Installazione di Telegramma nantu à dispositivi Android è iOS

U populu messaggero di Telegram, sviluppatu da Pavel Durov, hè dispunibule da aduprà tutte e piattaforme - sia in u desktop (Windows, macOS, Linux), è nantu à u mobile (Android è iOS). Malgradu un spechju largu è una spagnola d'utenti in crisi, parechji anu ùn cunniscenu micca l'installazione, è cusì in l'articulu di oghje avemu da sapè cumu fà sta in i telefoni chì esistenu unu di i sistemi operativi più famosi.

Vedi ancu: Cumu installà Telegram in un computer Windows

Android

I pruprietari di smartphones è tablet sottu basatu nantu à OS Android relativamente aperta praticamente ogni applicazione, è i Telegrammi ùn sò micca un'eccezione, ponu installà sia cù u metudu ufficiali (è raccomandatu da l'urbanisti) è saltu sottu. U primu impegni à cuntattà Google Play Store, chì, per cunnosce, pò esse adupratu non solu nantu à un dispositivo mobile, ma dinò da qualsiasi browser di PC.

U secondu hè di cercà per se stessi a lima d'installazione in u furmatu di APK è a so installazione successiva direttamente in a memoria interna di u dispositivo. Pudete amparà più nantu à cum'è ognunu di sti metodi hè effettuatu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web, chì hè presentatu à u ligame sottu.

Leggi ancu: Installazione di Telegram in Android

Ùn raccomandemu micca di cunnuscite ancu altre metre possibili d'installazione di e applicazioni nantu à i telefoni intelligenti è i tablet cun un "robot verde" à bordu. Poi i materiali presentati sottu interessanu i proprietarii di telefoni intelligenti acquistati in Cina è / o orientate à u mercatu in stu paese, postu chì Google Play Market, è cun a tutti i servizii di a Good Corporation, hè solu assente.

Vede ancu:
Metodi per l'installazione di e applicazioni Android da u vostru telefonu
Metodi per l'installazione di e applicazioni Android da un computer
Installazione di i servizii di Google in un dispositivo mobile
Installà Google Play Store in un smartphone in Cinese

iOS

Malgradu a vicinanza di u sistema operativu mobile di Apple, i proprietarii di l'iPhone è di iPad anu ancu à dispunì almenu dui modi per stallà Telegram, applicabile à ogni altra applicazione. Approvatu è documentatu da u fabbricante hè solu unu - appella à l'App Store, - l'app store, preinstallatu in tutti i telefoni intelligenti è i tablet di a cumpagnia di Cupertino.

A seconda versione di l'installazione di u messaggero hè più difficiule di mette in opera, ma in i dispositivi morale obsoleti o sbagghiati hè u solu chì aiuta. L'essenza di st'avvicinazione hè di aduprà un computer è unu di i prugrammi specializati - un uttenu di marca iTunes o un analogu creatu da sviluppatori terzi - iTools.

Leggi ancu: Installazione di Telegram in dispositivi iOS

Conclusione

In stu picculu articulu avemu cullatu i nostri tutoriali separati, più dettagliati nantu à cume per installà Telegram messenger nantu à i telefoni intelligenti è tablet cun Android è IOS. Malgradu u fattu ch'elli ci sò dui o ancu di più opzioni per ognuna di sti sistemi operativi mobili per risolve u prublema, noi cunsigliu fermamente l'usu solu di u primu. L'installazione di l'applicazioni da u Google Play Store è l'App Store ùn hè micca solu l'approcciu appruvatu da solu di sviluppatori, ma dinò una garanzia chì u pruduttu ricevutu da u magazinu riceverà aggiornamenti regolari, tutti i tipi di riparazioni è miglioramenti funziunali. Speremu chì questu articulu sia statu utile per voi, dopu à a lettura, ùn ci hè più alcuna domanda. S'ellu ci hè qualchì, pudete sempre dumandassi in cumenti sottu.

Lege ancu: Istruzioni su cumu uttene Telegram in diversi dispositivi