Cume si puderete annullà l'iscrisioni da l'utente in Instagram

Tra l'abundanza di prugrammi prughjetti per creà collages da e foto, hè difficiule di sceglie quellu chì vulia risponde appena à e richieste invocate da l'utenti. Sì ùn fate micca duveste impegni à voi più seriate e ùn vogliu micca duverete trascurà cù un travagliu di manuali scrupolosi, CollageHè ciò chì avete bisognu. Hè difficiule d'immaginà un prugrammu più pratice è semplice per creà collage, perchè a maiò parte di e azzioni sò automatizzate.

CollageHè in u so arsenale solu ciò chì l'utente ordinariu abbia da veramente bisognu, u prugramma ùn hè micca sovraccaricatu di elementi inutili è di funzioni è sarà chjaru per chiunque si aprisca per a prima volta. Hè ora di guardà di più vicinu à tutte e funzioni è e caratteristiche principali di stu prugramma.

Lezione: Cumu creà un collage di foto

Grande serie di mudelli

A finestra cù a scelta di i mudelli per i collages hè a prima cosa chì incontra l'utente quandu u prugramma inizià. Una scelta di 15 mudelli sò dispunibule cù diverse opzioni per a situazione di e fotografie o per qualchì altra immagine, è ancu u so diversu numeru nant'à u schede. Dunque, in un solitu collage, pudete organisà finu à 200 foto, chì ancu un prugramu tali avanzatu cum'è u Maestru Collage ùn pò vantà.

Aggiungere i file grafichi

L'aggiunamentu di e immagini per travaglià in Collage È abbastanza sèmplice: pudete selezziunu da un navigatore pratticu situatu à a parte sinistra di a finestra, o pudete semplicemente trascinaru in sta finestra cù u mouse.

Parametri di a pagina

Malgradu u fattu chì a maiò parte di e funzioni in CollageE sò automatizzate, se vulete, l'usu pò ancu fà a regolazione necessaria. Dunque, in a sezione Page Setup, pudete selezzià u formatu di a carta, a so dimensione, a densità di pixel per inch (DPI), è ancu l'orientazione di u futuru collage - paisaghju o ritrattu.

Cambia u background

Se sì un supporter di u minimalismu, pudete mettere sicuru e immagini per un collage nantu à un fondo biancu standard. Per l'utenti chì cercanu a diversità, CollageIt fornisce un grande serie di immagini di u fondu nantu à chì i frammenti di un futuru capu d'arte ponu esse piazzati.

Auto shuffle

Di ritornu à l'automazione di funzioni, per evità u travagliu di l'utente trascinendu foto da un locu in un locu, i sviluppatori di i prugrammi anu fattu cume a so mescolanza automatica. Basta à premete u bottinu "Shufle" è valutate u risultatu. Ùn mi piace? Fate un clicu ancu di nuovo.

Benintesa, a capacità di mimetizà manualmente e foto da u collage hè dinò presente, ghjustu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à e immagini chì volete scambià.

Diminuà e Distanze

In CollageIt, aduprendu i cursori speciali in u pannellu di diritta, pudete cambià a distanza tra i frammenti di u collage, è a dimensione di ognuna.

Rotate Images

A seconda di ciò chì vi piace di più, pudete organizzare i frammenti di u collage paralleli o perpendicolari à l'altru, o pudete turnà ogni immagine cum'è vi voglia. A muvimentu di u cursore in a sezione "Rotazione" cambierà l'angulu di e vostre foto in u collage. Per u pigro, a funzione di rotazione automatica hè dispunibule.

Strutture è ombre

Vogliu isolà i frammenti di un collage, per separarli l'una da l'altru, pudete sceglie da un set di CollageIt un quadru adeguatu, più precisamente, u culore di a linea di inquadramentu. Ié, ùn ci hè micca un set di grandi mudelli di fotogrammi cum'è Photo Collage, ma pudete piazzà ombre chì sò dinò bè.

Anteprima

Per ragioni cunnisciuti à i sviluppatori solu, stu prugramma ùn si espandisce à a schermata cumpleta. Forse hè per quessa a previsione hè cusì implementata quì. Solu puru cliccate nantu à l'icona cumestiva, à destra sottu u collage, è pudete vede lu sul tuttu di u schermu.

Esportazione di collage finutu

E possibili di esportazione in Collage sò abbastanza largu, è se ùn pudete arrabbà à nimu pè semprechje salvà u collage in formati grafichi popolari (JPEG, PNG, BMP, GIF, TIFF, PDF, PSD), l'altri punti di sta sezione di u prugramma meritanu una attenzione particulare.

Dunque, direttamente da a finestra di export di CollageIt, pudete mandà un collage prontu per e-mail, prima selezziunu u formatu è a taglia di u collage, è dopu specificà l'indirizzu di u destinatariu.

Pudete ancu mettere u collage creatu cume un wallpaper nantu à u vostru desktop, selezziunà nant'à u mumentu di a so posizione in u schermu.

Andendu à a prossima sezione di u menu di esportazione di u prugramma, pudete logà in a rete sociale di Flickr è carica u vostru collage quì, dopu aghjunghje a descrizzione è cumunendu i parametri voluti.

Altrimenti, pudete esportà u collage in Facebook.

Avantaghji di CollageIt

1 Automazione di u flussu di travagliu.

2. Un'interfaccia semplice è pratica, comprensibile per ogni utilizatore.

3. A capacità di creà collage cù un gran numaru di immagini (finu à 200).

4. Opportunità di sferenza assai larga.

Inconvenienti di CollageIt

1. U prugramma ùn hè micca Russified.

2. U prugramma ùn hè micca libare, a versione dimostrativa “vive” tranquillamente per 30 ghjorni è impone certe restrizioni à a funzionalità.

CollageIt hè un ottimu prugramma per a creazione di collages, chì, ancu s'ellu ùn cuntene parechje funzioni è capacità in l'arsenali, hà ancu ciò chì abusu di più usuale cumuni. Malgradu l'interfaccia in lingua inglese, tutti puderanu ammaistrarli, è l'automazione di a maiò parte di e azioni vi aiuterà a salvà tempu assai in a creazione di u vostru propriu capimachja.

Vede ancu: Programmi per a creazione di foto da e foto

Scaricare CollageIt Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Crea un collage di foto in u prugramma CollageIt Immagine collage maker pro Maestru Collages Software per creà collage da e foto

Share l'articolo in reti sociali:
CollageIt hè un eccellente prugramma per creà collage cù un grande serie di mudelli, effetti artistichi è filtri, chì hè caratterizatu da a simplicità è a facilità d'usu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: PearlMountain Software
Costu: $ 20
Dimensione: 7 MB
Lingua: inglese
Versione: 1.9.5