Cumu accelerà Android

L'ibernazione hè unu di i modi di risparmiu d'energia nantu à i computer cun sistemi operativi Windows. Ma in certi volè vollete, perchè l'usu di stu modalità ùn hè micca sempre ghjustificatu. Scopemu cumu fà ciò per Windows 7.

Vede ancu: Cumu disattivà u modu di dorme in Windows 7

Cume per spegne l'ibernazione

A modalità hibernazione prevede un guasgiu cumpletu di a energia, ma permette di salvà u statu di u sistema à u mumentu di u fermu in un schedariu separatu. Dunque, quandu u sistema hè ripartitu, tutti i documenti è i prugrammi si aprenu in u listessu locu induve l'ibernazione hè stata inserita. Questu hè pratico per i portatili, è per i PC stazziunali a transizione à l'ibernazione hè raramente necessaria. Ma ancu quandu questa funzione ùn sia micca applicata, per difettu, l'oggiu hiberfil.sys hè sempre furmatu in u cartulare radice di l'unità C, chì hè responsabile per ripristinà u sistema dopu à lascià l'ibernazione. Ci vole un saccu di spaziu nantu à u discu duru (u più spessu, parechji GB), uguale in u volume à a RAM attiva. In tali casi, diventa pertinente per disattivà stu modu è rimuovere hiberfil.sys.

Purtroppu, pruvendu à sguillà simplicemente u schedariu hiberfil.sys ùn purtà micca i risultati attesi. U sistema hà da bloccà azzioni per trasmette u paniere. Ma ancu s'ellu era pussibule di sguassà stu schedariu, sarà sempre ricreatu immediatamente. Tuttavia, ci sò diversi modi affidabili per rimuovere hiberfil.sys è disattivà l'ibernazione.

Metudu 1: Disattivà l'ibernazione

A transizione à u statu di hibernazione pò esse pianificata in l'impostazioni in casu di inattività di un sistema per un certu periodu. In stu casu, dopu à un tempu specificatu, s'ellu ùn fate micca manipolazioni nant'à u computer, entrerà automaticamente in u statu denominatu. Videmu cumu per disattivà stu modu.

  1. Cliccate "Start". Cliccate "Pannello di cuntrollu".
  2. Move a sezione "Apparecchiatura è sonu".
  3. Selezziunu "Cunfigurazione di a transizione in u modu di dorme".

A finestra chì avemu bisognu pò esse raggiunta in un altru modu. Per questo applicamu l'utellu Run.

  1. Chiama l'utillu specificatu premendu Win + R. Bat in:

    powercfg.cpl

    Cliccate "OK".

  2. Questu cambierà à a finestra di selezzione di pianu di energia elettrica. U pianu di energia attiva hè marcatu cù un pulsante di radio. Cliccate à a so diritta "Preparà un Plan di putenza".
  3. In a finestra aperta per definisce u pianu attuale di l'alimentu, cliccate "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  4. L'utellu hè attivatu parametri addiziunali di l'alimentu elettricu di u pianu attuale. Cliccate nantu à l'elemento "Dorme".
  5. In a lista visualizzata di trè elementi, selezziunate "Hibernazione dopu".
  6. Un valore hè aperto, induve hè indicatu, dopu chì periodu dopu à l'iniziu di l'inattività in computer, entrerà in un statu di hibernazione. Cliccate nantu à quellu valore.
  7. Area si apre "Stato (min.)". Per disattivà l'ibernazione, fate u campu à "0" o cliccate nantu à l'icona triangulare inferiore finu chì u valore sia visualizatu in u campu "Mai". Poi premete "OK".

Cusì, a capacità di entrà automaticamente in hibernazione dopu un certu periodu di inattività di u PC hè disattivata. Tuttavia, resta sempre possibile andà manualmente in stu statu per mezu di u menu "Start". Inoltre, stu metudu ùn risolve i prublemi cù l'oggiu hiberfil.sys, chì continua à esse situatu in a directory radice di u discu. C, occupendu una quantità significativa di spaziu discu. Cume sguassà stu schedariu, liberendu spaziu libiu, parlemu in a descrizzione di i metudi seguenti.

