Elements.Yandex: Yandex Bar reincarnation

Qualunque laptop o computer hà una scheda video. Spessu, si tratta di un adattatore integratu da Intel, ma pò esse dispunibule è selezziunabile da AMD o NVIDIA. Per uttene l'utente à tutte e funzioni di a seconda carta, bisogna installà i driver adatti. Oghje ci spieghjarà da u situ nantu à u locu e cume per installà u software per l'AMD Radeon HD 7670M.

Metodi di installazione di software per AMD Radeon HD 7670M

In questu articulu vedemu 4 maniere chì sò completamente accessibili per ogni utente. Solamente una cunnessione internet stabile hè necessariu.

Metodo 1: U situu di u Fabbricante

Se cercate un driver per qualsiasi dispositiu, prima vene à u portale online ufficiale di u fabbricante. Ci hè garantitu chì pudete truvà u software necessariu è eliminà u risicu di infettà u vostru computer.

  1. U primu passu hè di visità u situ di AMD à u ligame fornitu.
  2. Vi truverete nantu à a pagina principale di a risorsa. Truvà u pulsante in l'intestazione "Assistenza è guidatori" è cliccate nantu à ellu.

  3. A pagina un supportu tecnicu aprirà chì pudete vede due blocchi sottu: "A rilevazione automatica è l'installazione di i driver" è "Selezzione di cuntrollu manuale". Sì ùn hè micca sicuru di u vostru mudellu di a scheda di video o di a versione di l'OS, avemu da fassi cliccà nantu à u pulsante. "Download" in u primu blocu. U download di una utilità speciale da AMD darà inizio, chì determina automaticamente ciò chì software hè necessariu per u dispositivo. Sì decide di truvà u driver in autu, allora avete bisognu di compie tutti i campi di u secondu blocu. Fighjà questu mumentu in più dettu:
    • Articulu 1: Selezziunate u tipu di scheda video Grafica di Notebook;
    • Punto 2: Allora a serie - Radeon hd series;
    • Punto 3: Indizemu u mudellu - Radeon HD 7600M Series;
    • Punto 4: Sceglite u vostru sistema operativu è a prufonda di bit;
    • Punto 5: Fate un clic nantu à u pulsante "Mostra i risultati"per andà à i risultati di ricerca.

  4. Vi truverete nantu à una pagina in cui tutti i driver dispunibili per u vostru dispositivo è u sistema saranu visualizati, è pudete ancu scopre più informazioni nantu à u software scaricatu. In u tavulu cù u lugiziale, truvà a versione più attuale. Ùn impieghemu dinò à sceglie un software chì ùn hè micca solu in tappa di prova (a parola ùn compare micca in u titulu) "Beta"), chì hà garantitu di travaglià senza prublemi. Per scaricà u driver, cliccate nantu à u bottinu arancione per scaricà in a linea rispettiva.

Quandu u scaricatu hè finitu, lanciate u schedariu di installazione è basta seguitu e istruzioni di u Installazione guidata. Incù l'aiutu di u prugramma scaricatu, pudete configurà appena l'adattatore video è uttene à u travagliu. Nota chì avemu publicatu articuli annantu à u nostru situ nantu à cumu installà i centre di cunferenza grafici AMD è cume si lavora cun elli:

Ulteriori dettagli:
Installà i driver in a Centro di Cumpurazione Catalyst di AMD
Installà i driver in AMD Radeon Software Crimson

Metudu 2: Software generale di ricerca per i driver

Ci hè parechji prugrammi chì permettenu à l'utente di salvà u tempu è u sforzu. Stu software analizza automaticamente u PC è identifica l'hardware chì deve esse aggiornatu o installatu i driver. Ùn richiede micca cunniscenza particulare - cliccate nantu à u bottu cunfermendu chì avete letto a lista di i prugrammi installati è accettate di fà cambiamenti à u sistema. È interessante chì in ogni momentu ci sia una occasione di intervene in u prucessu è annullà l'installazione di certi componenti. Nantu à u nostru situ, pudete truvà un elencu di u lugiziale di installazione di driver più popularu:

Leggi più: Selezzione di software per l'installazione di i driver

Per esempiu, pudete aduprà DriverMax. Questu software hè u capimachja in u numeru di software pussibule per i vari dispositivi è sistemi operativi. Una interfaccia comoda è intuitiva, a versione russa, oltre à a capacità di rimborsà u sistema in casu d'errore attrae assai utenti. In u nostru situ tru una analisi dettagliata di e funzioni di u prugramma à u ligame di sopra, è una lezione nantu à travaglià cù DriverMax:

Leggi ancu: l'aggiornamentu di i driver cù DriverMax

Metudu 3: Usa ID dispositivo

Un altru modu ugualmente efficace chì permette di installà i driver per l'AMD Radeon HD 7670M, oltre à per ogni altru dispositivo, hè di utilizà u numeru d'identificazione hardware. Stu valore hè unicu per ogni dispositivu è vi permette di truvà un software per a vostra adattatore video. Pudete truvà u ID in "Manager di dispositivi" in "Pruprietà" carta di video o pudete semplicemente aduprà u valore chì avemu coltu per anticipu per a vostra comodità:

PCI VEN_1002 & DEV_6843

Ora scrivite puru in u campu di ricerca nantu à u situ chì hè specializatu in a ricerca di i piloti per identificatore, è installà u prugramma scaricatu. Se avete qualsiasi dumanda in quantu à questu metudu, vi propemu di leggere u nostru articulu nantu à stu tema:

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 4: Strumenti di sistema standard

È infine, l'ultimu metudu, chì hè adatto per quiddi chì ùn vulanu usà software addizionali è generalmente scaricanu qualcosa da Internet. Questu metudu hè u menu u più efficace di tutti quelli cunsiderati sopra, ma à u listessu tempu pò aiutà in una situazione impurtata. Per installà i driver in stu modu, avete bisognu di andà à "Manager di dispositivi" è cliccate à dirittu nantu à l'adattatore. In u menù contestuale chì si vede, cliccate nantu à a linea "Aggiorna Driver". Ùn raccomandemu micca di leggere l'articolo chì questu metudu hè cunsideratu in più dettu:

Lezione: Installazione di i driver in u Strumentu standard di Windows

Cusì, avemu cunsideratu parechji metudii chì ti permettenu di installà rapidamente è faciule i driver necessarii per a scheda grafica AMD Radeon HD 7670M. Speremu chì noi ci ritrovemu à aiutà cù a soluzione di sta questione. Se avete qualchi prublemi - scrivevi quì sottu in i commenti è pruvaremu di risponde al più prontu.