Scaricate è installate u driver per a stampante Canon MP 230

U serviziu di Yandex Disk hè conveniente micca solu per via di l'accessibilità à i file importanti da qualsiasi dispositiu, ma dinò per u fattu chì u so cuntenutu pò esse sempre spartitu cù l'amichi.

Questu hè assai utile quandu avete bisognu à mandà un file grande à parechji utilizatori in una volta - basterà u carrughjeru in u memoria di nube è solu distribuisce un ligame versu.

Modi per trasmette i file via Yandex Disk

Prima di tutti, generate un ligame chì vi porterà à un file o cartulare in u vostru "nube". Quandu apparisce u ligame, avete bisognu di clicà nantu à esse, dopu allora aprirà un elencu di tutte le opzioni disponibili per u so trasferimentu à l'altri utilizatori.

Considerà ciascunu di i metudi in più dettu.

Metudu 1: Mandà via i rete sociali

In Yandex Disk, mandà un link hè accessibile per mezu di servizii cume:

  • VKontakte;
  • Facebook;
  • Twitter;
  • I compagni di classe;
  • Google+;
  • U me mondu

Ad esempio, piglià VKontakte cum'è a rete sociale più populosa.

  1. Cliccate nantu à u so nome in a lista.
  2. A nova finestra si aprirà. Quì pudete decide di vede u ligame per u cuntenutu di u vostru repository. Sè avete bisognu di mandà qualcosa à una persona, metti un marcatore "Mandà per mezu privatu" è selezziunu un amicu da a lista.
  3. S'ellu ci vole, scrivite un commentu per chì u destinatariu capisca ciò chì stavate scartendu. Cliccate "Mandà".

Per u listessu principiu, l'utenti di altre reti sociali ponu avè accesso à u cuntenutu di u vostru “nube”.

A propositu, ùn hè micca necessariu per u vostru amicu di esse registratu cù Yandex Disk per scaricà u file à u vostru computer.

Metudu 2: Mandà via Yandex Mail

Se sì un utilizatore di servizii mail da Yandex, allora pudete mandà ancu rapidamente u ligame desideratu à E-Mail di u destinatariu.

  1. Selezziunu un articulu in a lista. "Mail".
  2. A finestra si aprite cù a forma di mandà una lettera di serviziu Mail Yandex. L'argumentu è u cumentu à u ligame saranu automaticamente registrati quì. Se ci vole, cambiate e inserisci l'indirizzu di e amichi. Cliccate "Mandà".

Per piacè fate attenzione, se si parla di mandà una cartella intera di Yandex Disk, allora sarà dispunibule da scaricà in un archiviu ZIP.

Metudu 3: Copia è Mandà u Link

Pudete puru copià l'indirizzu di u schedariu in u repository è trasmette ellu stessu in un missaghju per mezu di e reti sociali, mail o in qualunque altra maniera non prevista in a lista Yandex.

  1. Cliccate "Copia u Link" o aduprà a scelta di tastiera Ctrl + C.
  2. Inserite un link à u modulu di spedizioni cliccando Incolla in u menù contestuale o chiavi Ctrl + Vè mandatu à un altru utilizatore. Per esempiu, Skype sembra quellu:

Questu metudu sarà pertinente per quelli chì sò abituati à aduprà u prugramma Yandex Disk in un computer, perchè ùn ci hè micca un listinu di opzioni di spedizioni in essa, cum'è a versione web di u repository - ci hè solu un'occasione per copià u ligame in a clipboard.

Metudu 4: Usa u codice QR

In alternativa, pudete generà un codice QR.

  1. Selezzi un item "QR code".
  2. U link hè immediatamente convertitu in una immagine criptata. Pò esse scaricatu in unu di i formati è mandatu à un amicu chì, cù l'applicazione per leghje un codu QR, aprirà stu ligame nant'à u so smartphone.

Questu pò fà ancu più faciule per voi se avete bisognu di mandà un link per SMS o un messaggero istantaneu nantu à un smartphone: leghje u còdice, riceve u furmatu è mandà tranquillamente.

I sviluppatori di Yandex Disk anu fattu chì pudete spartà i file in qualunque modu praticu. In un pocu di un minutu dopu a creazione di u ligame, u vostru amicu puderà visualizzare, scaricà o salvà u schedariu memorizzato nant'à u vostru discu.