Cumu abilità a percentuale di ricarica in iPhone

Ùn hè micca segretu chì per parechji monitoru a ottimale hè una risoluzione di schermi diversa, chì indica u numaru di punti in u display. A più grande u valore, u megliu hè a maghjina. Ma, purtroppu, micca tutti i monitor ponu supporta bè in a manu ad alta risoluzione. In più, certi utenti anu abbassi deliberatamente per fà una migliore prestazione di l'ordinatore invece di bella grafica. A cambia ancu stu parametru hè necessariu per fà una numerosa attività specifica. Vedemu cume configurà a risoluzione in Windows 7 in diversi modi.

Cume per cambià a risoluzione

Tutti i metudi dispunibili per cambià quest'attualità à Windows 7 pò esse spartiti in trè gruppi:

  • L'utilizazione di software di terze parti;
  • Utilizà a scheda video di software;
  • L'utilizazioni di l'utili nant'à u sistema operativu.

In listessu tempu, ancu quandu utilizanu i metti cù strumenti di integrazione di u sistema operativo, pudete usà diverse opzioni di azzioni. Parlemu nantu à ognunu di elli in più dettallu.

Metudu 1: Screen Resolution Manager

Prima di tutti, cunsiderate l'usu di prugrammi di terze parti per risolve u prublema postu in stu articulu pè utilizà l'esempiu di l'applicazione Gestore risoluzione di u schermo.

Scaricà Screen Resolution Manager

  1. Dopu avè scaricatu u file di installazione di Screen Resolution Manager, u prugramma deve esse installatu. Per fà quessa, eseguite u installatore. A finestra di benvenuta si aprirà. Appughjà in essa "Prossimu".
  2. Dopu, a finestra d'accordu di licenza lancia. Eccu quì ci vole à piglià si stalla u switch à "Sò accettatu l'accordu". Poi premete "Prossimu".
  3. Dopu, una finestra s'hè aperta quì ind'è a locazione di u schedariu eseguibile di u prugramma installatu. A menu chì ùn ci hè una ragione particulare, sta cartulare ùn hà micca da cambià, allora ghjustu à preme "Prossimu".
  4. In a prossima finestra, pudete cambià u nome di l'icona di u prugramma in u menù "Start". Ma, ancu, per nessuna raghjale particulare ùn hà sensu. Cliccate "Prossimu".
  5. Dopu à quessa, una finestra si apre, induve e tutti i dati entrati in precedenza sò riassunti. Se vulete cambià qualcosa, cliccate "Torna" è edite u. Se sì in tuttu soddisfatta di tuttu, allora pudete andà à l'installazione di u prugramma, per chì avete duvutu cliccà "Install".
  6. U procedura di installazione Screen Resolution Manager hè eseguita.
  7. Dopu à a fine di u prucessu specificatu, una finestra si apre in cui hè segnalatu chì l'installazione hè stata cumpletata cù successu. Avete appena pressione di u pulsante "Finish".
  8. Comu pudete vede, u prugramma ùn dà micca a capacità di cuminciare automaticamente dopu a stallazione. Allora avete da lanciari manualmente. Ùn ci sarà alcun restrittu nant'à u desktop, cusì seguite queste raccomandazioni. Cliccate u pulsante "Start" e sceglite "Tutti i prugrammi".
  9. In a lista di prugrammi, cercate a cartella "Screen Resolution Manager". Amministra. Dopu cliccate nantu à u nome "Configure Manager risoluzione schermo".
  10. Dopu, una lancia hè lanciata in cui avete bisognu di andà sia à l'intrusu di u còdice di licenza, cliccendu nantu à "Sblocca", o aduprà a versione free per sette ghjorni cliccendu "Pruvate".
  11. A finestra di prugramma si apre, induve pudete cambiate direttamente a risoluzione di u schermu. Avemu bisognu di un blocu per u nostru scopu. "Impostazioni di u schermu". Verificate a casella accantu à l'elemento. "Averisce a risoluzione di l'ispugna selezionata quandu u log on". Assicuratevi chì in u campu "Schermu" Era u nome di a carta di video attualmente aduata nantu à u vostru computer. S'ellu ùn hè micca u casu, selezziunate a scelta desiderata in a lista. Se a vostra carta di video ùn hè micca visualizzata in a lista, cliccate puru u pulsante "Identify" per a procedura di identificazione. Poi, trascinendu u cursore "Risoluzione" A sinistra o a diritta, selezziunu a risoluzione di u schermu chì vede bene. Se vulete, in u campu "Frequenza" Pudete ancu cambià a frequenza di rinfrescamentu di u schermu. Per applicà e impostazioni, cliccate "OK".
  12. Poi riavvi a computer. Se aduprate a versione di prova di u prugramma, dopu à u reiniziziu, a finestra di schermata iniziale torna aperta. Cliccate u pulsante "Pruvate" è a schermata sarà piazzatu per a risoluzione precedentemente selezionata.
  13. Ora, se vulete cambià a risoluzione prossima volta aduprendu u Gestore di risoluzione di u Screen, sarà molto più faciule per fà ciò. U prugramma hè prescrittu in a autorunata è hè in cundizioni di furmatu. Per fà ajusti, andate solu à u piazzale è cliccate à dirittu cliccate (PKM) da a so icona in forma di monitor. Una lista di opzioni di risoluzione di u monitor si aprite. S'ella ùn hà l'opzione desiderata, allora spostate u cursore nantu à l'elemento "Più ...". Una lista supplementare aprirà. Cliccate nantu à l'elemento desideratu. L'accessibilità à a schermata cambierà subitu, è sta volta ùn avè ancu à riavvià u computer.

