Cumu distribuisce Wi-Fi da iPhone


Aggiunte di VirtualBox Guest (Add-ons di u sistema operativariu guest) hè un pacchetto di estensione installatu in u sistema operativariu invitu è ​​allarga i so capacità di integrazione è di interazione cù u OS (reale) di l'ospite.

Per esempio, i Add-ons ti permettenu di cunnessu una macchina virtuale à una rete vera, senza a quale hè impossibile scambiàle di file attraverso a creazione di cartelle condivise, è ancu l'accesso di virtualka a Internet.

Inoltre, l'Addizioni Invitati permette di cunnesse un driver video, chì vi permette di cambià a estensione di u schermu di a macchina virtuale attraversu l'applet "Personalizazione".

L'imagine incù l'addizioni hè inclusa in u pacchettu di distribuzione di VirtualBox, scaricatu da u situ ufficiale, ùn avete micca bisognu di scaricarlo.

Cunnessione di una immagine

Ci hè dui modi per montà una immagine.

U primu hè in l'impostazione di a macchina virtuale in u manager. A macchina deve esse chjapputa.
1. Selezziunà a macchina desiderata in a lista è cliccate "Personalizza".

2. Vai à la tabulazione "Carriers"selezziunate u discu virtuale di CD è cliccate nantu à l'icona di selezzione di l'immagine. Poi sceglite articulu "Selezziunate a immagine di u discu otticu".


3. In a finestra chì si apre, truvamu l'immagine di i add-ons. Si trova in a radice di u cartulare cun VirtualBox installatu.

4. L'immagine hè montata, avemu cumincià a macchina virtuale.

5. Aprite u cartulare "Computer" (In virtuale) è vede l'immagine montata.

Sta soluzione hè universale per cunnessione di immagini discu à macchine virtuale. Pò esse utule s'è cunnessu una immagine chì ùn face parte da u kit di distribuzione.

U secondu modu, più simplici, hè di cunnesse l'Addizioni Ospitaru direttamente da u menu di a macchina in esecuzione.

1. Vai à u menù "Dispositivi" è selezziunate l'elemento "Muntà l'immagine di u discu di i add-ons di l'ospite Guest".

Come in a versione precedente, l'immagine apparirà in a cartella "Computer" in virtualka.

Installazione

1. Aprite u discu montatu cù i add-ons è esegui u schedariu. VBoxWindowsAdditions. Ci sò dinò opzioni possibili: pudete eseguire u prugrammu universale, o selezziunate a versione, per u bisessu di u sistema operativu invitu.

2. In a finestra di installazione chì si apre, cliccate "Prossimu".

3. Sceglite un locu per installà. In stu casu, ùn cambemu micca.

4. Eccu una casella di spuntu in vacante accanto à "Supporto Direct 3D". Questu driver pò esse installatu solu in modu sicuru, perciò ùn fate casu chì a casella è cliccate "Install".

5. Durante l'installazione, una finestra si vende più volte chjamendu per confermà l'installazione di i driver. Inghjustà chì.

6. Una volta finita l'installazione, VirtualBox offre à riavvià a macchina. Chì ci vole à fà.

In stu prucessu d'installazione Aggiunte di VirtualBox Guest hè finitu. Ora pudete cambià a risoluzione di a schermata, creà cartelle cumunite è accede à Internet da una macchina virtuale.