Crystal TV 3.1.760

Tra i vari operatori Excel, a funzione si distingue per e so capacità. OSTAT. Permette di visualizzare in a cella specifica u restu di dividendu un numeru per un altru. Scopri più cumu questa funzione pò esse applicata in pratica, è descrivite e sfumature di u travagliu cun.

Applicazione di l'uperazione

U nomu di sta funzione deriva da u nome abbreviatu di u termine "restu di a divisione". Questu operatore, chì appartene à a categoria di matematica, ti permette di visualizzare a parte residua di u risultatu di a divisione di numeri in a cella specifica. In listessu tempu, a parte sana di u risultatu ùn hè micca specificata. Se a divisione hà utilizzatu valori numerici cù un segnu negativu, allora u risultatu di a trasfurmazione sarà visualizatu cun u segnu chì avete avutu. A sintassi di sta dichjarazione hè u seguitu:

= OST (numero; divisore)

Comu pudete vede, l'espressione hà solu duie argumenti. "Numero" hè un dividendu scrittu in espressione numerica. U secondu argumentu hè un divisore, cumparisce da u so nome. Hè l'ultima di quelli chì determina u segnu chì u risultatu di a trasfurmazioni sarà restituitu. L'argumenti ponu esse numeri numerichi o riferimenti à e cellule in cui sò contenute.
Considerà parechje opzioni per espressioni introduttive è i risultati di divisione:

  • Espressione introduttiva

    = REMA (5; 3)

    Risultato: 2.

  • Espressione introduttiva:

    = OSTAT (-5; 3)

    Risultato: 2 (postu chì u divisore hè un valore numericu pusitivu).

  • Espressione introduttiva:

    = OSTAT (5; -3)

    Risultato: -2 (da u divisore hè un valore numericu negativu).

  • Espressione introduttiva:

    = OSTAT (6; 3)

    Risultato: 0 (Da, 6 on 3 spartutu senza restu).

Un esempiu di utilizà l'operatore

Ora, in un esempiu concretu, cunsideremu e nuance di l'applicazione di questu operatore.

  1. Aprite u classeur di Excel, selezziunate a cella induve chì hè u dirittu di u prucessu di dati è cliccate nantu à l'icona. "Inserisci funzione"postu vicinu à a barra di formula.
  2. L'attivazione hè fatta Maestri di funzioni. Move a categoria "Matematica" o "Lista alfabetica completa". Sceglite un nome "OSTAT". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK"sistematu in a metà inferiore di a finestra.
  3. A finestra d'argumentu inizia. Essa hè costituita da duie campi chì risponde à l'argumenti descritti da noi appena sopra. In u campu "Numero" inserite un valore numericu chì sarà divisibile. In u campu "Divider" inserite u valore numericu chì sarà un divisore. Come argumenti, pudete ancu inserì riferimenti à e cellule in cui sò situati i valori specificati. Quandu tutte e informazioni sò specificate, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Dopu l'ultima azzione hè stata fatta, u risultatu di l'elaborazione di dati da l'operatore, chì hè, u restu di dividendu i dui numeri, hè visualizatu in a cella chì noi annunziati in u primu paragrafo di stu manuale.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Cum'è si pò vede, l'operatore studiatu faci abbastanza facili da riportà u restu di a divisione di numeri in una cella pre-specificata. In questu casu, a prucedura hè effettuata secondu e listessa ligule generale cum'è per altre funzioni di Excel.