Assicuratevi chì u schedariu sia in u volume NTFS in Windows 10 - cume si risolvi

Un di i prublemi chì un utilizatore di Windows 10 pò truvà quandu monta un file di immagine ISO cù l'utenti di l'utili di Windows 10 hè un messaghju chì dichiara chì u schedariu ùn pò micca esse connessu, "Assicuratevi chì u schedariu sia in un volume NTFS, è a cartella o u volume ùn sia micca compressu. ".

Questu manualu descrive in dettaglio cumu fermà a situazione "Impussibile à cunnessione" durante u montage di una ISO cù l'utili integrati di OS.

Rimuete l'attributu sparse per u schedariu ISO

Più spessu, u prublema hè risoltu semplicemente rimuendu l'attributu "Sparse" da u file ISO, chì pò esse presentatu per i file scaricati, per esempio, da torrents.

Hè relativamente faciule per fà ciò, a prucedura sarà cumprima.

  1. Run u prompt di comando (micca necessariamente da l'administratore, ma megliu cunquistate se u file hè situatu in una cartella per a quale i diritti elevati sò richiesti). Per cuminciare, pudete cuminciare a digità "Linea di comando" in a ricerca nantu à a barra di task, è cliccate à dirizzione diritta nantu à u risultatu truvatu è selezziunate u vociu di u menu contuttu desideratu.
  2. A promptu di l'ordine, inserite u comando:
    fsutil sparse setflag "Full_path_to_file" 0
    e premete Invescia. Cunsigliu: invece di entrà manualmente u parcorsu à u file, pudete trascinarlo à a finestra d'entrata di cume in lu mumentu correttu, è u caminu sarà sustituitu da solu.
  3. In ogni casu, verificate se l'attributu "Sparse" manca cù u cumandatu
    fsutil sparse queryflag "Full_path_to_file"

Nantu à a maggior parte di i casi, i passi descritti sò abbastanza per assicurà chì l'errore "Assicuratevi chì u schedariu sia in un volume NTFS" ùn appaia più quandu si cunnesse quest'immagine ISO.

Ùn puderiau micca cunnesse u schedariu ISO - altri modi per risolve u prublema

Se l'azione cù l'attributu sparse ùn hà micca dighjà impiegatu per risolve u prublema, sò più possibili modi di truvà e so cause è di cunnessu l'immagine ISO.

Prima, verificate (cum'è dichjaratu in un missaghju d'errore) - sì u volumu o a cartella cun stu file o u schedariu ISO hè compresu. Per fà quessa, pudete fà i seguenti passi.

  • Per verificare u volumu (partizione di disc) in Esploratore di Windows, fate un clic destro nantu à sta sezione è selezziunate "Proprietà". Assicuratevi chì a casella "Compressi u discu per salvà u spaziu" ùn sia micca installata.
  • Per verificà a cartella è l'immagine - aprite listessimu e pruprietà di a cartella (o file ISO) è in a sezione "Attributi", cliccate "Altro". Assicuratevi chì u cartulare ùn abbiate cumpressu cuntenutu.
  • Hè ancu per difettu in Windows 10 per i cartelli e i file cumpressi, si vede un'icona di duie frecce blu, cum'è in a screenshot sottu.

Se a partizione o cartulare hè cumpressu, pruvate semplicemente copiando a vostra immagine ISO da un altru situazione o scurdà l'attributi corrispondenti da a posizione attuale.

Se questu ùn aiuta micca, eccu un'altra cosa da pruvà:

  • Copia (ùn trasferisci micca) l'immagine ISO nantu à u desktop è pruvate à cunnessa da quì - stu metudu puderà rimuà u missaghju "Assicurati chì u schedariu sia in un volume NTFS".
  • In cunnessione di alcuni rapporti, u prublema era causata da l'aggiornamentu di KB4019472 rilasciatu in estate 2017. S'ellu hè statu in un casu installatu ora è avè un errore, pruvate à sguassà sta attualizazione.

Hè tuttu. Se u prublema ùn pò esse risoluta, per piacè chì dumandà nantu à i commenti cume è sottu quali condizioni ghjunghje, forse mi pò aiutà.