Risolvendu u prublema di salvà in JPEG in Photoshop


I prublemi cù salvatà i file in Photoshop sò abbastanza cumuni. Per esempiu, u prugramma ùn salva micca i file in certi formati (PDF, PNG, JPEG). Questu pò esse à causa di vari prublemi, mancanza di RAM o opzioni di file incompatibili.

In questu articulu parleremu perchè Photoshop ùn vogliu salvà nisunu prublemi in format JPEG, è cume di scunfighja cù stu prublema.

Risolvendu u prublema cù salvu in JPEG

U prugramma hà parechji schemi di culore à visualizzare. Salvà à u furmatu desideratu Jpeg solu in certi di elli.

Photoshop salva u furmatu Jpeg immagini cù schemi di culore RGB, CMYK è scala di grigi. Altri schemi cù u formatu Jpeg incompatibile.

Inoltre a possibilità di salvà in stu furmagliu hè influenzata da u prufessu di bit di a presentazione. Se u parametru hè differente da 8 bit per canalepoi in a lista di formati dispunibuli da salvà Jpeg assente assente.

Conversione in un schema di culori incompatibile o prufonda di bit pò verificà, per esempiu, quandu utilizanu diverse azzioni destinate à l'elaborazione di e foto. Alcune di esse, scritte da prufiziunali, ponu cuntene operazioni cumplette, durante chì tale cunquista hè necessariu.

A soluzione hè semplice. Hè necessariu trasferisce a maghjina à unu di i schemi di colore compatibili è, se hè necessariu, cambia a profondità di bit à 8 bit per canale. Nantu à a maggior parte di i casi, u prublemu deve esse risoltu. Altrimenti, vale a pensà chì Photoshop ùn funziona micca correttamente. Forse pudete aiutà à reinstallà u prugramma.