Configurazione di a memoria virtuale in Windows 10

Camtasia Studio - un prugramma assai diffusa per a registrazione di video, è a so successiva edizione. Utenti senza sperimentu ponu avè diverse questioni in u prucessu di u travagliu di u cumunamentu. In sta lezione, pruvemu à trasmetta à voi in quantu dettagliu quant'è l'infurmazioni pussibule nantu à cumu aduprà u prugramma citatu sopra.

Nomi di base in Camtasia Studio

Subitu, vulemu truvà a vostra attenzione chì Camtasia Studio hè distribuitu annantu à una base di carica. Allora, tutte e azzioni descritte saranu eseguite in a so versione di prova free. Inoltre, a versione ufficiale di u prugramma per u sistema operativu Windows hè dispunibule solu in a versione 64-bit.

Ora turnemu direttamente à a descrizione di e funzioni di u software. Per praticità, si spicca l'articolo in duie parti. In u primu, vedemu u prucessu di registrazione è di catturà video, è in u secondu, u prucessu di editazione. In più, avemu menzionatu separatamente u prucessu di salvà u risultatu. Eguite in tutte e fasi in più dettallu.

Registrazione video

Questa caratteristica hè unu di i vantaggi di Camtasia Studio. Suppone di scrive video da u desktop di u vostru computer / laptop o da qualunque prugramma in esecuzione. Per fà quellu, vi fate bisognu di effettuà i seguenti passi:

  1. Lancia u Camtasia Studio pre-installatu.
  2. In u angulu in alto à sinistra di a finestra ci hè un bottinu "Prisente". Cliccate nantu à sta. Inoltre, una funzione simile hè eseguita da a combinazione di tasti "Ctrl + R".
  3. Cusì avete un tippu di cornice intornu à u perimetru di u desktop è un pannellu cun impostazioni di registrazione. Analizemu stu pannellu in più dettu. Sembra questu.
  4. In a parte sinistra di u menù sò i parametri chì sò responsabili per a zona catturata di u desktop. Quandu premi un pulsante "A schermata cumpleta" tutte e vostre azzioni saranu registrate in u desktop.
  5. Se premete u pulsante "Custom"Allora pudete specificà una zona specifica per a registrazione di video. È pudete sceglie quale zona arbitrariu nantu à u desktop, è setate l'opzione di registrazione di una applicazione particulare. U ponu cliccendu nantu à a linea "Lock to application", pudete riparà a zona di registrazione annantu à a finestra d'appaghjatura desiderata. Ciò significa chì quandu si movi a finestra di l'applicazione, a zona di registrazione cunduce.
  6. Dopu avè selezionatu a zona di registrazione, avete bisognu di configurà i dispositivi di input. Queste includenu una fotocamera, un microfonu è un sistema audio. Avete bisognu di specificà se l'infurmazioni di i dispositivi elencati saranu registrati cù u video. Per attivà o disattivà a registrazione parallela da una videocamera, hè necessariu cliccà nantu à u pulsante corrispondente.
  7. Cliccando nantu à a freccia in giù accantu à u bottinu "Audio on", pudete marcà quiddi dispositivi sonori chì anu ancu bisognu di registrà l'infurmazioni. Questu pò esse un microfunu o un sistema audio (include tutti i sonni fatti da u sistema è l'applicazioni durante a registrazione). Per attivà o disattivà questi parametri, basta à mettere o rimuovere a marcata à fianco à e linee corrispondenti.
  8. Movendu u slider à fiancu à u bottinu "Audio on", pudete piazzà u volumu di i suoni scritti.
  9. In a zona superiore di u pannellu di configurazione vedite a linea "Effetti". Ci sò parechji parametri chì sò responsabili di i piccoli effetti visivi è sani. Questi includenu i sonnelli di cliccatura di mouse, annotazioni nantu à u schermu è a mostra di a data è l'ora. Inoltre, a data è l'ora sò configurate in un sottomenu separatu. "Opzioni".
  10. In a sezione "Strumenti" ci hè un'altra sottusezzione "Opzioni". Pudete truvà impegni di software addizionale in essa. Ma a regolazione di difettu sarà basta per cuminciare a registrazione. Allora, senza necessità, ùn pudete micca cambià nunda in sti regolazioni.
  11. Quandu tutte e preparazioni sò cumplette, pudete procedere à a registrazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u grande pulsante rossu. "Rec"o premete una tonalità di a tastiera "F9".
  12. Un promptu vene nantu à u schermu, chì si riferisce à a hotkey. "F10". Cliccando nantu à stu bottinu predefinitu smetterà u prucedimentu di registrazione. Dopu à quì, un contaddu à l'iniziu di u principiu di a registrazione apparirà.
  13. Quandu u prucedimentu di registrazione inciaghja, vedite una icona di Camtasia Studio rossa nantu à a barra di strumenti. Cliccendu nant'à, pudete chjamà un pannellu di cuntrollu di video in più. Aduprendu stu pannellu, pudete fermà a registrazione, cancellala, diminuisci o aumenta u volumu di u sonu grabatu, è dinò vedi a durata totale di a registrazione.
  14. Se avete registratu tutte e informazioni necessarie, avete bisognu di cliccare "F10" o un bottinu "Stop" in u pannellu di sopra. Questu arrenderà a fucilazione.
  15. Dopu, a video si aprirà subitu in u prugramma Camtasia Studio. Pudete puru edità, esportà in vari reti sociali o salvarle solu à un computer / laptop. Ma parramu nantu à sta situazione in e parti chì seguite di l'articolo.

