Sostitu è ​​ponu u fondu in una presentazione di PowerPoint

Hè difficiule di presentà una bona presentazione memorable, chì hà un fondu biancu standard. Ci hè bisognu di mettere assai abilità à u spettatore chì ùn si hè micca pigliatu in u prucessu di u spettaculu. O pudete fà più faciule - dopu tuttu, creà una priorità bassa normale.

Opzioni per cambià u sfondo

In tuttu, ci sò parechje opzioni per cambià u fondu di e diapositive, permettendu di fà quellu cù mezi simuli è cumpresi. A sceglie dipende da u prughjettu di a presentazione, da a so missione, ma soprattuttu da u desideriu di l'autore.

In generale, ci sò quattru modi principali per stà u fondu per e diapositive.

Metudu 1: Cambia u Design

U modu più faciule, chì hè u primu step in a creazione di una presentazione.

  1. Necessariu per andà à la tabulazione "Design" in l'intestazione di l'applicazione.
  2. Quì pudete vede una larga gamma di varie opzioni di basa di cuncepimentu, chì differiscono micca solu in a disposizione di e zone di diapositive, ma dinò in u background.
  3. Avete bisognu di sceglie u prughjettu chì più si adatta à u furmatu è u significatu di a presentazione. Dopu avè sceglie u fondo, cambierà per tutte e diapositive à u specificatu. In qualunqui tempu, a scelta pò esse cambiata, l'infurmazioni ùn ne soffrananu micca - a furmazione si svolge automaticamente è tutti i dati entrati s'adatta solu à u novu stile.

Metudu bonu è simplici, ma cambia u sfondo per tutte e diapositive, chì li facenu u listessu tippu.

Metudu 2: Cambia manualmente

Se vulete fà un background più cumpletu in condizioni chì ùn ci sò nunda in l'opzioni di design proposte, u vechju discursu cumincia a travaglià: "Se vulete fà qualcosa bè, fate dunque tu."

  1. Eccu duie vie. Oppure fate un clic-clic nantu à un locu vacante nantu à a diapositiva (o nantu à a diapositiva stissa in a lista di a sinistra) è in u menu aperto selezziunate "Formatu di fondo ..."
  2. ... o andate in tab "Design" e cliccate nantu à u bottinu simile à u cuntrariu à a fine di a barra di strumenti à a destra.
  3. Un menu speciale di formattazione si aprirà. Quì pudete sceglie qualsiasi modi per progettà u sfondo. Ci sò parechje opzioni - da manualmente adattendu i culori di u funghiu disponibile à inserisce a vostra propria foto.
  4. Per creà u vostru propriu fondo, basandosi nantu à a foto, avete bisognu di sceglie l'opzione "Disegnà o struttura" in a prima scheda, cliccate nant'à "File". In a finestra di navigatore bisognu à truvà un'immagina chì avete intenzione di aduprà cum'è funi. E immagini sò esse scelte in base à a taglia di a diapositiva. Sicondu u standard, sta proporzione hè 16: 9.
  5. Also in the bottom ci sò i pulsanti supplementari. "Restore Background" annullà tutte e modifiche fatte. "Applicà à tutti" utilizza u risultu à tutti i diapositivi in ​​a presentazione automaticamente (per difettu, l'utente cambia una specifica).

Questu metudu hè u più funzionale in vista di l'ampiezza di e possibilità. Pudete creà visualizazioni uniche almenu per ogni diapositiva.

Metudu 3: Lavora cun mudelli

Ci hè un modu ancu più profondu per a persunimazione universale di l'immagini di background.

  1. Prima ci vole à entrà in tab "Vede" in l'intestazione di a presentazione.
  2. Qui ci vole à andà à u modu di travaglià cù i mudelli. Per fà quessa, cliccate "Sample Slides".
  3. U Layout Designer di Slide si apre. Quì pudete creà a vostra propria versione (pulsante "Insert Layout"), è editisce dispunibule. Hè megliu per creà u vostru tipu di diapositiva, chì hè più adatta per a presentazione di u stile.
  4. Avà avete bisognu di svolgere a procedura sopra ripetuta - entra Formatu di u culore è fate l'impostazioni necessarie.
  5. Pudete ancu aduprà l'utenu di u standard per a mudificazione di u design, chì si trovanu in a progettazione di l'intestazione. Quì si pò definisce un tema generale o configurà manualmente aspetti individuali.
  6. Dopu finisce u travagliu, hè megliu per definisce un nome per u layout. Questu pò esse fattu cù u pulsante Rinominà.
  7. U mudellu hè pronto. Dopu à a fine di u travagliu, resta à cliccare "Chiudi modalità di campu"ritornà à a presentazione normale.
  8. Ora pudete clicà nantu à u diapositiva desiderata in a lista di sinistra, è selezziunate a scelta "Layout" in u menu popup.
  9. Quì vi sarà presentatu i mudelli applicabili à a diapositiva, trà i quali ghjustu seranu creati in precedenza cun tutti i parametri di u fondu incastunati.
  10. Ci vole à cliccà nantu à a scelta è u campu sarà applicatu.

Questu metudu hè ideali per e condizioni chì una presentazione deve creà gruppi di diapositive cù diversi tipi di foto di u fogliu.

Metudu 4: Ritratti in background

Modu dilettante, ma ùn anu da parlà di ellu.

  1. Hè necessariu inserisce una foto in u prugramma. Per fà quessa, entrate in tab "Inserisci" e sceglite l'opzione "Disegni" in a zona "Images".
  2. In u navigatore chì si apre, avete bisognu di truvà l'immagine desiderata è dopu cliccate nantu à chjuca. Ora si ferma sulu cliccà nantu à l'immagine inserita cun un cliccatu destro di u mouse è selezziunà l'opzione "In u fondo" in u menu popup.

Ora a maghjina ùn sarà micca u tempu, ma sarà dietro à u restu di l'elementi. Una opzione abbastanza semplici, ma micca senza inconvenienti. A selezzione di i componenti nantu à a diapositiva divintarà più problematica, da chì u cursore caderà spessu in u fondu è selezziunu.

Nota

Quandu sceglite a vostra immagine di background, ùn hè micca abbastanza à sceglie una soluzione cù e stesse proporzioni per a diapositiva. Hè megliu à piglià una foto in alta risoluzione, perchè cun display all-screen, i sfondi di u scartamentu ponu pixelate è sembranu terribili.

Quandu sceglite i disegni per i siti, elementi individuali restanu dipende da a scelta specifica. Nantu à a maggior parte di i casi, si tratta di particelle decorative diverse nantu à i bordi di u slittu. Questo ti permette di creà combinazioni interessanti cù e vostre immagini. S'ellu interferisce, megliu ùn sceglite micca alcun tipu di design solu è travaglià cù a presentazione originale.