Metudu 2: linea di comando

Pudete disattivà l'ibernazione digitendu un comando specificu nantu à a riga di cume. Questu strumentu deve esse messu in scena da parte di l'administratore.

  1. Cliccate "Start". Dopu, andate nantu à l'iscrizzione "Tutti i prugrammi".
  2. Cercate una cartella in a lista. "Standard" è muvimentu in lu.
  3. A lista di l'applicazioni standard si apre. Cliccate per nome "Linea di cumandamentu" tasto destro del mouse. In a lista spiegata, cliccate "Run as administrator".
  4. A finestra interfunente di a linea di cume inizia.
  5. Avemu bisognu di iscrive ci una di e duie espressioni:

    Powercfg / Hibernate off

    Or

    powercfg -h off

    Per evità di guidà in l'espressione manualmente, copia tutti i cumandamenti in alto da u situ. Dopu cliccate nantu à u logo di a linea di cumerciu in a so finestra in u angulu in alto à sinu. In u menu chì si apre, andate à "Cambia"è in a lista supplementare selezziunate Incolla.

  6. Dopu avà inserita l'espressione, presse Enter.

Dopu à l'azione specificata, l'ibernazione hè disabilita, è l'oggiu hiberfil.sys hè eliminatu, per liberà spaziu nantu à u discu duru di u computer. Per fà quessa, ùn avè micca ancu à riavvià u PC.

Lezione: Cumu attivà a linea di cumannu in Windows 7

Metudu 3: Registru

Un altru mezu per disattivà l'ibernazione implica una manipolazione di u registru di sistema. Prima di principianti operazioni in questu, vi avvigliamo vivamente di creà un puntu di riparazione o backup.

  1. A muvimentu à a finestra di l'Esterghjatore di u Registru hè eseguita introducendu u cumandamentu in a finestra Run. Chjamate chjamatu cliccando Win + R. Enter:

    regedit.exe

    Pressu "OK".

  2. Accende l 'editor di registro. Aduprendu l'arburu di navigazione in u latu di a finestra, naviga per e seguitu sezioni: "HKEY_LOCAL_MACHINE", "Sistema", "CurrentControlSet", "Cuntrollu".
  3. Dopu, andate a sezione "Potenza".
  4. Dopu à quessa, parechji parametri appariranu in u riquadro dirittu di l'editor di registru. Fate un dopu cliccate nantu à u pulsante sinistroPittura) per nome di parametru "HiberFileSizePercent". Stu parametru determina a dimensione di l'oggiu hiberfil.sys in quant'è una percentuale di a dimensione di a RAM di u computer.
  5. L'utunu cambia u parametru HiberFileSizePercent. In u campu "Valore" entrate "0". Cliccate "OK".
  6. Fate un dopu clic Pittura da u nomu di u parametru "HibernateEnabled".
  7. In a scatula per cambià stu parametru in u campu "Valore" intrì ancu "0" è cliccate "OK".
  8. Dopu, avete da riavvià u computer, perchè prima di stu cambiamentu ùn abbia micca bonu.

    Dunque, cù l'aiutu di manipolazioni in u registru di sistema, avemu stabilitu a dimensione di u lima di hiberfil.sys à zero è hè disattivata l'abilità di avviare l'ibernazione.

Cumu si pudete vede, in Windows 7, pudete disattivà a transizione automatica in u statu di hibernazione in casu di PC inattivu o disattivà cumpletamente stu mode eliminendu u schedariu hiberfil.sys. L'ultimu attività pò esse compiuta cù duie metudi completamente diversi. Se tu decidite di rifiutà completamente a hibernazione, allora hè preferibile agisce per mezu di a riga di cume che da u registru di sistema. Hè più faciule è più sicuro. Inoltre, ùn avete micca duvite à sprichja u vostru tempu prezioso à riavvià u vostru computer.