Ùn pudete micca truvà gpedit.msc in Windows 10, 8 è Windows 7 - cumu si risolve?

Parechje di l'istruzzioni per a riparazione di prublemi è a configurazione di Windows cuntenenu gpedit.msc cum'è unu di i punti di lancio per l'editor di e regule di gruppu locale, ma qualchì volta dopu Win + R è digitendu u cumandamentu, l'utente riceve un missaghju chì dichiara chì gpedit. Se u nome hè specificatu è riprovà. " U stissu errore pò fà quandu si utilizanu qualchi prugrammi chì utilizanu l'éditor di e regule di gruppu locale.

In questa guida, una guida dettagliava cumu installà gpedit.msc in Windows 10, 8 è Windows 7 è risolite l'errore "Impussibile truvà gpedit.msc" o "gpedit.msc chì ùn hè micca trovu" in questi sistemi.

Di solitu, u motivu di l'errore hè chì a versione iniziale o iniziale di u sistema operativo sia installata in u vostru computer, è gpedit.msc (alias editor di regole di gruppu locale) ùn hè micca dispunibile in queste versioni di u sistema operativo. Tuttavia, tale limitazione pò esse eludita.

Cumu installà l'Editor di Politiche di Gruppi Locali (gpedit.msc) in Windows 10

Quasi tutte le istruzioni di installazione per gpedit.msc in Windows 10 Home and Home per la stessa lingua sò suggeriti per aduprà un prugrammu di installazione di terze parti (chì sarà descrittu in a prossima sezione di u manuale). Ma in 10-ke, pudete installà l'editor di e regule di gruppu locale è riparà l'errore "ùn pudete truvà gpedit.msc" cun l'utili di sistema integrati.

I passi sò:

  1. Crea un file BAT cu i cuntenuti seguenti (vede Cumu creà un schedariu bat).
  2. @echo off dir / b C: Assistenza di Windows Pacchetti Microsoft-Windows-GroupPolicy-ClientExtensions-Package ~ 3 * .mum> find-gpedit.txt dir / b C: Assistenza di Windows Pacchetti -GrupPolicy-ClientTools-Package ~ 3 * .mum >> find-gpedit.txt echo Ustanovka gpedit.msc per / f %% i in ('findstr / i. Find-gpedit.txt 2 ^> nul') do dism / in linea / norestart / add-package: "C: Assistenza di Windows Pacchetti %% i" echo Gpedit ustanovlen. pausa
  3. Fighjatu com'è amministratore.
  4. I componenti necessarii di gpedit.msc saranu installati da u salvamentu di Windows 10 component.
  5. Quandu l'installazione hè completa, riceverete un Editor di Politiche di Gruppi lucale nant'à u serviziu, ancu in a versione home di Windows 10.

Comu pudete vede, u metudu hè assai simplici è tuttu u vostru bisognu hè dighjà disponibile in u vostru sistema operativo. Purtroppu, u metudu ùn hè micca adatta per Windows 8, 8.1 è Windows 7. Ma per elli hè una opzione per fà u listessu (à propositu, hà da u travagliu per Windows 10, se per una ragione, u metudiu soprau ùn aghjusta micca).

Cume à risolve "Impossibile truvà gpedit.msc" in Windows 7 è 8

Se gpedit.msc ùn hè micca trovu in Windows 7 o 8, allora a ragione hè prubabilmente ancu in a casa o in edizione iniziale di u sistema. Ma a soluzione di nanzu à u prublema ùn funzionerà micca.

Per Windows 7 (8), pudete scaricà gpedit.msc cum'è un'applicazione di terza parte, stallala è ottene e funzioni necessarie.

  1. Nant'à u situ //drudger.deviantart.com/art/Add-GPEDIT-msc-215792914 scaricate l'archiu ZIP (u link di scarica hè nantu à a parte diritta di a pagina).
  2. Spacchite l'archive è esegui u schedariu setup.exe (tenendu cunnessu chì u schedariu di terza parte ùn hè micca sicuro, ùn possu micca garantisce a sicurezza, tuttavia, VirusTotal hè OK. Un rilevamentu hè probabilmente falsu è un rating eccellente).
  3. Se i componenti di .NET Framework 3.5 mancanu da u vostru computer, vi sarà ancu urdinatu di scaricà è installarli. Tuttavia, dopu l'installazione di u .NET Framework, l'installazione di gpedit.msc in u mo test mi hè apparutu perfettuata, ma in realtà i schedari ùn sò micca stati copiati - dopu à riavvia setup.exe tuttu hè andatu bè.
  4. Se avete un sistema di 64 bit, dopu a installazione, copia i file GroupPolicy, GroupPolicyUsers è gpedit.msc da a cartella Windows SysWOW64 in Windows System32.

Dopu à quellu, l'editor di e regule di gruppu locale travaglia in a vostra versione di Windows. U svantaghju di stu metudu: tutti l'elementi in u editore sò visualizzati in inglese.

Inoltre, pare chì in gpedit.msc, installatu in questu modu, solu i parametri di Windows 7 sò visualizati (a maggior parte di elli sò uguali in 8-ke, ma alcuni chì sò specifici per Windows 8 ùn sò micca visibili).

Nota: stu metudu pò dà à volte l'errore "MMC ùn hà micca pussutu creà un snap-in" (MMC micca pussutu creà u snap-in). Questu pò esse correzitu in u modu seguitu:

  1. Run di nuovo u installatore è ùn cerca micca u fermu in l'ultimu passu (ùn fate micca micca cliccà Finish).
  2. Andate à u C: Cartulare di Tempu di Windows
  3. Se u vostru computer hè Windows -32 32-bit, fate un clic destro nantu à u file x86.bat è selezziunate "Modifica". Per u 64-bit - listessu cù u file x64.bat
  4. In stu file, in ogni locu cambia% username%: f to
    "% username%": f
    (v. cioè aghjunghje quotazioni) è salvà u schedariu.
  5. Eseguite u schedariu bat mudificatu cum'è amministratore.
  6. Cliccate Finish in u installatore gpedit per Windows 7.

Hè tuttu, speremu, u prublema "Can't find gpedit.msc" hè statu piazzatu.