Installazione d'Addizioni di Cunsigliu di VirtualBox


A preparazione di l'iPhone à a vendita, ogni utilizatore deve fà una procedura di ripristinamentu, chì smarrerà completamente tutte e impostazioni è u cuntenutu da u vostru dispositivo. Per sapè di più nantu à cumu reset l'iPhone, leghje l'articolo.

L'iniziale di l'infurmazione da l'iPhone pò esse fattu in duie manere: usando iTunes è in u gadget. Qui di scegliu uttene li dui modi in più dettu.

Cume à resettà iPhone?

Prima di cuntinuà a cancellazione di u dispositiu, avete bisognu di disattivà a funzione "Trova iPhone" senza a quale ùn pudete micca cancellà l'iPhone. Per fà ciò, aprite l'applicazione nantu à u vostru gadget. "Impostazioni"è poi andate in sezione iCloud.

Scorri versu u fondu di a pagina è aprite a sezione. "Trova iPhone".

Move u quadranti vicinu à l'elemento "Trova iPhone" in una posizione inattiva.

Per confermà, avete bisognu di entrà a password da u vostru ID di Apple. Dopu fà a procedura, pudete andà direttamente à cancellà u gadget Apple.

Cume à resettà iPhone cù iTunes?

1. Connettu u vostru dispositivo à u vostru computer cun u cavu USB originale, è poi lancia u iTunes. Quandu u prugramma hè determinatu da u prugramma, cliccate nantu à l'icona di u dispositivo in miniatura in u angulu in dirittu superiore per aprite u menu di cuntrollu di i gadget.

2. Assicuratevi di avè una scheda aperta in u riquadro di sinistra. "Revisione". À a vetta alta di a finestra truverete u bottinu "Riprese iPhone"chì vi permetterà di sguassà in tuttu u vostru dispositivo.

3. A cumincià a prucedura di recuperu, bisognu aspettà chì u prucessu finisci. Ùn scollegate micca l'iPhone da u computer in alcun tempu durante a riparazione; in caso contrario, pudete disturbà seriamente u funziunamentu di u dispositivo.

Cume à resettà iPhone cù i parametri di a periferica?

1. Aprite l'applicazione nantu à u dispositiu "Impostazioni"è poi andate in sezione "Highlights".

2. À a fine di a finestra chì si vede, aprite a sezione "Reset".

3. Selezzi un item "Reset content and settings". Avè principiatu u prucedimentu, bisognu aspettà 10 à 20 minuti finu quandu u messaggiu di benvenuta vene nantu à u schermu.

Qualsiasi di questi metudi pone u risultatu attendu. Speremu chì l'infurmazioni in l'articulu sò state utili per voi.