A creazione di una rete di casa in Windows 10


A casa LAN hè un strumentu assai pratiziunu chì vi permette di facilità u travagliu di trasferisce i schedari, di cunsumà è di creà cuntenutu. Questu articulu hè dedicatu à a procedura di creazione di una casa "lokalki" basata nantu à un computer chì serve Windows 10.

Stadi di creazione di una rete di casa

A procedura per a creazione di una rete di casa hè eseguita in fasi, cumincendu da l'installazione di un novu gruppu di casa è finisce per istituendu l'accessu à cartelle individuali.

Stage 1: Creazione di un gruppu in casa

A creazione di un novu HomeGroup hè a parte più impurtante di l'istruzione. Avemu già riesaminatu stu prucessu di creazione in dettaglio, cusì seguite e istruzioni in l'articolo à u ligame sottu.

Lezione: Installazione di una rete locale in Windows 10 (1803 è altru)

Questu operazione deve esse fatta nantu à tutti i computer chì sò destinati à esse aduprati in a stessa rete. S'ellu ci hè automobili chì eseguu u G7, sta guida vi aiuta.

Ulteriori: Cunnessione à un gruppu cumpartitu in Windows 7

Semu dinò una nuance importante. Microsoft travaglia costantemente à migliorà l'ultime Windows, è cusì spessite spessu in aggiornamenti, riprisentà certi menù è certi finestra. In l'attuale à l'invenzione di sta versione scritta di i "decine" (1809), a procedura per creà un gruppu di travagliu guarda cum'è discu sopra, mentre in e versioni sottu 1803 tuttu accade diversamente. In u nostru situ hè presente un manuale adupratu per l'utenti di sti varianti di Windows 10, ma avemu comunque a suggerisce l'aggiornamentu appena possibile.

Leggi più: Creà un gruppu in Windows 10 (1709 o inferiore)

Stage 2: Configurazione di a ricunniscenza di a rete da i computer

Una fase ugualmente impurtante di a procedura descritta hè a configurazione di a scuperta di rete in tutti i dispositivi di u gruppu di casa.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" in ogni modu pratice - per esempiu, truverete "Cerca".

    Dopu avè caricatu a finestra di cumpunente, seleziona una categoria. "Rete è Internet".

  2. Selezzi un item "Rete è Spartizione".
  3. In u menù in u clicchjettu à sinistra, cliccate nantu à u ligame. "Modificare e opzioni di cumparazione avanzate".
  4. Tick ​​Taglii "Abilita scoperta di rete" è "Abilita Spartizione di File è Stampa" in ognuna di i profili dispunibili.

    Assicuratevi dinò chì l'opzione hè attiva. "Cumpartite cartelle pubbliche"situatu in un blocu "Tutti i rete".

    Dopu, avete bisognu di configurà l'accessu senza una password - per parechji dispositivi questu hè criticu, ancu s'ellu si viola una sicurezza.
  5. Salvà e impostazioni è ripartite a macchina.

Stage 3: Fornisce l'accessu à i singuli schedari è cartulari

L'ultima tappa di a procedura descritta hè l'apertura di l'accessu à certi directory in u computer. Questu hè una operazione semplice, chì si supera in larga è cù l'azione già menzionata sopra.

Lezione: Sharing Folders in Windows 10

Conclusione

A creazione di una rete di casa basata nantu à un computer chì esegue Windows 10 hè un travagliu faciule, soprattuttu per un utilizatore sperimentatu.