Funzioni di tabulazione di l'applicazione in Microsoft Excel

Tabulazione di una funzione hè un calculu di u valore di una funzione per ogni argumentu currisariu, datu cun un certu passu, in una limitazione ben definita. Questa pratica hè un strumentu per risolve una numerosa attività. Cù u so aiutu, pudete localizà e radiche di l'equazione, truvà maxima è minima, risolve altri prublemi. Usendu Excel fa tabulazione assai più faciule ch'è usando carta, penna è calculatrice. Scopri cumu si faci in questa applicazione.

Usate a tabulazione

A tabulazione hè appiicata creendu una tavula in cui u valore di l'argumentu cù u passu selettitu sarà scrittu in una colonna, è u valore funzione pertinente in u secondu. Dopu, basatu nantu à u calculu, pudete custruisce un graficu. Considerà cumu si faci in un esempiu specificu.

A creazione di a tavula

Crea un intestu di tavula cù colonne xquale sarà u valore di l'argumentu, è f (x)induve u valore di funzione currente hè visualizatu. Per esempiu, piglià a funzione f (x) = x ^ 2 + 2x, ancu una funzione di qualunque natura pò esse aduprata per a procedura di tabulazione. Fate un passu (h) in quantità di 2. Border from -10 finu à 10. Ora avemu bisognu di riempe a colonna di l'argumentu, seguendu u passu 2 in i luggi datati.

  1. In a prima cella di a colonna "x" inserite u valore "-10". Subitu dopu, cliccate nantu à u bottinu Enter. Questu hè assai impurtante, chì s'è pruvate à manipula u mouse, u valore in a cellula si trasforma in una formula, ma in stu casu ùn hè necessariu.
  2. Tutti l'altri valori ponu esse pieni manualmente, seguendu u passu 2ma hè più pratice per fà ciò cù l'aiutu di u strumentu di riempimentu automaticu. In particulare sta opzione hè pertinente si a gamma di argumenti hè grande, è u passu hè relativamente scarsu.

    Selezzi a cellula chì cuntene u valore di u primu argumentu. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Fà"chì hè messu nantu à u nastro in a scatula di impostazioni U editing. In a lista di azzioni chì si presentanu, selezziunate l'elemento "Progressione ...".

  3. A finestra di regolazione di progressione si apre. In u parametru "Locu" mette u switch in situ "Per e colonne", chì in u nostru casu i valori di l'argumentu sò piazzati in a colonna, micca in a riga. In u campu "Step" setatu u valore 2. In u campu "Valore limitu" inserite u numeru 10. Per fà passà a prugramma, cliccate nantu à u pulsante "OK".
  4. Comu pudete vede, a colonna hè piena di valori cù passu stabilitu è ​​limiti.
  5. Ora avemu bisognu di compie a colonna di funzioni. f (x) = x ^ 2 + 2x. Per fà quessa, in a prima cella di a colonna corrispondente scriviamo l'espressione secondu u mudellu di quì:

    = x ^ 2 + 2 * x

    In stu casu, invece di u valore x sustituite e coordinate di a prima cella da a colonna cù argumenti. Pressu u pulsante Enter, per fà vede u risultatu di i calcoli in u schermu.

  6. Per fà u calculu di a funzione in altre righe, utilizeremu di novu a tecnulugia auto-completa, ma in stu casu applicamu u marcatore di riempimento. Piazzà u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella, chì contiene già a formula. Un marker di riempimentu compare, rapprisintatu cum'è una piccula croce. Fighjate u pulsu sinu di u mouse è trascinate u cursore nantu à tutta la colonna piena.
  7. Dopu à quest'azione, a colonna sana cù i valori di funzioni sarà automaticamente riempita.

Dunque, a funzione di tabulazione hè stata fatta. Basatu annantu, pudemu scurdà, per esempiu, chì u minimu di a funzione (0) ottenutu cù i valori di l'argumentu -2 è 0. Funzione massima in a variazione di l'argumentu da -10 finu à 10 ghjunghjite à u puntu currente di l'argumentu 10è cuspide 120.

Lezione: Cume à fà autocompleta in Excel

Plotting

Basatu nantu à e tabuline prodotte in a tavula, pudete trama a funzione.

  1. Selezziunate tutti i valori in u tavulu cù u cursore cù u bottinu sinu di u mouse Vai à tab "Inserisci"in un gruppu di strumenti "Grafici" cliccate nant'à u nastro nantu à u pulsante "Grafici". A lista di opzioni di grafica dispunibuli hè visualizzata. Sceglite u tippu chì cunsideremu u più adattu. In u nostru casu, per esempiu, un pianu semplu hè perfettu.
  2. Dopu à quessa, nantu à u schede, u prugramma esegue a prucedura di trama basata nantu à u numaru di tavule sceltu.

Inoltre, se vulete, l'usu pò edità u pianu cum'è voglia, cù strumenti di Excel per questo scopu. Pudete aghjunghje i nomi di l'asse di coordinate è u grafico cumunu, rimuovere o rinominà a legenda, cancellà a linea di argomenti, etc.

Lezione: Cumu custruisce un grafico in Excel

Comu pudete vede, a funzione di tabulazione, in generale, u prucessu hè semplice. Hè vera, i calculi ponu fà un pezzu assai longu. In particulare, se i limiti di l'argumentazioni sò assai larghe è u passu hè scarsu. Strumenti autocomplete di Excel aiutanu a risparmiare tempu. In più, in u listessu prugramma, in basu di u risultatu ottenutu, pudete custruisce un graficu per una rappresentazione visuale.