I principali svantaghji di stu metanu hè chì l'usu liberu di u prugramma Manager di risoluzione di u Screen hè limitatu à solu una settimana. In più, questu applicazione ùn hè micca Russificata.

Metudu 2: PowerStrip

Un altru prugramma di terze parti, cù u quale pudete risolve u prublema, hè PowerStrip. Hè assai più putente di quellu precedente è hè specializatu soprattuttu in l'overclock di una scheda video è cambendu i so vari parametri, ma permette ancu di risolve u prublema postu in stu articulu.

Scaricate PowerStrip

  1. L'installazione di Power Strip hà parechje funzioni, perchè hà u sensu di mette in opera cun più in dettu. Dopu avè scaricatu è hà lanciatu u schedariu di installazione, a finestra di accettamentu di licenza apre in prontu. Per accettà lu, selezziunate a casella accanto à "Sò accettatu cù i termini di a sopra citazione". Poi cliccate "Prossimu".
  2. Dopu à quessa, una lista di sistemi operativi supportati è di carte video si apre. Hè raccomandatu di vede in anticipu se ci hè un nome di u vostru sistema operativo è una scheda video in a lista per ùn installà micca l'utilità in vanità. Devu dì subitu subitu chì PowerStrip supporti sia le versioni 32-bit è 64-bit di Windows 7. Cusì, u pruprietario di questu OS pò verificà solu a presenza di una scheda video in a lista. Se truvate i parametri richiesti, cliccate nant'à "Prossimu".
  3. Poi aprisce una finestra in cui hè specificatu u directory di stallazione di u prugramma. Per difettu ci hè una cartella. "PowerStrip" in u directory generale di u prugramma nantu à u discu C. Ùn hè micca raccomandatu di cambià stu parametru, a menu di particolari motivazioni. Appughjà "Start" avà da fà a procedura di stallazione.
  4. A pratica di stallazione hè in scansione. Dopu à quessa, una finestra si apre in cui vi si dumanda s'è vo vulete aghjunghje alcune voci addizionali à u registru di Windows per u funziunamentu più correttu di u prugramma. Per fà quessa, cliccate "Sì".
  5. Allora una finestra si apre in cui pudete adattà a visualizzazione di icone di utilità in u menù "Start" è nantu à "Desktop". Questu pò esse fattu chjarendu o unchisking caselli. "Crea un gruppu di prugrammi PowerStrip in u menu Start" per u menù "Start" (attivatu per difettu) è "Pone una scorcia per PowerStrip nantu à u desktop" per "Desktop" (disabilità per difettu). Dopu avè specificatu queste impostazioni, cliccate "OK".
  6. Dopu à quì, per completà u prugramma d'installazione vi sarà dumandatu di riavvene u computer. Salvà tutti i documenti aperti ma ùn salvati micca in anticipu è fine i programmi in esecuzione. Dopu, per attivà a procedura di ripartizione di sistema, pressa "Sì" in a finestra di dialogu.
  7. Dopo riavvicinatu u PC, l'utilità sarà installatu. Hè registratu in a autorunata in u registru di sistema, affine chì quandu u sistema inceva, cumincerà automaticamente à travaglià in u background. Per i nostri scopi, cliccate nantu à a so icona di cassaforte. PKM. In a lista chì si apre, passa per un articulu "Mostra i profili". In a lista supplementare cliccate nantu à "Personalizza ...".
  8. A finestra s'avvia. "Mostra i profili". Saremu interessatu à u blocu di a configurazione "Risoluzione". A trascinà u cursore in stu blocu à sinistra o à diritta, setate u valore desideratu. In stu casu, u valore in pixels sarà visualizatu in u campu sottu. Di listessa manera, movendu u cursore in u blocu "Frequenza di rigenerazione" Pudete cambià a frequenza di rinfrescamentu di u schermu. U valore corrispondente in Hertz hè visualizatu à a destra di u cursore. Dopu chì tutte e impostazioni sò fatte, cliccate "Applicà" è "OK".
  9. Dopu, i parametri di cumparazione sò cambiati à quelli specificati.

