Telecomandi di un computer cù TeamViewer

Prima di l'avvenimentu di i prugrammi di l'accessu à distanza in u desktop è in a gestione di l'ordinatore (oltre à e reti chì permettenu ch'ellu sia fattu à una velocità accettabile), aiutà amici è famiglia solu soluzione i prublemi cù l'urdinatore dighjà chjamà ore di conversazioni chì tentanu spiegà qualcosa o scopre chì cuntene sempre cù u computer. In questu articulu parleremu nantu à cum TeamViewer, un prugramma di cuntrollu da un computer à distanza, risolve u prublema. Vede ancu: Cumu cuntrullà un computer à distanza da un telefonu è un tablet, Usendu Microsoft Remote Desktop

Cù TeamViewer, pudete cunnesse remotamente à u vostru computer o al computer di l'altri per risolve un prublemu o per altri scopi. U prugramma sustene tutti i principali sistemi operativi - sia per desktop sia per dispositivi mobili - telefoni è tablet. U computer da cui vulete cunnessu à un altru urdinatore deve avè a versione cumpleta di TeamViewer installata (ci hè ancu una versione di Supportu Rapidu TeamViewer chì supporta solu a cunnessione in entrata è ùn hà bisognu di stallazione), chì pò esse scaricatu gratuitamente da u situ ufficiale // www.teamviewer.com / ru /. Dunque, si puderà notà chì u prugramma hè solu per u usu di u persunale - so.e. in casu chì u utilizzi per scopi micca cummercianti. Pò dinò esse pratticu di revisione: u megliu software libaru per a gestione di l'ordinatore à distanza.

Aggiornamentu u 16 di lugliu di u 2014.Prufessi impiegati di TeamViewer presentavanu un novu prugramma per l'accessu à u desktop à distanza - AnyDesk. A so principale differenza hè a so vittura assai alta (60 FPS), ritardi minimi (circa 8 ms) è tuttu ciò senza necessità di riduce a qualità di u cuncepimentu graficu o a risoluzione di a schermata, chì a prugramma hè adatta per u travagliu da parte à un computer à distanza. AnyDesk Review.

Cumu scaricà TeamViewer è installate u prugramma in u vostru computer

Per scaricà TeamViewer, cliccate nantu à u link à u situ ufficiale di u prugramma chì aghju sopra e cliccate "Free Full Version" - a versione di u prugramma addetta à u vostru sistema operativu (Windows, Mac OS X, Linux) sarà scaricata automaticamente. Se per una ragione perchè ciò ùn funziona, allora pudete scaricà TeamViewer cliccendu "Download" in u menù superiore di u situ è ​​sceglie a versione di u prugramma chì avete bisognu.

L'installazione di u prugramma ùn hè micca difficiule. A sola cosa hè di clarificà un pocu l'articuli chì venenu in a prima schermata di l'installazione di TeamViewer:

  • Installazione - installate solu a versione cumpleta di u prugramma, in futuro puderete aduprà per cuntrullà un computer à distanza, è ancu configuratu per chì pudete cunnessu à stu computer da qualsiasi situazione.
  • L'installazione è dopu a gestisce stu computer à distanza hè u listessu di l'elemento precedente, ma a configurazione di una cunnessione à distanza da stu computer si faci durante l'installazione di u prugramma.
  • Start unicamente - ti permette di lanciare TeamViewer per cunnessu cun altru o u vostru computer una volta, senza installà u prugramma nantu à u vostru computer. Questu articulu hè adatto per voi, se ùn avete micca bisognu di a capacità di cunnesse à u vostru computer à distanza in qualunque tempu.

Dopu avè installatu u prugramma, vedi a finestra principale, chì cuntene u vostru ID è password - sò necessarie per gestisce u computer attuale da fatti. In a parte diritta di u prugramma ci sarà un campu nudu "Partner ID", chì vi permette di cunnesse à un altru computer è di cuntrullallu à distanza.

Configurazione di l'accessu cuntrullatu in TeamViewer

Inoltre, se durante l'installazione di TeamViewer avete selezionatu l'elementu "Installazione per cuntrullà questu computer à distanza", apparirà a finestra di l'accessu incontrollatu, cù cui pudete configurà i dati statichi per accede specificamente à stu computer (senza quessa impostazione, a password pò esse cambiata dopu à ogni lanceru di u prugramma ). Quandu hè configuratu, vi sarà dumandatu per creà un account gratuitu nantu à u situ TeamViewer, chì vi permetterà di mantene un elencu di i computer cun lucrava, si cunnessa velocemente à elli, o cumporta messaggistica istantanea. Ùn aduprà micca un cuntrattu, perchè sicondu osservazioni persunali, in u casu chì ci sò assai computer in a lista, TeamViewer pò smetterà di funziunà, presuntamente per u scopu di u cummercializiu.

Cuntrollu di l'ordinatore per aiutà l'utente

L'accessu remoto à u desktop è u computer in generale hè a funzione più usata di TeamViewer. Più spessu, ci vole à cunnesse à un client chì hà un modulu di Supportu Rapidu TeamViewer caricatu, chì ùn necessite di stallazione è chì hè faciule d'usu. (QuickSupport funziona solu in Windows è Mac OS X).

TeamViewer Quick Support main window

Quandu l'utente scarica QuickSupport, sarà abbastanza per ellu di cuminciare u prugramma è vi informarà di l'ID è di a password chì mostra. Avete ancu bisognu di inserite u vostru ID partner in a finestra principale di TeamViewer, cliccate nantu à u pulsante "Connessa à u partner", è poi inserite a password chì u sistema chiede. Dopu avè a cunnessione, vedite u desktop di l'ordinatore remote è pudete fà tutte l'azione necessaria.

Finestra principale di u prugramma per u cuntrollu à distanza di u computer TeamViewer

Simili, pudete cuntrullà a distanza u vostru computer in cui hè installata a versione cumpleta di TeamViewer. Se ponite una password personale durante l'installazione o in l'impostazioni di u prugramma, allora, puru chì u vostru computer sia connessu à Internet, pudete accede da qualsiasi altru computer o dispositivo mobili chì serve da TeamViewer.

Altre funzioni di TeamViewer

In più di u cuntrollu di l'ordinatore à distanza è l'accessu di desktop, TeamViewer pò esse usatu per fà webinars è simultaneamente furmatu parechji utilizatori. Per fà quessa, usa a scheda "Conferenza" in a finestra principale di u prugramma.

Pudete cuminciare una cunferenza o cunnessu à una existente. Durante a conferenza, pudete mostrà à l'utenti u vostru desktop o una finestra separata, è ancu permessu di fà operazioni in u vostru computer.

Quessi sò ghjustu alcuni, ma micca tutti, l'occasioni chì TeamViewer prevede assolutamente libaru. Hà parechje altre funzioni - trasferimentu di file, installazione di una VPN tra dui computer, è assai di più. Quì mi sò solu descrittu brevemente alcune di e funzioni più popolari di stu software per a gestione di l'ordinatore à distanza. In unu di l'altri articuli mi discuterà alcuni aspetti di aduprà stu prugramma in più dettu.