A volte succede chì, dopu installazione di u sistema Windows 10, scopri chì a lingua di l'interfaccia ùn currisce micca cù i vostri interessi. È naturalmente a quistione hè sì s'ellu hè pussibule di cambià a cunfigurazione installata à un altru cun più localizatu per l'utente.
Modificà a lingua di u sistema in Windows 10
Analizzate cumu pudete cambià e configurazione di u sistema è installate packs di lingua addizionali chì saranu aduprati in futuro.
Da dì chì si puderà cambià a localizazione solu sì Windows 10 ùn hè micca installatu in a versione Single.
U prucessu di cambià a lingua di l'interfaccia
Per esempiu, passo per passu cunsiderà u prucessu di cambià impostazioni di lingua da Inglese à Ruso.
- Prima di tuttu, avete bisognu di scaricà u pacchettu per a lingua chì volete aghjunghje. In stu casu, hè russa. Per fà quessa, bisogna aprite u Panninu di cuntrollu. In a versione inglese di Windows 10 pari à questu: cliccate à u dirittu nantu à u bottinu "Start -> Pannello di controllo".
- Trova una sezione "Lingua" è cliccate nantu à ellu.
- Next, cliccate "Add a language".
- Truvà in a lista a lingua russa (o quellu chì vulete installà) è cliccate nantu à u pulsante "Add".
- Dopu à chì elementu cliccate "Opzioni" oppositu a situazione chì vulete installà per u sistema.
- Scaricate è installate u pack di lingua selezionatu (a connessione Internet è i diritti di amministratore sò necessarii).
- Premete torna u pulsante. "Opzioni".
- Cliccate nantu à l'elemento "Fate questu a lingua primaria" per installà a localizazione scaricata cum'è primaria.
- À a fine cliccate "Log off now" affinchì u sistema sia di riconfigurà l'interfaccia è a nova impostazione per entrà in vigore.
Ovviamente, stallà una lingua pratica per voi nantu à u sistema Windows 10 hè abbastanza simplexu, cusì ùn limitatevi micca à e impostazioni standard, sperimentate cun a configurazione (in misure ragionevoli) è u vostru sistema operativu si guarderà cum'è ti serve!