Cumu scopre quanti core avete un processore

Se per una ragione avete dubbi in quantu à i numeri di CPU o solu curiosità vittura, in sta istruzioni vi truverete cume per scopre quanti core di processore nantu à u vostru computer in diversi modi.

Noteraghju per anticipu chì ùn anu da cunfundà u numeru di core è thread o processori logici (threads): certi processori moderni anu duie threads (una specie di "core virtuali") per nucleo fisicu, è di conseguenza puoi guardà a task manager. vede un schema cù 8 threads per un processore 4-core, una foto simile sarà in u manager di dispositivi in ​​a sezione "Processori". Vede ancu: Cumu scopre u socket di u processore è a scheda madre.

Cume per scopre u numaru di core di processore

Pudete vede quanti cori fisici è quanti filamenti hai u vostru processore in vari modi, sò tutti abbastanza semplici:

Pensu chì questu ùn sia micca un elencu cumpletu di l'upportunità, ma più prubabilmente saranu abbastanza. È ora in ordine.

Informazioni Sistema

In l'ultime versioni di Windows, ci hè una utilità integrata per visualizzare l'infurmazioni di sistema. Pò esse principiatu premendu i tasti Win + R nantu à a tastiera è digitendu msinfo32 (allora premendu Invescia).

In a sezione "Processore", vedite u mudellu di u vostru processore, u numeru di core (fisici) è di processori logici (filetti).

Scopri quanti nucleo di una CPU di un computer hà in a riga di cume

Ùn tutti ne cunnoscenu, ma pudete vede ancu infurmazioni nantu à u numaru di core è thread in u mezu di a riga di cume: esegui u (non necessariamente in nome dell'Administratore) è inserisci u comando

CPU WMIC Ottenite DeviceID, NumberOfCores, NumberOfLogicalProcessors

Cusì riceverete una lista di processori nantu à u computer (di solitu unu), u numaru di core fisici (NumberOfCores) è u numaru di filamenti (NumberOfLogicalProcessors).

In Task Manager

Task Manager Windows 10 visualizza informazioni nant'à u numeru di core è filamenti di processore nantu à u vostru computer:

  1. Avvia u Gestore di e attività (pudete usà u menu chì si aprite cù un clic destro nantu à u bottu "Start").
  2. Cliccate nantu à a scheda "Prestazioni".

In a tabulazione indicata in a sezione "CPU" (processore centrale) vedi informazioni nantu à i nuclei è i processori logici di a vostra CPU.

In u situ ufficiale di u custruttori di u trasformatore

Se sapete u vostru mudellu di processore, chì si pò vede in l'infurmazioni di sistema o da apertura di pruprietà vicinu à l'icona "Miu Computer" in u desktop, pudete truvà e so caratteristiche nant'à u situ web ufficiale di u fabbricante.

Di solitu hè abbastanza à fà basta à entrà u mudellu di processore in qualunque motore di ricerca è u primu risultatu (s'è saltatu l'Adware) vi porterà à u situ ufficiale di Intel o AMD, induve pudete avè le specifiche di a vostra CPU.

E specificazione includenu informazioni nantu à u numeru di core è filamenti di processore.

L'informazione nantu à u processore in programmi di terze parti

A maiò parte di i prugrammi di terze parti per visualizzare e caratteristiche di l'hardware di un computer mostrananu, trà altre cose, quanti nuclei avemu un processore. Per esempiu, in u prugramma CPU-Z free, tali informazioni sò situate nant'à a scheda CPU (in u campu Cores, u numeru di core, in Threads, i thread).

In AIDA64, a sezione CPU è furnisce ancu infurmazioni nantu à u numeru di core è processori logici.

Ulteriori su tali prugrammi è duvule scaricà li in una recensione separata Cumu scopra e caratteristiche di un computer o laptop.