Cumu ridimensionare una foto

I prugrammi anu una legge non scritta: S'ellu funziona, ùn toccate micca. Tuttavia, parechji pratiche necessitanu di miglioramenti è di miglioramenti, chì prupusenu quasi sempre novelli prublemi. U scopu aghjuntu per u clientela Origine. Spessu, si pò scuntrà u fattu chì, dopu à a prossima aggiornazione, l'applicazione smette di funzionà. È avà ùn ghjucanu micca, nè chatte cù amichi. Bisogna risolve un prublema.

Ùn hà pigliatu l'aggiornamentu

Ci vole à dì subitu chì u prublema attuale à u situ attuale di EA ùn hà ancu una soluzione universale. Alcuni metti aiutanu utenti singuli, altri ùn. Quessa, in u quadru di questu articulu, saranu considerate tutte e soluzioni à u prublema chì deve esse pruvata in un tentativu di corregge u prublema.

Metudu 1: Net Boot

U supportu tecnicu EA spissu riceve problemi da l'utenti nantu à i prublemi chì sò causati da i vari processi chì interferiscenu in u travagliu di u clientu d'origine. Questu casu hè senza eccezione. Dopu l'aggiornu di u prugramma, alcune attività di sistema ponu inizià à cunfirmi cun, è, finalmente, un prucessu o un client Origine fallirà.

Pè dì stu fattu hè di portà à una partenza pulita di u computer. Ciò implica u lancio di u sistema in e condizioni chì e solu e impegni principali chì servenu di u funziunamentu di u sistema operativi.

  1. Avete bisognu di aprire una ricerca nantu à u sistema, cliccendu in a lenti vicinu à u bottinu "Start".
  2. In a finestra chì si apre, sarà necessariu entrà u comando in a barra di ricercamsconfig. I risultati ghjunghjanu subitu. "Configurazione di u sistema". Questu arnesi hà bisognu di configurà u sistema prima di un riavvicenu pulitu.
  3. Dopu avè selezionatu stu prugramma, un toolkit si aprirà per studà è cambia i parametri di u sistema. Prima ci vole una sezione quì. "Servizi". Prima di tutti, avete bisognu di cliccà a marcata à fiancu à u parametru "Ùn mostri micca i processi di Microsoft"poi premete u pulsante "Disable all". Se ùn tenite micca una marcata in precedenza, questa azzione hà, per ellu, annullà e processi impurtanti per u funziunamentu di u sistema.
  4. Dopu, avete bisognu di andà à a sezione "Startup". Eccu necessariu cliccà "Open Task Manager".
  5. U dispatcher cunnisciutu à tutti si aprirà in una scheda cun informazioni nantu à tutti i prugrammi chì anizziani subitu quandu u computer hè accessu. Usendu u pulsante "Disable" Avete bisognu di sminaterà ciascuna di queste attività senza eccezione. Ancu se questu o quellu prugrammu hè amparatu è pari à necessariu, deve esse spessu.
  6. Dopu queste azzioni, pudete fermà u Dispatcher, dopu in a finestra cù i parametri di u sistema chì avete bisognu à cliccà "OK". Rimane di riavagliare u sistema, avà à u startup hè lanciatu cù e capacità minime.

Dighjà chì si utilizza un computer in stu statu ùn funzeghja micca. Parechje di i prucessi è e funzioni ùn sò micca dispunibili. Ùn hè necessariu pè verificà operatività di Origin, è pruvate dinò di stallà u clientu se ùn ci hè nisunu risultatu. Dopu à queste azioni, avete bisognu di riavule tutti i prucessi, eseguendu i passi elencati sopra in u cunversu. Riprenderà u computer, è u travagliu cum'è prima.

Metudu 2: Cancellà a cache applicazione

A causa successiva di un fallimentu di un client hè un errore durante l'aggiornu di u prugramma. L'opzioni, perchè hè avvenuta, forse assai. Per risolve u prublema, vale a pena piglia è l'intera cache di u prugramma è riaveci.

