Ricerca e installà i driver per ASUS X550C laptop

A cunnessione sicura di nodi di rete è u scambiu di informazioni trà i soi hè direttamente legatu à e porte aperte. A cunnessione è a trasmissione di u trafficu si faci da un portu specificu, è s'ellu hè chjusu in u sistema, hè impossibile fà un tale prucessu. Per questo, certi utilizatori sò interessati à trasmette unu o più numeri per adattà a interazione di i dispositivi. Oghje mostreremo cumu si faci a attività in i sistemi operativi basati nantu à u kernel Linux.

Porti aperti in Linux

Benchè in parechje distribuzioni, per difettu, ci sia un strumentu di gestione di rete integratu, eppo tali soluzioni spessu ùn permette micca di personalizà perfettamente l'apertura di porti. L'istruzzioni in st'articulu basanu nantu à una applicazione aggiuntiva chjamata Iptables - una soluzione per edità e impostazioni di firewall aduprendu diritti di superusuario. In tutte e build di l'OS in Linux, funziona uguale, eccettu chì u cumandatu da installà hè differente, ma parlemu quì sottu.

Se vulete sapè chì portu sò già chjamate nantu à u vostru computer, pudete aduprà l'utilità di a console incorporata o addizionale. L'instrumentazione dettagliata per a ricerca di l'infurmazioni necessarie si trovanu in u nostru altru articulu, cliccendu nantu à u ligame chì seguitu, è procedemu à una analisi passo-passo di l'apertura di porti.

Per saperne di più: Vede i porti aperti in Ubuntu

Passu 1: Installà iptables è vede e regule

L'utility iptables ùn hè micca primu parte di u sistema operativu, per chì ci vole à stallà sè da u repository ufficiale, è allora cuntenite per e règule è modificate in ogni modu. L'installazione ùn hà tantu tempu è hè fatta in una cunsumula standard.

  1. Aprite u menu è currite "Terminal". Questu pò esse fattu ancu cù a hotkey standard. Ctrl + Alt + T.
  2. In e distribuzioni basate nantu à a lista di Debian o di Ubuntusudo apt install iptablespurtà a installazione, è in fabbriche basate in Fedora -sudo yum installà iptables. Dopu avè inseritu, pressa a tasca Enter.
  3. Activate i diritti di u superusu scrivendu a password per u vostru contu. Per piacè, avà a nota chì i caratteri ùn sò micca visualizzati durante l'entrata, quessa hè fatta per a sicurezza.
  4. Aspettate chì l'installazione sia finita è chì sia sicuru chì l'utile hè attivu cundutendu u listinu di reguli standard, abilendusudo iptables -L.

Comu pudete vede, u cumandamentu ora compare in a distribuzioneiptablesresponsabile di a gestione di l'utilità cù u nomu Ancu una volta si ricorda chì questu strumentu travaglia da i diritti di superusu, per cui a stringa deve cuntene u prefissusudo, è solu dopu i valori è l'urdinazioni restanti.

Passu 2: Abilita di Scansione di dati

Nisunu portu ùn funziunà micca normalmente se l'utile previne u scambiu di informazioni à u livellu di e so regule di firewall. Inoltre, a mancanza di regule necessarie in futuro puderà cagionà l'apparenza di diversi errori durante l'inoluzione, cusì vi vutaghju vivamente di seguità sti passi:

  1. Assicuratevi chì ùn ci sia micca regole in u schedariu di configurazione. Hè megliu a registrà immediatamente u mandatu per sguassarli, è pari à quessu:sudo iptables -F.
  2. Ora aghjunghje una regula per i dati di input nantu à u computer locale ponendu inserendu a lineasudo iptables -A INPUT -i lo -j ACCEPT.
  3. A propositu di u listessu comando -sudo iptables -A OUTPUT -o lo -j ACCETTO- hè responsabile di a nova regula per l'invio di informazioni.
  4. Rimane solu per assicurà l'interazione normale di e regole sopra cullate affinchì u servitore pò trasmette indietro i pacchetti. Per questo, avete bisognu di divulgà e nuove cunnessioni, è quelle vecchie - da permette. Questu hè fattu cùsudo iptables -A stato di INPUT -m - state ESTABLISHED, RELATED -j ACCEPT.

Grazie à i parametri sopra elencati, avete fornitu u mandatu è l'invite currette di dati, chì vi permetteranu di interagisce facilmente cù u servitore o un altru computer. Ùn restu chì aprà i porti à traversu chì a stessa interazione sarà fatta.

Passu 3: Aprite i porti richiesti

Ci sò ancu abbastanza familiarità cù u modu in cui e nuove regole sò aghjunte à a configurazione di iptables. Ci sò parechji argumenti à aprite certi porti. Analizzate questu prugramma cù u esempiu di porti famosi numerati 22 è 80.

  1. Avviate a console è inserisci i dui cumandamenti unu à l'altru:

    sudo iptables -A INPUT -p tcp --dport 22 -j ACCEPT
    sudo iptables -A INPUT -p tcp --dport 80 -j ACCEPT
    .

  2. Verificate oghje a lista di reguli per assicurà chì i porti anu stati trasmessi cù successu. Aduprate per sta cumanda già cunnisciuta.sudo iptables -L.
  3. Pudete dà un aspettu di lettura è visualizà tutti i dettagli usando un argumentu addiziunale, allora a linea sarà quì:sudo iptables -nvL.
  4. Modificare a politica à a via standardsudo iptables -P INPUT DROPè pudete arricà di travaglià fra nodi.

In u casu quandu l'amministratore di u computer hà già fattu e so regole per l'utellu, hà urdinatu a caduta di i pacchetti à l'approcciu à un puntu, per esempiu, persudo iptables -A INPUT -j DROP, ci vole à aduprà un altru comando sudo iptables:-I INPUT -p tcp --dport 1924 -j ACCEPTdove 1924 - numero di portu. Hà aghjunta a porta necessaria à l'iniziu di u circu, è allora i pacchetti ùn sò chettati.

Allora pudete scrive tutta a stessa lineasudo iptables -Lè assicuratevi chì tuttu sò messe in modu ghjustu.

Ora sapete cumu i porti in i sistemi operativi Linux sò inoltranti da l'esempiu di l'uternità addizionale Iptables. Ti cunsiglii di tene un ochju nantu à e linee chì sò apparse in a console nant'à a penetrazione di cumandamenti, questu aiuterà a rilevà ogni errore è cumincià subitu subitu.