallarli prima. Ùn aiutatu? Poi attendite per l'aggiornamentu, chì, cum'è in regula, vene abbastanza rapidamente, o, se hè possibile, rimburse Instagram à una versione più vechja è più stabile.

Di solitu, questi sò i motivi principali per u fallimentu di l'applicazione Instagram è cume per risolverle. Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu a risolve u prublema.