Pruducimentu è edità di materiale

Dopu avà finitu di sparare u materiale necessariu, a video sarà automaticamente caricata in a libreria Camtasia Studio per a trasfurmazione. In più, pudete sempre saltà u prucessu di registrazione video è ghjustu caricate un altru file media in u prugramma da edità. Per fà quessa, hè necessariu cliccà nantu à a linea in cima à a finestra. "File"dopu allora si spicca u mouse nantu à a linea in u menù drop-down "Importu". A lista impurtante vi sarà uscitu à a destra, in cui vi vole cliccà nantu à a linea "Media". E in a finestra chì si apre, selezziunu u file desideratu in a directory radice di sistema.

Ora turnemu à u prucessu di editazione.

  1. In u riquadro di sinistra, vedi un elencu di sezioni cù vari effetti chì ponu esse applicati à u vostru video. Avete bisognu di cliccà nantu à a sezione desiderata, è dopu sceglite l'effettu adatta da a lista generale.
  2. Pudete applicà effetti di diversi modi. Per esempiu, pudete trascinà u filtru desideratu nant'à u video, chì si vene à u centru di a finestra di Camtasia Studio.
  3. Inoltre, u sonu selettitu o l'effettu visuale ponu esse trascinatu micca nantu à u video, ma nantu à a so pista in a linea tempu.
  4. Se fate un clicu nantu à u pulsante "Pruprietà"chì hè situatu à a parte destra di a finestra di l'editor, allora apri le proprietà di u file. In questo menu, pudete cambià a trasparenza di u video, a so dimensione, u volumu, a posizione, e sì.
  5. E impostazioni di l'effetti chì avete applicatu à u vostru file saranu visualizati dinò. In u nostru casu, queste sò e l'impostazioni per a velocità di riproduzione. Se vulete rimuovere i filtri applicati, duverete cliccà nantu à u bottinu in forma di una croce, chì hè opposta à u nome di u filtru.
  6. Alcune impostazioni di l'effettu sò messe in una scheda separata di e proprietule video. Un esempiu di tale cumparazione vi pudete vede in l'immagine quì sottu.
  7. Pudete imparà di più nantu à i vari effetti, è cumu appiìchjeli, da u nostru articulu speciale.
  8. Leggi più: Effetti per Camtasia Studio