Prima di tutti, puderete pruvà à sguillà solu i cartulari cun a cache di l'applicazione. Sò situati à:

C: Utenti [Username] AppData
C: Utenti [Username] AppData

Hè importante notà chì AppData hè una cartella nascosta, perciò pò esse micca visibile. Cumu mostra e cartine nascoste pò esse trovu in un articulu separatu.

Lezione: Cumu mostra i cartulari nascosti

Hè necessariu rimuovere quì e queste cartule, è tandu pruvate à avvicinà l'applicazione di novu. Di solitu, Origine righjunghjerà di cunfirmà l'accordu di licenza, pò inizià à esse aggiornata torna.

Se l'azione ùn hà micca generatu risultati, allora ghjustu à pruvà à fà una reinstallazione pulita completa. A disinstallazione di u prugramma pò esse fatta in ogni modu praticu - attraverso u schedariu Unins, aduprendu u disinstallatore OS o prugrami speciali cume CCleaner.

Dopu a rimozione, vale a pazzione di tutte e tracce possibili chì restanu dopu a rimozione di u prugramma principale. Hè vale a cuntrollu di i seguenti indirizzi è cancellà tutte e cartelle è i file chì appartenenu à Origine quì:

C: Utenti [Username] AppData
C: Utenti [Username] AppData
C: Origine di u Donu
C: Figurine di u situ
C: Fichjetti di prugramma (x86)

Dopu, avete da riavvià u computer è pruvate à stallà u clientela di novu.

Se questu ùn hà micca aiutatu, allora vale pè pruvà di fà tutte queste azioni in u modu di partenza pulitu di u sistema, cum'è descrittu sopra.

Cusì si a questione era veramente in una attualizazione malariamente generata di u prugramma o un errore in i file di cache, dopu à queste manipolazioni, tuttu deve agisce.

Metudu 3: Fighjate a cache DNS

Cù un travagliu à longu andà cun Internet da un fornitore è un equipagiu, a cunnessione pò inizià a falli. Durante l'usu, u sistemu mette automaticamente in cache tutto ciò chì un utente face nantu à a rete - materiali, indirizzi IP è altri dati, assai diversi. Se a taglia di cache cumincia a diventà enorme, allora a cunnessione pò inizià à trasmette vari travagghi cù u travagliu instabile. U listinu puderà affettà u prucessu di u scaricamentu di l'aggiornamenti per Origin, perchè u prugramma sarà corrotto.

Per risolve u prublema, avete bisognu di staccà a cache DNS.

A prugramma descritta sottu è pertinente per Windows 10. Per fà una operazione, avete bisognu di diritti di amministratore è inserisci cumanduli di console nè errori casu di distinzione. U modu più faciule hè di semplicemente copia.

  1. Prima ci vole à aprite un prompt di cumannu. Per fà quessa, cliccate à diretta nantu à u pulsante. "Start" è in u menu chì si apre, selezziunate a scelta "Linea di urdinatore (Amministratore)".
  2. In a finestra chì si apre, inserite i cumandamenti unu dopu l'altru. Dopu avè inseritu ogni cummentu, ci vole à premete u pulsante "Enter".

    ipconfig / flushdns
    ipconfig / registerdns
    ipconfig / release
    ipconfig / renew
    netsh winsock reset
    netsh winsock reset catalogu
    L'interfaccia netsh restaura tutti
    netsh firewall reset

  3. Dopu à quessa, pudete riavvi u computer.

Hè impurtante capisce chì adesso e pagine Internet ponu caricare un pocu più, qualchì forma di riempimento di dati è vari paralleli di rete salvati si perde. Ma in generale, a qualità di a cunnessione migliorerà. Ora vale pè provà torna per fà una reinstallazione pulita di l'urighjina. Se una rete davvero sovraccaricata crea i prublemi durante a prova di l'upgrade, questu deve aiutà.

