Attualmente, quasi tutti avenu Internet ad alta velocità, perchè pudete vede facilmente video in 1080p. Ma ancu cù una tale cunnessione rapida, i prublemi ponu nascere quandu guardate video in YouTube. Spessu i utilizatori sò davanti à u fattu chì u video ùn hà tempu à carregà, chì hè perchè rallenta. Provemu à capisce stu prublema.
Risolve u prublema cù una lunga scarica di video
Pò esse ancu parechje ragioni differenti chì causanu stu prublema. Li mustraremu i motivi più cumuni per u lungu download di video è li risolemu in diversi modi, affinchì pudete affrontà u vostru prublema è risolve u risolutione cù u metodo di eccezione.
Metudu 1: Imposta a cunnessione
Una di e ragioni principali hè una cunnessione difettosa. Forse si utilizza Wi-Fi è stà luntanu luntanu da un router o alcuni oggetti, sì un microonda, pareti di pietra o un telecomandu, causanu interferenze. In questu casu, pruvate di sguassà una brutta interferenza è stà più vicinu à u router. Verificate chì a qualità di a cunnessione sia megliu.
Quandu usando un computer, prova a cunnessione diretta cù a rete à un cavu LAN, poichè sta cunnessione hè quasi u mezu più veloce di una cunnessione senza fili.
Forse u vostru fornitore ùn vi darà micca a velocità chì hè dichjarata in u cuntrattu. Per verificate a vostra velocità, pudete aduprà un situ particulare.
Verificate a velocità internet
Verificate a velocità di cunnessione. S'ellu ci hè una discrepanza cù u valore specificatu in u cuntrattu, cuntattate u vostru fornitore per prugrami successivi.
Inoltre, ùn vi scurdate chì u più dispositivi sò cunnessi à a stessa rete, a velocità ùn hè micca, soprattuttu se quessa ghjunghja à scarica i schedari o ghjochi multiplayer.
Metudu 2: Aggiorna
Ci sò i casi in cui un download longa di video assuciatu à una versione obsoleta di u vostru navigatore. Avete bisognu di verificà se aggiornamenti è avale à l'ultima versione. Questu hè fattu assai semplicemente. Considerà l'esempiu di Google Chrome.
Semi semplicemente andate in l'impostazioni è selezziunate a sezione. "About Chrome Browser". Puderete allora esse avvisatu di a vostra versione di u navigatore web è se avete bisognu di fà l'upgrade.
Per piacè, avà a nota chì i driver grafici obsoleti ponu ancu contardà u caricamentu video. In questu casu, avete bisognu di verificà a rilevanza di i driver di grafica è, se hè necessariu, dì installarli.
Vede ancu: Scopri chì driver hè necessariu per una scheda video
Metudu 3: Blocca indirizzi IP specifichi
Quandu si vede i video, u flussu ùn vene micca direttamente da u situ, ma da a cache di Rete di distribuzione di cuntenutu, rispettivamente, a velocità pò differisce. Per guardà direttamente, bisognu blocà qualchi indirizzi IP. Pudete fà ciò di fatti:
- Andà à "Start" truvà a righjunna di cume è lancia u fugliale cù i diritti di amministratore, cliccendu nantu à u cliccu giuvule di u mouse.
- Inserite u testu qui sotto:
netsh advfirewall firewall add name rule = ”YouTubeTweak” dir = in action = blockepip = 173.194.55.0 / 24,206.111.0.0 / 16 enable = yes
Conferma cliccendu nantu à "Enter".
Rinviate u vostru computer, pruvate à fà Youtube di nuovo è verificate a velocità di download di u video.
Cunsiglii
- Arresta di scaricà i file mentre si vede un video.
- Pruvate à riduce a qualità di u video o ùn guardate micca in u modale di a schermata piena, chì accelera u download da u 100%.
- Prova à utilizà un browser diversu.
Passà per tutti i modi per risolve u prublema, almenu unu di elli deve aiutà a accelerà u carregiu di video in YouTube.