  9. Pudete ancu facilmente taglià a traccia audio o video. Per fà quessa, selezziunate a rùbbrica di a registrazione annantu à a timeline chì vulete eliminà. Per quessa sò e bandiere speciali di verde (principiu) è di rossu (fine). Per difettu, sò attaccati à un cursore speciale in a linea tempore.
  10. Avete ghjustu à tirarli, per chì determinate a zona desiderata. Dopu chè, cliccate nantu à a zona marcata cù u bottinu direttu di u mouse è in u menù menu a tendina selezziunate l'elemento "Cut" o ghjustu premendu a combinazione di tasti "Ctrl + X".
  11. Inoltre, pudete sempre copiare o eliminà a sezione selezionata di a pista. Nota chì se si cancella a zona selezionata, a traccia sarà rotta. In stu casu, avete da cunnessu sè. È quandu si taglia una sezione di a pista sarà automaticamente incollata.
  12. Pudete ancu solu spartiri u vostru video in parechji pezzi. Per fà quessa, metti un marcatore in u locu induve hè necessariu per portà a sparizione. Dopu à quellu, avete bisognu di preme u pulsante "Split" nant'à u pannellu di cuntrollu di a tempistica o hè appena su una chjappia "S" in a tastiera.
  13. Se vulete mette musica in u vostru video, basta à aprite u schedariu musicale cum'è indichi à l'iniziu di sta sezione di l'articolo. Dopu, allora ghjustu trascinà u lima à a timeline nantu à un altru pezzu.

Hè tutte e funzioni di mudificazione di basa chì ne vulemu dirà oghje. Ora avemu passatu à l'ultima tappa in travagliu cù Camtasia Studio.

Risultatu di salvamentu

Come per ogni editore, Camtasia Studio ti permette di salvà i video catturati è / o editati in u vostru computer. Ma oltre à ciò, u risultu pò esse immediatamente publicatu in e social network popolari. Eccu ciò chì questu prucessu sembra in pratica.

  1. In a zona superiore di a finestra d'editore, hè necessariu cliccà nantu à a linea Share.
  2. Cume, un menu in goccia sarà apparutu. Sembra questu.
  3. Se avete bisognu di salvà u schedariu in un computer / laptop, allora avete bisognu di selezzià a prima linea "File Locale".
  4. Cume esportazione di video in reti sociali è risorse popolari, pudete amparà da u nostru materiale educativu separatu.
  5. Leggi più: Cumu salvà i video in Camtasia Studio

  6. Se aduprate una versione di prova di u prugramma, allora quandu selezziunate l'opzione cù salvà u schedariu in u vostru computer, vedete a finestra seguente.
  7. Tandu vi offre à cumprà a versione completa di l'editor. Se rifiutate da questu, allora vi avverete chì filigrane di u fabbricante sò sovrapposte à u video salvatu. Sì site soddisfatto di sta opzione, cliccate nantu à u bottu marcatu in l'imagine di sopra.
  8. In a prossima finestra vi sarà dumandatu di sceglie u formatu di u video salvatu è di a risoluzione. Cliccendu nant'à una sola linea in sta finestra, vedi un elencu di sì. Selezziunu u parametru volu è premete u pulsante. "Prossimu" cuntinuà.
  9. Poi pudete specificà u nome di u schedariu, è selezziunate a cartella per salvarla. Quandu fate quessi passaggi, bisogna cliccà "Fatti".
  10. Dopu à questu, una piccola finestra apparirà in u centru di u schermu. Indieghja a percentuale u prugressu di u rende di video. Per piacè, avà a nota chì, in stu stadiu, hè megliu à ùn carregà u sistema cun uccise diverse, cume u rendering riprende a maggior parte di e vostre risorse di processore.
  11. Una volta finitu u prucessu di rende è salvà, vedite una finestra cù una descrizione dettagliata di u video ricevutu. Per finalizà vi basta pressione u pulsante "Fatti" in u fondu di a finestra.

Stu articulu hà finitu. Avemu riesaminatu i punti principali chì vi aiutanu ad aduprà Camtasia Studio quasi in tuttu. Speremu chì apprenderà e utili informazioni da a nostra lezione. Se dopu a lettura, avete ancora e dumande in l'usu di l'editor, allora scrivali in i commenti à st'articulu. Fate attenzione à tutti, è provate à dà a risposta più dettagliata.