Risoluzione di i problemi in a biblioteca 3DMGAME.dll

3DMGAME.dll è una libreria di link dinamichi chì face parte di Microsoft Visual C ++. Hè adupratu da parechji ghjochi è programmi moderni: PES 2016, GTA 5, Far Cry 4, Sims 4, Arma 3, Battlefield 4, Watch Dogs, Dragon Age: Inquisizione è altri. Tutte queste applicazioni ùn puderanu micca iniziare è u sistema darà un errore se u computer ùn hà u file 3dmgame.dll. Questa situazione pò verificà à causa di un malfunzionamentu in l'OS o l'azzioni di un software anti-virus.

Metodi per risolve a mancanza di 3DMGAME.dll

Una soluzione solu chì si pò fà immediatamente hè di reinstallà Visual C ++. Pudete ancu pruvà separatamente à scaricà u schedariu da Internet o da verificà "Carrettu" in u desktop per a presenza di a biblioteca sorgente.

Hè impurtante: Ripristinà una copia cancellata di 3DMGAME.dll deve esse fatta solu in casu quandu u schedariu di ricerca hè statu eliminatu per sbagliu da l'utente.

Metudu 1: Installu Microsoft Visual C ++

Microsoft Visual C ++ hè un ambienti di sviluppu populare di Windows.

Scaricate Microsoft Visual C ++

  1. Scaricate Microsoft Visual C ++
  2. In a finestra chì si apre, inserite una marcata in "Sò accettatu i termini di a licenza" è cliccate nantu à "Install".
  3. U prucessu d'installazione hè in corso.
  4. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Ripartisce" o "Chiudi"ripartite u PC immediatamente o dopu, rispettivamente.
  5. Tuttu hè prontu.

Metudu 2: Aggiungere 3DMGAME.dll à eccezioni di antivirus

In i primi tempi, si hè dettu chì u schedariu pò esse eliminatu o in quarantena da un prugrammu antivirus. Allora, pudete aghjunghje 3DMGAME.dll à e so eccezioni, ma solu sì chì sì sicuru chì u schedariu ùn hè periculu per u computer.

Leggi più: Cumu aghjunghje un prugramma à l'esclusione di antivirus

Metru 3: Scaricate 3DMGAME.dll

A biblioteca hè situata in u directory di sistema. "System32" in casu chì u sistema operativu hè 32-bit. Duvete mette u file DLL scaricatu in sta cartulina. Pudete leggere immediatamente l'articolo, chì descrive in dettu u prucedimentu di a stallazione di a DLL.

Poi riavvi u PC. Se l'errore resta, avete bisognu di registrà a DLL. Cumu si faci correctamente hè scrittu in u prossimu articulu.