Telefono o compressa ùn vedi micca un drive flash: i motivi è a soluzione

Sostitu u vechju discu rigiu cù un novu hè una prucedura rispondevuli per ogni utilizatore chì vole salvà tutte e informazioni in un pezzu. A reinstallazione di u sistema operativu, u trasferimentu di i prugrammi installati è di copia manualmente i file di l'utente hè assai lunga è inefficiente.

Ci hè una opzione alternativa - di clona u vostru discu. Cusì, u novu HDD o SSD sarà una copia esatta di l'originali. Così, pudete trasferisce non solu i vostri proprii, ma dinò i schedari di sistema.

Cume per clone un discu dur

A clonazione di u discu hè un prucessu in cui tutti i schedari memorizzati in un vechju drive (sistema operativu, driver, componenti, prugrammi è schedari utente) ponu esse trasferiti à un novu HDD o SSD in maniera di u rigolu.

Ùn hè micca necessariu avè dui dischi di a stessa capacità - u novu drive pò esse di qualsiasi taglia, ma basta per trasmette u sistema operativu è / o dati di l'utente. Se desiderate, l'usu pò annullà e partizioni è copia tutte e più necessarie.

Windows ùn hà strumenti integrati per svolgere a missione, dunque avete bisognu di voltà à utilità terze. Ci sò dui opzioni pagate è libere di clonazione.

Vede ancu: Cumu fà una clonazione SSD

Metudu 1: Acronis Disk Director

Acronis Disk Director hè pràticu per molti utenti di u discu. Hè pagatu, ma micca menu popularu da sti: un'interfaccia intuitiva, alta velocità, versatilità è supportu per e vecchie è nova versioni di Windows - quessi sò i principali vantaghji di sta utilità. Cun duie, pudete clone e variazioni di discu in i sistemi di file.

  1. Truvà u drive chì volete clone. Chjamate u Assistente di clonazione cù u cliccatu dirittu di u mouse è selezziunate "Clone base disc".

    Avete bisognu di sceglie u discu in sè, micca a so partizione.

  2. In a finestra di clonazione, selezziunate l'unità à a quale hè fatta a clonazione, è cliccate "Prossimu".

  3. In a prossima finestra, avete bisognu di decidere nantu à u metudu di a clonazione. Selezziunu "One to One" è cliccate "Complete".

  4. In a finestra principale, un travagliu sarà creatu chì avete bisognu à confermà cliccendu nantu à u pulsante. "Applicà operazioni pendente".
  5. U prugramma vi dumandarà per cunfirmà e azzioni eseguite è ripartite u computer durante u quali hè fatta a clonazione.

Metodo 2: EASEUS Todo Backup

Applicazione gratuita è rapida chì faci una clonazione di u discu campu à discu. Come a so omologa pagata, funziona cun altre unità è sistemi di file. U prugramma hè facile da aduprà per via di l'interfaccia intuitiva è di u supportu per i sistemi di travagliu diversi.

Ma EASEUS Todo Backup ha parechji svantaggi: prima, ùn ci hè nè una localizazione russa. Dopu, se ùn installate micca attentamente, pudete ancu riceve un software di publicità.

Scaricate EASEUS Todo Backup

Per fà una clonazione cù stu prugramma, fate u seguitu:

  1. In a finestra principale di EASEUS Todo Backup, cliccate nantu à u pulsante. "Clone".

  2. In a finestra chì si apre, selezziunate a casella accantu à u discu da cui vulete clone. In listessu tempu, tutte e sezioni sò scelte automaticamente.

  3. Pudete rimuovere a selezzione da e sezioni chì ùn necessitanu micca di esse clonate (sempre chì sia sicuru di stu). Dopu avè selezionatu, cliccate nantu à u bottu "Prossimu".

  4. In a nova finestra avete bisognu di sceglie a chjuta chì sarà registrata. Hè ancu bisognu di esse spuntatu è cliccatu. "Prossimu".

  5. In u prossimu passu, avete bisognu di verificà a giustizia di i dischi selezionati è cunfirmà a vostra scelta cliccendu nantu à u bottinu. "Proced".

  6. Aspettate finu à a fine di a clonazione.

Metudu 3: Macrium Reflect

Un altru prugramma libaru chì faci un travagliu eccellente cù a so missione. Pudà clona i dischi in tuttu o in parte, funziona smartly, supporta varie unità e sistemi di file.

Macrium Reflect ùn hà ancu russo, è u so installatore contiene annunci, è questu hè forse a principale mancanza di u prugramma.

Scaricate Macrium Reflect

  1. Run u prugramma è selezziunate u discu chì vulete clone.
  2. Di seguito sò 2 link - cliccate nantu à "Clone questu discu".

  3. Spuntà e rùbbriche chì sò necessarie per esse clonate.

  4. Cliccate nantu à u ligame "Selezziunu un discu per clonà"per selezziunà l'unità à a quale i cuntenuti saranu trasferiti.

  5. Una sezione cù una lista di unità vi sarà in a parte inferiore di a finestra.

  6. Cliccate "Finish"per inizià a clonazione.

Comu pudete vede, a clonazione di una unità ùn hè micca affaticata. Se in stu modu avete decisu di rimpiazzà u discu cù un novu, allora dopu a clonazione ci sarà un passu di più. In a configurazione di u BIOS hè necessariu specificà chì u sistema deve avè da u novu discu. In u vechju BIOS, sta impostazione deve esse cambiata via Caratteristiche avanzate di BIOS > First Device Boot.

In u novu BIOS - Stivali > 1 di primatura di staccamentu.

Ricordate di vede s'ellu ci hè una area di discu libera partitu. S'ellu hè presente, hè necessariu distribuirle per mezu di e sezioni, o aghjunghjale in tuttu à unu di elli.