Comu sapete, Excel hà parechji strumenti per travaglià cù matrici. Una di elli hè a funzione di MUMMY. Cù questu operatore, i utilizatori anu l'occasione di multiplica diverse matrici. Amparemu cumu à aduprà sta funzione in pratica, è quali sfumature principali di u travagliu cun.
Usate mummia di l'operatore
U compitu principale di a funzione Mummia, cum'è accennatu sopra, hè a multiplicazione di duie matrici. Appartene à a categoria di operatori matematichi.
A sintassi per questa funzione hè cum'è seguitu:
= MUMNAGE (array1; array2)
Comu pudete vede, l'operatore ha solu due argumenti - "Massive1" è "Massiv2". Ognunu di i argumenti hè un ligame à una di e matrici, chì dev'essere multiplicata. Ciò hè esattamente ciò chì a dichjarazione sopra faci.
Un prerequisitu impurtante per l'applicazione Mummia hè chì u nùmmiru di righe di a prima matrice duve esse partutu da u numaru di colonne di a seconda. Altrimenti, u risultatu di u prucessu sarà un errore. Inoltre, per evità l'errori, nisun elementu di dui spazii deve esse vuutu, ma si duvanu solu in numerichi.
Multiplicazione matrix
Hà dighjà un esempiu concretu per cunsiderà cume pudete multiplicà duie matrici applicendu u operatore Mummia.
- Apru u fogliu di Excel, nantu à chì duie matrici si trovanu dighjà. Selezziunu nantu à sta una regione di cellule vuote, chì cunsulta orizzontalmente da u numeru di righe di a prima matrice, è verticalmente u numeru di colonne di a seconda matrice. Dopu, cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"chì hè situatu vicinu à a barra di formula.
- L'avvicinamentu accade Maestri di funzioni. Avemu da andà à a categoria "Matematica" o "Lista alfabetica completa". In a lista di l'operatori necessità di truvà u nomu "MUMNOZH", selezziunu e premete u pulsante "OK"chì hè situatu in fondo à sta finestra.
- A finestra d'argumentu di l'operatore inizia. Mummia. Comu pudete vede, hà duie campi: "Massive1" è "Massiv2". In u primu ci vole à specificà e coordinate di a prima matrice, è in u secondu, rispettivamente, u secondu. Per fà quessa, pone u cursore in u primu campu. Dopu facemu una pinta cù u bottinu sinu di u mouse è selezziunate a zona cellulare chì cuntene a prima matrice. Dopu avè fattu sta procedura simile, e coordinate saranu visualizzate in u campu selettitu. Facemu una azzione simile cù u secondu campu, solu sta volta, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate a seconda matrice.
Dopu avà scrittu i indirizzi di e dui matrici, ùn affruntami micca a pressione di u bottinu "OK"ponu à u fondu di a finestra. U punto hè chì si tratta di una funzione di matrice. Pò chì u risultu ùn sia micca visualizatu in una cella unica, cum'è in funzioni ordinarie, ma immediatamente in una gamma intera. Hà per quessa, per visualizzare u prucessu di dati cumunu cù questu operatore, ùn hè micca abbastanza à premere a Enterponendu u cursore in a barra di formula, o cliccate nantu à u bottinu "OK", essendu in a finestra di l'argumentazione di a funzione chì hè attualmente aperta à noi. Bisogna aduprà una battitura di chiavi Ctrl + Shift + Enter. Eseguete sta procedura, è u pulsante "OK" ùn tocchi micca.
- Comu pudete vede, dopu urdinatu l'argomenti di a finestra di l'operatore di a cumbinazione di i tasti specificati Mummia chjusu, è a gamma di cellule, chì avemu identificatu in u primu passu di sta istruzzione, era piena di dati. Hè questi valori chì sò u risultu di moltiplicà una matrice per un altru, chì l'operatore hà fattu Mummia. Comu pudete vede, a funzione hè pigliata in parentesi curlate in a barra di formula, per chì significa chì appartene à l'operatori di matrice.
- Ma esattamente ciò chì hè u risultatu di a funzione di trasformazione Mummia hè una matrice solida, preventa cambiamenti ulteriore, se hè necessariu. Se provate à cambià una qualsiasi di i numeri di u risultatu finale, l'utente attenderà un messaghju chì vi informerà chì ùn pudete micca cambià una parte di l'array. Per eliminà stu disagiu è convertite u array immutable in un intervallu normale di dati chì pudete travaglià, fate i passi chì seguite.
Selezziu questu intervallo è, essendu in a tab "Casa", cliccate nantu à l'icona "Copia"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Appunti". Inoltre, invece di sta operazione, pudete aduprà u draghju set Ctrl + C.
- Dopu à quessa, senza rimproverà a selezzione da u spaziu, cliccate nantu à u cù u taschju dirittu di u mouse. In u menu di cuntestu aperto in u blocu "Opzioni d'inserzione" sceglite un articulu "Valuri".
- Dopu avè eseguitu questa azzione, a matrice finale ùn sarà più rappresentata cum'è una sola serie ininterrotta è vari manipuli pò esse fattu cun ellu.
Lezione: U travagliu cù arrays in Excel
Comu pudete vede, l'operatore Mummia permette di multiplicà rapidamente è faciule dui matrici in ogni l'altru in Excel. A sintassi di sta funzione hè abbastanza sèmplice è l'utenti ùn anu avè nisunu prublemi chì ponenu dati in a finestra d'argumentu. U unicu prublema chì si pò ghjunghje quandu si lavora cù questu operatore hè chì si sia una funzione di matrice, chì significa chì hà certi funzioni. Per fà u risultatu, primu avete bisognu di selezziunate l'intervallo pertinente nantu à u fogliu, è dopu aghjurnatu l'argomenti di u calculu aduprà una combinazione di tasti speciale disignata per travaglià cù stu tipu di dati - Ctrl + Shift + Enter.