Metudu 4: Veritu di Sicurezza

Alcuni strumenti di prutezzione di l'ordinatore ponu esse troppu suspettosi è, à ogni opportunità, bloccanu certi processi di u clientela è a so aghjurnazione. Più spessu riguarda l'ultimu travagliu, postu ch'ellu implica descarichendu i materiali da Internet cù a so installazione istantanea. Alcuni sistemi di prutezzione in u modu di funziunamentu ampliatu pò capisce tali azioni cum'è attività di qualcosa maliziu, è cusì bloccanu a prucedura in tuttu o in parte.

In u secondu casu, pò accadere solu chì certi componenti ùn sò micca installati, ma u sistema pò suppurtà chì tuttu sò in ordine. È u prugramma ùn funzionerà micca in modu naturale.

A soluzione quì hè di pruvà à verificà i prugrammi di prutezzione di l'urdinatori è di portà u client Origine in le eccezioni. Bisognu à capisce chì u firewall pò ùn sempre smette di terrorizà u prugramma, ancu s'ellu hè inclusu in a lista di eccezioni. In questu casu, vale ancu di provà à reinstallà u prugramma in un sistema disconnu.

Nantu à u nostru situ, pudete scopre in dettaglio cumu aghjunghje i file à l'esclusioni in Kaspersky Anti-Virus, Nod 32, Avast! è d'altri.

Leggi più: Cumu aghjunghje un prugramma à l'esclusione di antivirus

Benintesa, in stu casu, hè necessariu osservà e precauzioni adatte. Duvete assicuratevi chì u installatore di clientela Origin sia scaricatu da u situ ufficiale, è ùn hè micca un simulatore fraudulento.

Se u prucessu ùn hè micca bloccatu da i sistemi di sicurezza, allora anu ancu esse verificatu per malware. Puderà bluccà cunquistativamente o indirettamente a cunnessione, chì pò interferisce cun l'aggiornamentu è à riceve a cunfirmazione di a versione.

Se u vostru computer hà i so propri sistemi di protezzione forti, dite di verificate tutti i dischi in modu impurtatu. In casu chì ùn ci sia micca una tale prutezzione nant'à un computer, l'articulu chì seguita pò aiutà:

Lezione: Cumu scansione di un computer per virus

Hè cunsigliatu dinò à verificà manualmente u schedariu hosts. Per difettu, hè situatu à u seguitu indirizzu:

C: Sistemi di Windows System32 ecc

Prima ci vole à controllà chì u schedariu era in un singulare. Alcuni virus ponu rinominà i padroni di u standard è accumularu u so postu.

Avete ancu bisognu di verificà u pesu di u schedariu - ùn deve micca più di 3 KB. Se a dimensione hè diversa, deve fà pensà.

Dopu, aprite u schedariu. Quessa, una finestra si vede cù a scelta di u prugramma per aprite i padroni di casa. Bisognu à sceglie Notepad.

Dopu, un file di testo si aprirà. Idealmente, pò avè solu u testu in u principiu, spieghendu u scopu di u file (ogni riga cumincia cù un caratteru #). Un altru listinu di linee cù indirizzi IP deve esse verificatu. Saria megliu s'ellu ùn ci hè micca solu entrata. Alcuni prudutti piratati ponu esse inclusi in i so registri per fà cambiamenti à u tentativu di u lugiziale di cunnessione à i servitori per l'autentificazione. Hè impurtante sapè aghjuntu è ùn sceglite micca troppu.

Se avete fate i correzioni, salvate e cambiate e chjude u documentu. Dopu à ciò, avete bisognu di tornà à "Pruprietà" file è metti un tick à u parametru "Leggera solu"accussì chì nisun prucedimentu ne fà ne regolazione dinò.

Metudu 5: Ottimizza u vostru computer

Tecnicamente, un fallimentu di l'aggiornamentu o di fà una procedura di verifica di l'aggiornamentu pò esse dovutu à u fattu chì a missione hè stata fatta nantu à un computer sovraccaricatu. Allora ghjustu à pruvà à prufessiunà u sistema è riprovà.

