E tabelle lunghe cù un gran numeru di righe sò assai inconustanti perchè anu necessariu scorrere in continuazione a folla per vede chì culunna di a cella risponde à u nome specificu di a sezione di direzzione. Benintesa, questu hè assai inconveniente, è u più impurtante, aumenta significativamente u tempu di u travagliu cù e tabelle. Ma, Microsoft Excel offre l'occasione di riparà l'intestazione di a tavula. Facemu capisce cumu fate.
Fissà a linea di cima
Sì l'intestazione di a tavula hè nantu à a linea di cima di u fogliu, è simpatica, cioè hè cusì una linea, allora, in stu casu, hè elementare a ripararona in modu solu. Per fà quessa, andate à la scheda "Vede", cliccate nantu à u "Pulsu di e zone di blocco", è selezziunate l'opzione "Fuisce a linea di cima".
Ora, quandu scorrendu versu u nastro, u testu di a tavula sarà sempre situatu nantu à a prima linea in u limitu di u schermu visibile.
Fissaggio cuscinetti cumpleti
Ma, un modu simile di riparazioni di i tappi in a tavula ùn funzeghja micca se l'intestazione hè complessa, cioè consiste in duie o più righe. In stu casu, per riparà l'intestazione, avete bisognu di risolve micca solu a linea di cima, ma a zona di a tavula di parechje linie.
Prima di tutti, selezziunate a prima cella à a sinistra, situata sottu l'intestu di a tavula.
In a stissa tabulazione "Vede", cliccate torna nantu à u bottu "Rispondi à e zone", è in a lista chì si apre, selezziunate l'elemento cù u nomu.
Dopu à quessa, l'intera area di u fogliu, situata sopra a cella seleziona, sarà riparata, chì significa chì l'intestazione di a tavula sarà ancu fissata.
Attaccà l'intestazione creendu una tavola intelligente
Spessu, l'intestazione ùn hè micca situata in cima à a tavula, ma leggermente più bassu, da a prima linea chì cuntene u nome di a tavula. In questu casu, hè finitu, pudete riparà l'intera area di u cappiu cù u nome. Ma, e linee fissate cù u nomu ripresentanu spaziu nantu à u schermu, cusì restringe a visione generale visibile di a tavula, chì ùn ogni muvimentu truverà pratice è razionale.
In stu casu, a creazione di a cosiddetta "tavola intelligente" hà. Per uttene stu metudu, l'intestazione di a tavula deve esse custruita da micca più di una riga. Per creà una "tavola intelligente", essendu in a scheda "Casa", selezziunate l'intera gamma di valori cun a capu, chì intendemu includere in a tavula. Quandu, in u gruppu di stili di attrezzi, cliccate nantu à u bottu Formatu cum'è Tabulu è in l'elenco di stili chì si aprenu selezziunu chiddu chì più ti piace.
Dopu, una finestra di dialogo apre aperta. Ind'è a gamma di cellule selezionata in precedenza da voi, chì serà inserita in a tavula. Se avete sceltu in maniera corretta, allora nunda hà da cambià. Ma sottu, assicuratevi di fà attenta à un ticchju accantu à u parametru "Tavula cù intestazioni". S'ellu ùn hè micca quì, allora avete bisognu di mettenelu manualmente, altrimenti ùn funzionerà micca à riparà u capuchon currettamente. Dopu à ciò, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Una alternativa hè di creà una tavula cù un intestu fissu in a scheda "Inserisci". Per fà quessa, andate in a tabulazione specifica, selezziunate a zona di u fogliu, chì diventerà una "tavola intelligente", è cliccate nantu à u bottinu "Tavola" nantu à a parte sinistra di u nastro.
In listessu tempu, a finestra di dialogo si aprirà cum'è l'usu di u metudu descrittu nanzu. L'azione in sta finestra deve esse eseguita esattamente cum'è in u casu precedente.
Dopu, dopu, si scorrerà versu u dirittu di a tavula hè spostatu à u pannellu cù e lettere chì indicanu l'indirizzu di e colonne. Dunque, a linea induve u situazione hè situata ùn hè micca fissata, ma, tuttavia, l'intestazione stessa sarà sempre davanti à l'occhi di l'utente, quantu ùn hà micca scorrutu a tavula.
Pin le intestazioni in ogni pagina à a stampa
Ci sò i casi in cui l'intestu deve esse riparatu in ogni pagina di u documentu stampatu. Dopu, quandu stampà una tavula cù più righe, ùn avete micca bisognu d'identificà colonne impurtate di dati, accumpagnendu cù u nomu in l'intestazione, chì si trova solu in a prima pagina.
Per riparà l'intestazione di ogni pagine à a stampa, andate in "Disposizione pagina". In a barra di strumentazione opzioni di i fogli, cliccate nantu à l'icona in a forma di una freccia obliqua, chì si trova in u angulu inferiu dirittu di stu blocu.
A finestra di opzioni di a pagina si apre. Avete bisognu di andà à la scheda "Foglio" di sta finestra, se sì in un altru tab Di fronte à u parametru "Stampa linee fine-à-fine in ogni pagina" bisogna inserire l'indirizzu di a zona di intestazione. Pudete fà un pocu più facilu, è cliccate nantu à u bottinu situatu à a destra di u modulu di entrata di dati.
Dopu, a finestra di configurazione di a pagina sarà minimizata. Avete bisognu, cù l'aiutu di u mouse, di u cursore à cliccà nantu à l'iniziale di a tavula. Dopu, fate di più cliccate nantu à u pulsante à a destra di i dati entrati.
Tornà à a finestra di configurazione di a pagina, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Cum'è si pò vede, visivamente ùn hè micca cambiatu in Microsoft Excel. Per vede à cumu si vederà u documentu in stampa, andate in la scheda "File". Dopu, andate à a sezione "Stampa". In a parte diritta di a finestra di prugramma di Microsoft Excel esiste una area di previsione di u documentu.
Scorri sente u documentu, vi assicemu chì l'intestazione di a tavula hè affissata in ogni pagina preparata per a stampa.
Comu pudete vede, ci sò diversi modi per riparà l'intestazione in a tavula. Quale di sti metodi da aduà dipende da a struttura di a tavula è da perchè dà bisognu di attracce. Quandu usu un intestu simplici, hè più faciule da aduprà a fila superiore di u fogliu; se l'intestazione hè multi-livello, allora avete bisognu di appiccicà a zona. S'ellu ci hè un nomu di tavulu o altre linee sopra l'intestu, allora in questo casu, pudete formattà a gamma di celle piena di dati cum'è una "tavola intelligente". In u casu quandu avete intenzione di stampà un documentu, sarà raziunale fissà l'intestazione nantu à ogni foglia di u documentu, cù a funzione di linea passante. In ogni casu, a decisione di aduprà un metudu specificu di consolidazione hè fatta individualmente.