DirectX: 9.0c, 10, 11. Cumu si determina a versione installata? Cume à rimuovere DirectX?

Auguri à tutti.

Probabilmente, parechji, in particulare i fan di i ghjochi al computer, anu intesu di un tale misteriosu prugramma cum'è DirectX. À propiu sì, spessu vene spartutu cù ghjochi è dopu installatu u ghjocu stessu, si offre di aggiornà a versione di DirectX.

In questu articulu mi piacerebbe amparà più in dettu nantu à e domande più frequente nantu à DirectX.

È cusì, principiamu ...

U cuntenutu

  • 1. DirectX - chì hè e perchè?
  • 2. Chì versione di DirectX hè installata in u sistema?
  • 3. Versioni DirectX per scaricà è aggiornà
  • 4. Cumu rimuovere DirectX (prugramma da rimuovere)

1. DirectX - chì hè e perchè?

DirectX hè un grande serie di funzioni chì sò usate quandu si sviluppanu in l'ambiente Microsoft Windows. Più spessu, queste funzioni sò aduprate in u sviluppu di vari ghjochi.

Di conseguenza, se u ghjocu hè statu sviluppatu per una versione specifica di DirectX, allora a stessa versione (o più recente) deve esse installata nantu à u computer in u quale si gestisce. Di solitu, i sviluppatori di ghjoci includenu sempre a versione ghjusta di DirectX cù u ghjocu. A volte, cusì, ci sò sovrapposizioni, è l'utenti anu da ricercà manualmente e versioni necessarie è installarle.

A regula, una versione più ghjusta di DirectX fornisce una maghjina megliu è megliu * (puru chì sta versione hè supportata da u ghjocu è da a scheda video). Hè sì u ghjocu hè statu sviluppatu per a 9a versione di DirectX, è aghjurnate a 9a versione di DirectX in a 10a versione di u vostru computer - ùn vedite micca a differenza!

2. Chì versione di DirectX hè installata in u sistema?

Windows hà dighjà una versione predefinita di Directx integrata per difettu. Per esempiu:

- Windows XP SP2 - DirectX 9.0c;
- Windows 7 - DirectX 10
- Windows 8 - DirectX 11.

Per scopre esattamente quale versione di installatu in u sistema, cliccate nantu à i pulsanti "Win + R" * (i pulsanti sò validi per Windows 7, 8). Dopu, in a "corsa" inserisci u comando "dxdiag" (senza virguli).

In a finestra chì si apre, fate attenzione à a linea di fondo. In u mo casu, hè DirectX 11.

Per uttene una infurmazione più precisa, pudete aduprà strumenti speciali per determinà e caratteristiche di u computer (cume determinà e caratteristiche di u computer). Per esempiu, adupraraghju di solitu Everest o Aida 64. In l'articolo, à u ligame di sopra, pudete familiarizzarti cù altre utilità.

Per scopre a versione di DirectX in Aida 64, andate solu à a sezione DirectX / DirectX - video. Vede u screenshot sottu.

A versione di DirectX 11.0 hè installata in u sistema.

3. Versioni DirectX per scaricà è aggiornà

Di solitu hè abbastanza per installà l'ultima versione di DirectX per fà questu o quellu ghjornu di travagliu. Dunque, nantu à l'idee, hè necessariu dà solu un link à l'11 DirectX. Tuttavia, succede dinò chì u ghjocu rifiuta di principià è richiede l'installazione di una versione specifica ... In questo casu, devi rimuà DirectX da u sistema è poi installà a versione cumplessa cù u ghjocu * (vedi u capitulu prossimu di stu articulu).

Eccu e versioni più popolari di DirectX:

1) DirectX 9.0c - supporta i sistemi Windows XP, Server 2003. (Link à u situ di Microsoft: scaricà)

2) DirectX 10.1 - include i componenti DirectX 9.0c. Questa versione hè supportata da OS: Windows Vista è Windows Server 2008. (scarica).

3) DirectX 11 - include DirectX 9.0c è DirectX 10.1. Questa versione hè supportata da un numeru impurtante di OS: OS Windows 7 / Vista SP2 è Windows Server 2008 SP2 / R2 cù i sistemi x32 è x64. (scarica).

E megliu di tuttu Scaricate u web installer da Microsoft - //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=35. Tintà verà automaticamente Windows è aggiornate DirectX in a versione curretta.

4. Cumu rimuovere DirectX (prugramma da rimuovere)

E sinceramente, ùn aghju mai vinutu per mè, per aghjuntà DirectX, ci vole à rimuovere qualcosa o, cù una versione più nova di DirectX, un ghjocu disignatu per un anzianu ùn funzionerà. Di solitu, tuttu hè aghjurnatu automaticamente, l'utente ha solu necessità di eseguire u installatore web (link).

Secunnu i dichjarazioni di Microsoft stessi, hè impossibile rimuovere completamente DirectX da u sistema. E sinceramente, ùn aghju micca provatu à caccià a me, ma ci sò parechje utilità in rete.

Directid eradictor

Link: //www.softportal.com/software-1409-directx-eradicator.html

U utility Eradicator di DirectX hè adupratu per rimuovere in modo sicuru u kernel DirectX da Windows. U prugramma hà e caratteristiche:

  • Operazione supportata cun versioni DirectX da 4.0 à 9.0c.
  • A rimozione cumpleta di i file è cartulari pertinenti da u sistema.
  • Pulizia voci di u registru.

 

Assassino Directx

Stu prugramma hè prughjettu per caccià l'utensu DirectX da u vostru computer. DirectX Killer curria nantu à i sistemi operativi:
- Windows 2003;
- Windows XP;
- Windows 2000;

DirectX Happy Uninstall

Sviluppatore: //www.superfoxs.com/download.html

Versioni OS supportati: Windows XP / Vista / Win7 / Win8 / Win8.1, inclusi i sistemi x64 bit.

DirectX Happy Uninstall hè una utilità per rimuovere in tuttu u salvu tutte e versioni di DirectX da i sistemi operativi Windows, cum'è DX10. U prugramma hà a funzione di restituisce l'API à a so situazione precedente, dunque, se hè necessariu, pudete sempre recuperà u DirectX eliminatu.

Un modu per rimpiazzà DirectX 10 cù DirectX 9

1) Andate in u menu Start è aprite a finestra "Run" (pulsanti Win + R). Dopu, digita u comando regedit in a finestra è cliccate nantu à Enter.
2) Andate in u software HKEY_LOCAL_MACHINE Ramu Microsoft DirectX, cliccate nantu à a versione è cambiate 10 à 8.
3) Allora installate DirectX 9.0c.

PS

Hè tuttu. Vi auguraghju un ghjocu piacevule ...