Per fà quessa, devi prima tutti i processi inutili e sguassate a memoria di sistema. Inoltre, ùn hè micca superfluale cancellà tantu spaziu di libertà quant'ellu sia nantu à u discu root (quandu u sistema hè installatu) è induve da u installatore di u Origine (s'ellu ùn hè micca nantu à a radice). Di solitu, se u prugramma ùn hà micca spaziu quandu installa un aghjurnamentu, vi avvisa nantu à questu, ma ci sò ancu eccezioni. Avete ancu bisognu di sbarazzarsi di l'ordine è pulì u registru.

Ulteriori dettagli:
Cume pulisce u computer da u speziu cù CCleaner
Cumu fermà gli errori di u registru cù CCleaner

Metudu 6: Fissà incompatibilità

À a fine, u problema di prutezzione di l'incompatibilità di i file di Windows pò aiutà.

  1. Per fà quessa, andate "Pruprietà" u prugramma. Fate un clic destro nantu à a scelta rapida Origine sul desktop e scegliete l'elemento di menu popup adatto. In a finestra chì si apre, andate in tab "Compatibilità". Qui ci vole à preme u primu bottinu. "Run Compatibility Troubleshooter".
  2. A finestra separata si aprirà. Dopu un pocu di tempu di scansione di u schedariu, l'usu vi sarà offritu duie opzioni per u sviluppu di l'eventi da sceglie.

    • U primu implica chì u sistema hà da selezziunà indipendentemente i parametri chì permetterà à u schedariu di funziunà correttamente. Dopu un pocu di tempu di testu, e scelte ottimali saranu selezionate, dopu chì l'utente puderà testà u gestinu è testà e so prestazioni.

      Se tuttu funziona, allora dighjà cliccare "OK" è cunfirmà a correzione efficace di u prublema.

    • A seconda opzione hè un test in cui l'utente deve descrivini manualmente l'essenza di u prublema cù u prugramma. Basatu nantu à e risposte, i parametri caratteristici saranu selezziunati, chì ponu dinù esse modificati da solu.

Se u risultatu vulentatu hè truvatu è chì u prugramma cumincia a travaglià correttamente, pudete fermà a finestra di risoluzione di i prublemi è aduprà Origine ulteriormente.

Metudu 7: l'ultimu metudu

Sì nessunu di quelli sopra cagiunati aiuta, allora deve esse ricunnisciutu chì u prublema hè di a discrepanza tra u travagliu di u còdice aggiornatu di u prugramma è di u sistema operativo. Questu accade spessu dopu chì sia u clientela sia u sistema operativu sò stati aggiornati versu in u listessu tempu. In questo casu, si consiglia di fà una formatazione completa di u sistema. A maiò parte di l'utente sottumette chì questu aiuta.

Da dì chì spessu u prublema hè tipica per i casi in cui u computer utilizza una versione pirata di Windows. Hè impurtante capisce chì quandu piraccà un software tali narcisazione, ancu senza fà cambiamenti addiziunali, u codice soffre sempre, è u software pirata travaglia un ordine di grandezza menu stabile è peghju di una licenza. I possessuri di versioni cun licenza di u sistema operativo spessu rappurtanu chì u prublemu descrittu sopra ùn risolve micca u prublema descrittu sopra è ùn primure micca a formattazione.

Conclusione

Oghje, u supportu tecnicu EA ùn risolve ghjustu u prublemu. Si sapi chì, secondu u statu di i prublemi à a fine di lugliu di u 2017, tutte e statistiche e dati raccolti nantu à u prublema sò stati trasferiti à un dipartimentu speciale di l'urdinatori di u clienti, è hè prevista una correzione globale di u prublema. Hè vale a pena d'esperà è sperà chì questu sia prontu è efficaci.