U formatu di a cella in u prugramma di Excel imposta solu l'apparenza di a visualizzazione di dati, ma indica ancu à u prugrama cume deve esse trattatu: cume u testu, cume numeri, cume una data, etc. Dunque, hè assai impurtante à definisce correttamente sta caratteristica di l'ampiezza in cui saranu introdotti i dati. In u casu contrariu, tutti i calcoli saranu semplicemente errati. Scopemu cumu cambià u furmatu di cellule in Microsoft Excel.
Lezione: Formattazione di testu in Microsoft Word
I principali tipi di formattazione è u so cambiu
Determinate subitu chì formati di cellule esistenu. U prugramma offre à sceglie unu di i tipi principali di seguitu:
- Cumunale;
- Soldi;
- Numericu;
- Finanziaria;
- Testo;
- Data;
- Tempu;
- Frazionale;
- Interest rate;
- Optional.
In più, ci hè una divisione in unità uniche strutturali di e opzioni di sopra. Per esempiu, furmati di data è d'ora sò più sottubespeziuli (DD.MM.GG., DD.myats.GG, DD.M, FM MM PM, HH.MM, etc.).
Pudete cambià a formattazione di celle in Excel in parechji maneri simultaneamente. Parleremo da elli in dettu quì sottu.
Metudu 1: menù contestuale
U modu più popularu per cambià i formati di portata di dati hè aduprà u menù contestuale.
- Selezziunate e celle chì anu da formattà in quantu. Effettuà un clic cù u cliccatore destro di u mouse. Cusì si apre una lista di cuntestazioni di azzioni. Avete bisognu di fermà a selezzione nantu à l'elemento "Formatà e cellule ...".
- A finestra di formattazione hè attivata. Vai à la tabulazione "Numero"sì a finestra hè aperta in altrò. Hè in u blocu di parametri "Formati di numeri" Ci sò tutte le opzioni per cambià e caratteristiche chì sò state discusse in precedenza. Selezziunà l'elettu chì currisponde à i dati in u rughjonu selezionatu. S'ellu hè necessariu, in a parte diritta di a finestra, definemu una sottovista di dati. Pressu u pulsante "OK".
Dopu sti azzioni, u furmatu di a cellula hè cambiatu.
Metudu 2: U numeru di l'utunile in blocu
E formattazione pò esse mudificatu per mezu di l'utili di a cinta. Stu metudu hè ancu più veloce di u precedente.
- Vai à la tabulazione "Casa". In questu casu, avete bisognu di selezziunate e cellule apte nant'à u schema è in u blocu di paràzioni "Numero" A u caspu, aprite a scatula di selezzione.
- Basta à fà a scelta di l'opzione desiderata. A vigna cambia immediatamente a so formatazione.
- Ma i formati principali sò presentati in sta lista. Se vulete specificà a formattazione più precisamente, pudete sceglie "Altro Formatu di Numero".
- Dopu sti azzioni, a finestra si aprà per formattà l'intervallo, chì hè statu discusu sopra. L'utilizzatore pò sceglie quì qualcunu di i formati principali di dati o addizionali.
Metudu 3: Cell Toolbox
Un'altra opzione per definisce sta caratteristica di a portata hè di aduprà u strumentu in u blocu di regolazione. "Cells".
- Selezziu l'intervallo nantu à u fogliu, chì deve esse formatatu. Situatu in la tabulazione "Casa", cliccate nantu à l'icona "Format"chì hè in u gruppu di strumentu "Cells". In a lista di azzioni chì si apre, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
- Dopu à questu, a finestra di formattazione già beninata hè attivata. Tutte l'azione ulteriore sò esattamente uguale cum'è già discu sopra.
Metudu 4: hotkeys
È infine, a finestra di formattazione di interviste pò esse chjamata cù i cosi chjamati tasti d'accessu. Per fà quessa, selezziunate prima a zona chì deve esse cambiata nantu à u fogliu, è dopu digità a combinazione nantu à a tastiera Ctrl + 1. Dopu à quessa, a finestra di formatazione standard si aprirà. Modemu e caratteristiche à u rignu
Inoltre, e combinazioni di tasti d'accessu singuli permettenu di cambià u furmatu di e cellule dopu l'allocazione di un intervinu, ancu senza chjamà una finestra speciale:
- Ctrl + Shift + - - formato generale;
- Ctrl + Shift + 1 - numeri cù separator;
- Ctrl + Shift + 2 - tempu (ore.minuti);
- Ctrl + Shift + 3 - date (DD.MM.GG);
- Ctrl + Shift + 4 - soldi;
- Ctrl + Shift + 5 - interessu;
- Ctrl + Shift + 6 - u formatu O.OOE + 00.
Lezione: Chiavi calde in Excel
Comu pudete vede, ci sò parechje maniere di formattà e spazie di una foglia Excel. Questu prucedimentu pò esse effettuatu usando l'utili di a nastro, chjamendu a finestra di formattazione o aduprendu tasti caldi. Ogni utente decide per se chì opzione hè u più pratico per risolve attività specifie, perchè in certi casi hè abbastanza à aduprà formati cumuni, è in altri, hè necessaria l'indicazione esatta di e caratteri da a subespecie.