Metudu 3: Utilizendu u software di a carta di grafica

U parametru di u schermu chì studiamemu pò esse cambiatu ancu cù u prugramma di u fabbricante di a scheda di video, chì hè installatu cun ellu è serve per controllà u. In a vasta maggioranza di i casi, prugrammi di stu tipu sò installati nantu à u computer cun i driver di schede video. Vedemu chì cum'è cambià i paràmetri di a schermata in Windows 7, aduprendu un software pensatu per controllà a scheda video NVIDIA.

  1. Per fà u serviziu cumplicatu chì risponde, spostate in "Desktop" è cliccate nantu à ellu PKM. In u listinu chì si apre, selezziunu "Pannello di cuntrollu NVIDIA".

    Ci hè un'altra opzione per eseguire questu arnesi. Per difettu, l'utilità scena sempre in background. Per attivà a so finestra di cuntrollu, andate in u cassu è cliccate nantu à l'icona. "Setup NVIDIA".

  2. Cù un ordine di azzioni a finestra hè lanciata. "Pannello di cuntrollu NVIDIA". U latu sinistro di a finestra hè a zona "Sceglite un compitu". Fate un clic nantu à l'oggetto in essa. "Cambia risoluzione"situatu in u gruppu di impostazioni "Mostra".
  3. A finestra s'hè aperta, in a parte centrali di cui sò presentate diverse opzioni per a risoluzione di u schermu. Pudete evidenziare l'opzione chì ti interessa in a zona "Risoluzione". In u campu Frequenza d'aggiornu Hè pussibule di sceglie da a lista a frequenza di aggiornamentu di a visualizzazione. Dopu avè stabilitu e impostazioni, cliccate "Applicà".
  4. A schermata si spegne per un mumentu, è poi si illumina di novu cù i nuovi parametri. In stu casu, una finestra di dialogo apparisce. Se vulete applicà questi parametri in modu continuu, allora in questo casu bisognu avè u tempu per preme u pulsante "Sì" nanzu à u scintinuà di u timer. In caso contrariu, dopu a fine di u timer, e l'impostazioni saranu automaticamente rinviate à u statu precedente.

In "Pannelli di controllo NVIDIA" Ci hè una caratteristica assai interessante chì ti permette di definisce a risoluzione, ancu s'ellu ùn hè micca supportata in l'impostazioni di u monitor standard.

Attentu! Effettuendu i passi chì seguite, avete bisognu di capisce chì esce a procedura à u vostru risicu risicu. Ci sò ancu opzioni quandu e azzioni seguenti ponu dannà u monitor.

  1. In u nostru casu, a risoluzione massima di u monitor hè 1600 × 900. I metodi standard per definisce una grande quantità falliscenu. Provaremu à aduprà "Pannelli di controllo NVIDIA" seted a tassa à 1920 × 1080. Per cambià i parametri, cliccate nantu à u bottinu. "Personalizza ...".
  2. A finestra s'hè aperta un numaru di parametri supplementari sò presentati chì ùn avemu micca osservatu in a finestra principale. U so numeru pò esse aumentatu verificendu a casella, chì ùn hè micca selezziunata per difettu, cuntrariu à l'elemento "Mostra una risoluzione di 8 bit è 16-bit". Per aghjunghje e cumminazzioni selezionate in a finestra principale, selezziunate micca e scatule contru è cliccate "OK".

    Quandu i valori sò visualizzati in a finestra principale, per applicarli, avete bisognu di fà a stessa procedura chì era già discusu sopra.

    Ma, cum'è si pò fà avà faciule, in sta finestra aghjunta, i parametri di qualità pussibule sò piazzati. Ùn sò micca visualizzati in a finestra principale solu perchè sò raramente aduprati. I sviluppatori vanu à ùn accatastà a finestra principale. "Pannelli di controllo NVIDIA" raramente applicabili i parametri di qualità mala Avemu dinò u travagliu oppositu - di creà una risoluzione più alta cà in l'impostazioni standard. Per fà quessa, cliccate "Crea un permessu doganale ...".

