L'installazione di applicazioni Android sia da Play Store sia da un simu file APK scaricatu da un locu pò esse bloccatu, è dipindendu u scenariu specificu, diversi motivi è messaghji sò pussibuli: chì l'applicazione hè stata bloccata da l'amministratore, l'installazione di l'applicazione hè stata bloccata da fonti scunnisciute, informazioni da chì si seguitu chì l'azione hè pruibita o chì l'applicazione hè stata bloccata da Play Protection.
In questu manuale, vedemu tutti i casi possibili di bloccà l'installazione di applicazioni nantu à un telefonu o un tablet di Android, cume si risolve a situazione è installu u schedariu APK necessariu o qualcosa da u Play Store.
Permittendu l'installazione di applicazioni da fonti scunnisciute in Android
A situazione cù l'installazione bloccata di applicazioni da fonti scunnisciute nantu à i dispositivi Android, forse u più faciule da riparà. Se durante l'installazione vedete u missaghju "Per motivi di sicurezza, u vostru telefunu blocca l'installazione di applicazioni da sorgenti scunnisciute" o "Per ragioni di sicurezza, l'installazione di applicazioni da sorgenti scunnisciute hè chjappatu nantu à u dispositivo", questo hè esattamente u casu.
Un tale missaghju si vede se si scarica u schedariu APK di l'applicazione micca da i magazzini ufficiali, ma da qualchi siti o ricevi da qualcunu. A soluzione hè assai simplici (i nomi di l'articuli ponu sfarghjà un pocu nantu à e versioni diverse di u sistema operativo Android è i lanciatori di i fabbricanti, ma a logica hè uguale):
- In a finestra aperta cù un missaghju nantu à u blocchimentu, cliccate "Impostazioni", o andate in Impostazioni - Sicurezza.
- In l'elemento "Fonti scunnisciuti" abilite a capacità di installà applicazioni da sorgenti scunnisciute.
- Se Android 9 Pie hè installatu nantu à u vostru telefonu, u caminu pò sembà leggermente differente, per esempiu, nantu à Samsung Galaxy cu l'ultima versione di u sistema: Impostazioni - Biometria è sicurezza - Installazione di applicazioni scunnisciute.
- È dopu da permessu di stallà l'incognose hè data per applicazioni specifiche: per esempiu, se fate una installazione APK da un gestore di file specificu, allora avete bisognu di dà permessu. Se subitu dopu à scaricà u navigatore - per stu navigatore.
Dopu avè fattu sti passi semplici, hè basta à riavvi l'installazione di l'applicazione: sta volta, ùn ci vene micca messaghji di bloccu.
L'installazione di l'applicazione hè bloccata da l'administratore in Android
Se vedi un missaghju chì l'installazione hè stata bloccata da l'amministratore, ùn parlemu micca di alcuna persona amministratore: in Android, cusì ci vole chì una applicazione chì hà un dirittu particu di u più elevatu in u sistema, trà i quali sò:
- Strumenti integrati di Google (cum'è Find Phone, per esempiu).
- Antivirus.
- Controlli parentali.
- A volte - applicazioni maligno.
In i primi dui casi, hè di solitu facile riparà u prublema è sbloccare l'installazione. L'ultimi dui sò più difficiuli. U metudu sèmplice consiste in i passi chì seguite:
- Vai à Configurazione - Sicurezza - Amministratori. In Samsung cù Android 9 Pie - Impostazioni - Biometria è Sicurezza - Altronde Impostazioni di Sicurezza - Amministratori di Dispositivi.
- Vede a lista di amministratori di dispositivi è pruvate à determinà ciò chì pò interferisce cun l'installazione. Per impostazione predefinita, a lista di amministratori pò includere "Trova un dispositiu", "Google Pay", è e applicazioni privative di u fabbricante di un telefonu o un tablet. Se vede qualchì altra cosa: un antivirus, una applicazione sconosciuta, allora forse stanu impedendu l'installazione.
- In u casu di prugrammi antivirus, hè megliu ad aduprà e so impostazioni per sbloccare l'installazione, per altri amministratori scunnisciuti, cliccate nantu à quellu amministratore di dispositivi è, se avemu a fortuna, l'elementu "Disattivà l'amministratore di dispositivi" o "Disable" hè attivu, cliccate nantu à sta voce. Attenzione: in u screenshot hè solu un esempiu, ùn avete micca bisognu di disattivà "Find a device".
- Dopu avè spegnutu tutti l'amministratori dubiosi, prova à reinstallà l'applicazione.
Scenariu più complicatu: vedi un amministratore di Android chì blocca l'installazione di l'applicazione, ma a caratteristica di disattivarla ùn hè micca dispunibile, in stu casu:
- S'ellu hè un antivirus o un altru prugrammu di sicurezza, è ùn pudete micca risolve u prublema cù l'aiutu di l'impostazioni, pudete puru sguitu.
- Se questu hè un mezu di cuntrollu di i parenti, dighjà permesso di cambià di configurazione per a persona chì u installò, ùn hè micca sempre pussibile disattivarla senza conseguenze.
- In una situazione in cui u bloccu hè supposta fatta da un'applicazione maligna: pruvate di sguassandula, è sì chì fallisce, riavvi andà in modalità sicura, allora provate a disattivà l'amministratore è disinstallà l'applicazione (o in l'ordine inversu).
L'azione hè pruibita, a funzione hè disattivata, cuntattate u vostru amministratore quandu installa l'applicazione
Per una situazione in cui quandu installendu u schedariu APK, vedi un missaghju chì dichiara chì l'azione hè pruibita è chì a funzione hè disattivata, più probabilmente, hè in i mezzi di u cuntrollu di i genitori, per esempiu, Google Family Link.
Se sapete chì u cuntrollu di i genitori hè installatu in u vostru smartphone, cuntatta a persona chì u installò per chì sblocca l'installazione di e applicazioni. Tuttavia, in certi casi, u stissu missaghju pò apparisce in i situazioni descritte in a sezione sopra: se ùn ci hè u cuntrollu di i genitori, è ricevi u missaghju in questu chì l'azione hè interdetta, pruvate à passà per tutti i passi cù a disattivazione di l'amministratori di dispositivi.
Giocatu Bloccatu Protettatu
U missaghju "Giocatu Pruduttu Protettatu" quandu installa l'applicazione india chì a funzione di Google Android per tutelà cun virus è malware ghjè chì u situ APK periculu. Se parlemu di una specie di applicazione (ghjocu, prugrammu utile), aghju piglia u serbo in prupio.
Se questu hè qualcosa potenzialmente periculosu (per esempiu, un mezu per avè u dirittu di u root) è pudete capisce u risicu, pudete disattivà u fermu.
Pari possibili installazione malgradu avvertimentu:
- Cliccate "Dettagli" in a casella di missaghju annantu à u blocchetto, è dopu - "Installà in ogni casu".
- Pudete rimuovere in permanenza a serratura "Protezzione di u Scelu" - andate in Impostazioni - Google - Sicurezza - Protezione di Google Play.
- In a finestra di prutezzione di Google Play, disabilite l'elemento "Verificate e minacce di sicurezza".
Dopu sti azzioni, u blocchimentu da stu serviziu ùn accadrà.
A furtuna, u manualu hà aiutatu à trattà e possibili motivi per bloccà e applicazioni, è sarete attenti: ùn tuttu ciò chì si scarica ùn hè micca sicuru è ùn vale sempre a pena di stallà.