Importa i segnalatori in u navigatore Opera

I segnalatori di navigatore sò aduprati per un accessu rapidu è pratiziu à e vostre pagine web preferite è importanti. Ma ci sò casi quandu avete bisognu di trasferisce da altri navigatori, o da un altru computer. Quandu reinizerà u sistema operativu, parechji utilizatori ùn vogliono micca perdere l'indirizzi di e risorse frequentate. Facemu capisce cumu importu i preferiti di u navigatore Opera.

Importa i segnalatori da altri navigatori

Per importà i segnalatori da altri navigatori situati nantu à u stissu computer, aprite u menu principale di l'Opera. Cliccate nantu à una di e voci di menù - "Altri strumenti", e poi andate in a sezione "Importazione di segnalibri è impostazioni".

Di fronte à noi si apre una finestra per e quali pudete importà i segnalibri è alcune impostazioni da altri navigatori in Opera.

Da u listinu in goccia, selezziunu u navigatore da cui vulete trasferisce i segnalibri. Questu pò esse IE, Mozilla Firefox, Chrome, Opera versione 12, un file speciale di cuntrastu HTML.

Se vulemu importà solu segnalibri, dopu cunnessione di tutti i punti di l'importazione: storia di e visite, password salvate, cookies. Una volta sceltu u navigatore desideratu è hà fattu una selezzione di u cuntenutu importatu, cliccate nantu à u bottinu "Importa".

Iniziò u prucessu d'importazione di segnalibri, chì, tuttavia, passa prontu. Quandu l'importu hè finita, una finestra pop-up apparisce, chì dice: "I dati è l'impostazioni selezionate sò stati importati cù prughjettu." Cliccate nantu à u bottinu "Finish".

Andà à u menu di segnalibri, pudete vede chì ci hè una nova cartella - "Segnalibri importatu".

Trasferisce i segnalatori da un altru computer

Ùn hè micca stranu, ma a trasmissione di i segnalibri à un'altra copia di l'Opera hè assai più difficilu chè di fà quì da altri navigatori. Attraversu l'interfaccia di u prugramma da fà a procedura hè impossibile. Dunque, avete a copia u luggeru di segnalibri manualmente, o fà cambiamenti aduprendu cù un editor di testu.

In a nova versione di Opera, u più spessu u luggeru di segnalibri hè situatu in C: l'utenti AppData Roaming Opera Software Stable. Aprite questu cartulare cù qualchì gestore di file, è cerca u file di Segnalibri. Ci pudemu esse parechji file cù stu nome in a cartella, ma avemu bisognu di un file chì ùn hà estensione.

Dopu avemu trovu u schedariu, li copiamu in un drive flash USB o in un altru supportu amovibile. Dopu, dopu a reinstallazione di u sistema, è stallà a nova Opera, copia una libbra di Segnalibri cun a rimpiazzata in u listinu cartulare induve l'aghju truvatu.

Dunque, quandu reinettate u sistema operativu, tutti i vostri segnalatori saranu salvati.

In un modu simile, pudete trasferisce i segnalibri trà navigatori Opera situati in diversi computer. Solu hè necessariu tene in considerazione chì tutti i segnalatori posti in precedenza messi in u navigatore sò rimpiazzati da quelli importati. Per impedisce ch'ellu accade, pudete aduprà un editor di testu (per esempiu, Notepad) per aprire un file di segnalibri è copiare u so cuntenutu. Poi aprite u file di Segnalibri di u navigatore in cui immineremu i segnalibri, è aghjunghje u cuntenutu copiatu.

Hè veramente, cumportate correttamente sta procedura per chì i segnalibri sò visualizati correttamente in u navigatore, micca tutti l'utenti pò. Allora, avemu raccomandatu di ricorrerete solu à questu cum'è ultima risorsa, postu chì ci hè una alta probabilità di perde tutti i vostri segnalatori.

Importa i segnalatori cun l'estensioni

Ma ci hè veramente nisuna manera sicura per importà segnalatori da un altru navigatore Opera? Ci hè un tali metudu, ma ùn hè micca effettuata cù l'utili integrati di u navigatore, ma per l'installazione di una estensione di terza parte. Stu add-on si chjama "Importu è Esporta" di Bookmarks.

Per installà, andate da u menu principale di l'Opera à u situ ufficiale cù addizioni.

Inserite l'espressione "Importanti è Esportai di Bookmarks" in a casella di ricerca di u situ.

Turning à a pagina di sta estensione, cliccate nantu à u bottinu "Add to Opera".

Dopu u installazione di u cumunamentu, l'icona di Importazione è Esporta di i Marcatori compare in a barra di strumenti. Per cumincià à travaglià cù l'estensione, cliccate nantu à sta icona.

Una nova finestra di navigatore si aprite cù strumenti per importà è esportà segnalibri.

Per esportà i segnalibri di tutti i navigatori in questu computer in formato HTML, cliccate nantu à u pulsante "EXPORT".

Formatu file Bookmarks.html. In u futuru, sarà pussibule micca importà questu in Opera nant'à stu computer, ma dinò tramite mezi di cullabre ammissibili, aghjunghje à i navigatori in altri Pc.

Per importà i segnalatori, cioè aghjunghje à quelli esistenti in u browser, prima di tuttu, avete bisognu cliccà nantu à u "Pulsu Select".

A finestra s'hè aperta quì avemu da truvà u file di Segnalibri in u format HTML chì fù prima scaricatu. Dopu avemu trovu u schedariu cù i segnalibri, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Apri".

Poi, cliccate nantu à u bottinu "IMPORT".

Cusì, i segnalibri sò importati in u nostru navigatore Opera.

Cum'è si pò vede, l'importazione di segnalibri in Opera da altri navigatori hè assai più faciule ch'è da una istanza di Opera à un'altra. Tuttavia, ancu in tali casi, ci sò modi per risolve u prublema, trasferendu manualmente i segnalatori, o usando le estensioni di terze parti.