  3. Una finestra per creà l'impostazioni di u persunale si apre. Quì ci hè bisognu di agisce molto attentamente, cum'è dighjà annotatu sopra, e azzioni sbagliate in sta sezione pò dà una conseguenza catastrofica per u monitoru è per u sistema. Andate in u blocu di e configurazione "Modu di visualizzazione (cum'è riportatu da Windows)". A risoluzione schema verticale è orizzontale in pixel è a frequenza di rinfrescamentu in hertz sò visualizzate in i campi di stu blocu. Guidà in sti campi quelli valori chì avete bisognu. In u nostru casu, postu chì u parametru deve esse piazzatu à 1920 × 1080, in u campu "Pixel orizzontalmente" inserite u valore "1920"è in u campu "Linee Verticali" - "1080". Ora cliccate "Test".
  4. In u casu chì i valori specificati ùn superanu micca e capacità tecniche di u monitor, apparirà una finestra di dialogo in a quali si dice chì a prova hè stata rinumata. Per salvà i parametri, hè necessariu in questa finestra prima chì a timer hè scurdata, premete "Sì".
  5. Ritornu à a finestra di cambiamentazione. In u listinu di u gruppu "Custom" U parametru chì hà creatu hè espositu. Per usarli, selezziunate a casella accantu à ella è cliccate "OK".
  6. Ritornu automaticamente à a finestra principale "Pannelli di controllo NVIDIA". Comu pudete vede, u parametru creatu quì hè mostra ancu in u gruppu. "Custom". Per abilità, selezziunu u valore, e poi premete "Applicà".
  7. Dopu apparirà una finestra di dialogo in cui devi confermà a modificazione di a cunfigurazione prima di scurdà u timer premendu u pulsante "Sì".

Tuttu quellu di sopra hè applicabile per i computer è urdinatori cù un adattatore discrète da NVIDIA. I possessuri di e schede video AMD ponu fà u manipulu simile per mezu di un di i so prugrammi "nati" - AMD Radeon Software Crimson (per schede grafiche moderne) o AMD Catalyst Control Center (per modelli più antichi).

Metudu 4: Usa l'utili di sistema integrati

Ma pudete ancu risolve u compitu, aduprendu solu l'utili nant'à u sistema. Inoltre, a maggior parte di i utilizatori di a so funzionalità hè abbastanza.

  1. Cliccate "Start". A seguitu, sceglite "Pannello di cuntrollu".
  2. Poi premete "Design and Personalization".
  3. In a nova finestra in u blocu "Schermu" selezziunu u parametru "Impostà a risoluzione di a schermata".

    Ci hè un'altra opzione per andà à a finestra chì avemu bisognu. Per fà quessa, cliccate PKM da "Desktop". In a lista, selezziunu "Risoluzione di a schermata".

  4. Quandu si utilizza una qualsiasi di i algoritmi descritti, hè aperta un strumentu standard per cambià u parametru di a schermata studiata. In u campu "Risoluzione" U valore attuale hè indicatu. Per cambià, cliccate nantu à stu campu.
  5. A lista di opzioni si apre cù un cursore. Per aumentà a qualità di u materiale visualizatu tirate u slider up, per diminuire - down. In listessu tempu, u valore di a posizione di u cursore in pixel hè visualizatu in u campu. Dopu chì u slider hè statu piazzatu oppositu u valore desideratu, cliccate nantu à u.
  6. U valore selezionatu hè mostra in u campu. Per appiccà lu, cliccate "Applicà" è "OK".
  7. A schermata si sparisce per un mumentu. Dopu à ciò, i parametri scelti saranu applicati. In a finestra chì si vede, ci vole à cliccà nantu à u pulsante "Salva modifiche" nanzu chì a timer hè scurdata, sì altrimenti, l'impostazioni di u schermu torneranu à i so valori precedenti.

Pudete cambià a risoluzione di a schermata usando prugrammi o software di terze parti chì vene cù a scheda video, o usando i strumenti integrati di u sistema operativu. In listessu tempu, in a maggior parte di i casi, e funzionalità fornite da u sistema operativo sò abbastanza per soddisfà e richieste di a maiò parte di l'utenti. Hà un sensu di passà à software di tercine o impostazioni di scheda video soltanto quandu avete bisognu di definisce una risoluzione chì ùn si inserisce micca in a gamma standard, o applicà parametri chì ùn sò micca in a regolazione di base.