Parechji ajusti è impostazioni di Windows (cumpres chjamate descrizzioni in stu situ) anu influenzatu cambiamenti in a politica di gruppu locale o politiche di sicurezza cù l'editor adeguatu (prisentatu in versioni prufessiunale è impiegate di l'OS è in Windows 7 Ultimate), editor di registro o, à volte, prugrammi terze .
In certi casi, pò esse necessariu per resettà l'impostazioni di e regule di gruppu locale in l'impostazioni predefinite - cum'è in generale, hè necessariu chì una funzione di sistema ùn sia micca attivata o spente in un altru modu o chì un parametru ùn pò esse cambiatu (in Windows 10 pudete vede denuncia chì certi parametri sò gestiti da un amministratore o organizazione).
Questu tutoriu dettaglia i modi per ripresentà e regule di gruppu locale è e politiche di sicurezza in Windows 10, 8, è Windows 7 in vari modi.
Ripristinau cù l'editor di e regule di gruppu locale
U primu modu di reset hè di aduprà l'editor di e regule di gruppu locale integratu in versioni di Windows di Pro, Enterprise o Ultimate (in Home).
I passi sò:
- Avvia u editor di policy di gruppu locale premendu i tasti Win + R di a tastiera, digitendu gpedit.msc è premendu Invescia.
- Ampliate a sezione "Configurazione di u computer" - "I mudelli amministrativi" è selezziunate "Tutte le opzioni". Sortite da a colonna "Status".
- Per tutti i parametri per i quali u valore di statu hè diversu da "Not set", dopu cliccate nantu à u parametru è mettenu u valore in "Not set".
- Verificate s'ellu esiste una politica cù i valori specificati (attivatu o disabilitatu) in a subsessione simile, ma in "Configurazione di l'utenti". Se ci hè - cambia in "Not set."
Finitu - i parametri di tutte e regule locali sò cambiate per quelli chì sò installati per difettu in Windows (è ùn sò micca specificati).
Cume à resettà e politiche di sicurezza locale in Windows 10, 8 è Windows 7
Ci hè un editori separatu per e politiche di sicurezza locale - secpol.msc, tuttavia, u modu di resettà e regule di gruppu locale ùn hè micca adupratu quì, perchè alcune di e politiche di sicurezza anu specificatu i valori predefiniti.
Per ripristinà, pudete aduprà a linea di cume in esecuzione cum'è amministratore, in cui dite ch'ella inserisci u comando
secedit / configure / cfg% windir% infltbase.inf / db defltbase.sdb / verbose
e premete Invescia.
Eliminà e regule di gruppu locale
Importante: stu metudu hè potenzalmente indesirabile, fà quellu solu à u vostru periculu è risicu. Inoltre, questu metudu ùn funziona micca per e politiche chì sò state modificate da fà modifiche à l'editor di u registru ignorendu i redattori di polizze.
E pulitiche sò caricate in u registru di Windows da i file in cartelle. Windows System32 GroupPolicy è Windows System32: GroupPolicyUsers. Se sguassate queste cartelle (potete dà una necessità di staccà in modalità sicura) è ripartite u vostru computer, e polizze si ripresentanu à e so impostazioni predefinite.
L'eliminazione pò esse eseguita ancu in a riga di cume chì esiste in un amministratore eseguendu i seguenti cumandi in ordine (l'ultimu cumandamentu ricarica i criteri):
RD / S / Q "% WinDir% System32 GroupPolicy" RD / S / Q "% WinDir% Sistema32 System32PolicyUsers" gpupdate / force
Sì nessunu di i metudi ci hà aiutatu, pudete ripresentà Windows 10 (dispunibule in Windows 8 / 8.1) per e l'impostazioni predefinite, cumprendu l'imprudenza di dati.