Come rimuovere Mail.ru da u navigatore Google Chrome


I plugins di browser Google Chrome (spessu cunfiniti cù l'extensioni) sò plug-in speciali di navigatore chì aghjunghjenu funzioni supplementari. Oghje aghjunghjemu una veduta più vicinu da u vicinu di i moduli installati, di cum'è di gestisce, è cume di stallà nuovi plugins.

I plugins di Chrome sò elementi Google Chrome integrati chì devenu esse presenti in u navigatore per visualizà u cuntenutu in Internet correttamente. A propositu, Adobe Flash Player hè ancu un plugin, è s'ellu manca, u navigatore ùn puderà micca ghjucà a parte di u granaghju di cuntenutu in Internet.

Vede ancu: Metodi per risolve l'errore "Impussibile caricare u plugin" in Google Chrome

Cumu aprite i plugins in Google Chrome

Per aprite a lista di i plugins installati in u navigatore Google Chrome cù a barra di indirizzu di u navigatore, avete bisognu:

  1. Vai à u ligame chì seguita:

    chrome: // plugins

    Inoltre, i plugins di Google Chrome ponu esse accessu da u menu di navigatore. Per fà quessa, cliccate nantu à u menu di Chrome menu è andate a sezione in a lista chì compare. "Impostazioni".

  2. In a finestra chì si apre, hè necessariu scendite finu à a fine di a pagina, dopu chì duvete cliccà nantu à u bottinu "Mostra le impostazioni avanzate".
  3. Trova un blocu "Informazione Personale" è cliccate nantu à u tastu "Impostazioni di cuntenutu".
  4. In a finestra chì si apre, trova u blocu "Plugins" è cliccate nantu à u pulsante "Gestione di plugins individuali".

Cumu lavà cù i plugin di Google Chrome

I plug-in sò un cullariu navigatore integratu, perciò ùn hè micca pussibule installà sè separatamente. Tuttavia, aprendu a finestra di plugins, avete a possibilità di controllà l'attività di i moduli selezionati.

Se pensate chì manca un plug-in in u vostru navigatore, allora probabilmente dite puramente aggiornà u browser à l'ultima versione, perchè Google hè responsabile per l'aggiunta di i nuovi plugins.

Vede ancu: Cumu aggiornà u navigatore Google Chrome à l'ultima versione

Per impostazione predefinita, tutti i plugins integrati in Google Chrome sò abilitati, cum'è ind'è u pulsu mostratu accantu à ogni plug-in. "Disable".

I plugins anu da disattivà solu s'ellu si capisce un travagliu erru

Per esempiu, unu di i plugins più instabili hè l'Adobe Flash Player. Se tuttu u subitu u cuntenutu flash smetta di ghjucà nantu à i vostri siti, questu pò indicà un fallimentu di u plugin.

  1. In stu casu, andate à a pagina di i plugins, cliccate nantu à u bottinu di Flash Player "Disable".
  2. Dopu, pudete ripiglià u plug-in cliccendu nantu à u bottinu. "Abilita" è ghjustu in casu di verificà a casella "Funziona sempre".

Vede ancu:
I principali prublemi di Flash Player è e so soluzioni
Motivi per i quali Flash Player ùn funziona micca in Google Chrome

Plug-in - l'utile più impurtante per a cumparazione normale di u cuntenutu in Internet. Senza necessità spiciali, ùn duvite micca dimenticà u travagliu di i plug-in da allora Senza u so travagliu, una quantità colossale di cuntenutu ùn puderete micca esse presentata nantu à u vostru schermu.